مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی

از درس فیزیک 30 سوال در کنکور تجربی 1401 طرح می شود که برای پاسخگویی به این سوالات 37 دقیقه زمان دارند. دومین دفترچه ای که در کنکور تجربی در اختیار داوطلبان شرکت کننده در آزمون قرار می گیرد، دفترچه اختصاصی است که از 5 درس اختصاصی و مهم این رشته یعنی زمین شناسی، ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک و شیمی تشکیل شده و ضرایب، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی هر درس با دیگری متفاوت می باشد. ولی بررسی بیشتر ما نشان داد که شخصی که این لیست را در اینترنت منتشر کرده است، خود یکی از مدرسان شیمی کنکور بوده که سعی داشته با این رتبه بندی نام خود را نیز جزو نفرات برتر بگنجاند! تحلیل کنکور تجربی نظام جدید نشان می دهد که سوالات این بخش به سمت مفهومی شدن می روند. به دلیل اهمیت اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی 1401 و همچنین برگزاری کنکور ۱۴۰۱ بر پایه نظام جدید (6-3-3) در ادامه این مقاله بودجه بندی کنکور تجربی برگزار شده در سه سال اخیر که بر پایه این نظام بوده، آورده شده است. رتبههای برتر کنکور میتوانند از نظام قدیم و یا نظام جدید باشند زیرا هیچ درصدبندی برای ظرفیت پذیرش داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید صورت نگرفته و کاملا حالت رقابتی خواهد داشت، عادلانهترین حالت ممکن!

مشاور کنکور پزشکی

مشاوره کنکور 1401 + مشاوره و برنامه ریزی خصوصی - ایران تحصیل داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات این بخش زمانی حدود 35 دقیقه دارند. سوالات ادبیات به صورت مبحثی در 5 مبحث تاریخ ادبیات، املا و لغت، دستور زبان، آرایه ادبی و قرابت معنایی طراحی می گردد. با مشاهده بودجه بندی عربی کنکور سراسری، می توان به راحتی دریافت که نحوه طراحی سوال در این درس به صورت مبحثی می باشد. بودجه بندی کنکور تجربی مشخص می کند که هر سال از هریک از مباحث درسی چند سوال در آزمون طراحی شده و کدام مبحث مورد توجه طراحان سوال کنکور تجربی بوده و کدام مبحث از اهمیت کمتری در آزمون برخوردار است. سوالات کنکور تجربی به صورت متنوع و از بخش های مختلف کتاب هایی که توسط سازمان سنجش به عنوان منابع کنکور تجربی اعلام شده، طراحی می گردد. به دلیل فراوانی جمعیت متقاضی پاسخگویی به سوالات دین اسلام، در این قسمت بودجه بندی سوالات این دسته از داوطلبان قرار داده شده است. همچنین در اختیار داشتن بودجه بندی کمک می کند تا فرد با آگاهی از میزان اهمیت هر موضوع از نظر طراحان سوال کنکور قسمت هایی را حذف و یا بر روی قسمت هایی زمان بیشتری صرف کند. نکته دیگری که از تحلیل مناسب کنکور حاصل می شود و در برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی باید در نظر بگیرید، حذف سرفصل ها یا حتی یک تا چند کتاب به طور کامل از روند مطالعه با توجه به نقاط قوت و ضعف خود و زمان مطالعه است که در دو قسمت بالا توضیح داده شد.

با سنگین شدن رقابت در کنکور تجربی 1401، داوطلبان این گروه آزمایشی از هیچ نکته ای برای رسیدن به موفقیت و کسب رتبه و تراز قبولی نباید چشم پوشی کنند. برای اطلاع از تاثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری 1401، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد. برای اطلاع از منایع کنکور سراسری رشته تجربی که توسط سازمان سنجش به طراحان سوال و داوطلبانی کنکوری ابلاغ شده است، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. برای اطلاع از حذفیات کنکور سراسری مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۱، برای اطلاع از مباحث کم اهمیت و سرعت بخشی به روند مطالعه داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری اعلام می شود. برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد. یکی از این موارد مهم و غیر قابل اغماض، بررسی بودجه بندی کنکور تجربی چند سال اخیر می باشد. ضریب زمین شناسی در زیر گروه های کنکور تجربی متفاوت می باشد بطور مثال در زیر گروه یک، برابر با صفر است. دفترچه اختصاصی کنکور تجربی با سوالات زمین شناسی آغاز می شود که شامل 25 سوال و 20 دقیقه مدت زمان پاسخگویی می باشد.

درس شیمی در کنکور 35 سوال را به خود اختصاص می دهد.

اصلی ترین و مهم ترین بخش کنکور سراسری تجربی به سوالات زیست شناسی که سومین بخش از سوالات دفترچه اختصاصی، اختصاص یافته است. دومین درس دفترچه عمومی کنکور تجربی با 25 سوال و 20 دقیقه زمان به درس عربی اختصاص یافته است. فرهنگ و معارف اسلامی، سومین بخش از دفترچه عمومی کنکور تجربی را با 25 سوال و 17 دقیقه زمان به خود اختصاص داده است. در چندین سال اخیر، شرکت کنندگان کنکور تجربی، بیشترین جامعه آماری را به خود اختصاص دادند به همین خاطر کنکور تجربی یکی از سنگین ترین رقابت ها برای قبولی در دانشگاه را به اختصاص داده است. درس شیمی در کنکور 35 سوال را به خود اختصاص می دهد. زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ داوطلبان می توانند به دلخواه خود یکی از زبان های (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی) را انتخاب کرده و سرجلسه آزمون به سوالات زبان انتخابی خود پاسخ دهند. کارشناسان مرکز مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص کنکور سراسری 1401 می باشند.

مشاور کنکور سعید ناصری

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور علیرضا افشار بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما