مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد روانشناسی 1401

خیر سرم در طرح جذب نخبگان وزارت نفت جذب شدم اما دقیقا جایی منو گذاشتند که اصلاً ارتباطی با رشتم نداره و بیشتر فقط وقت گذرانیه یادش بخیر با چه امیدی وارد دانشگاه شریف شدم اونم با رتبه 34 منطقه یک اما اینه آخر عاقبتممیلاد:سلام خوبید؟ ای کاش اون زمان کسی بود که به زور هم که شده جلوی منو می گرفت تا 4 سال عمرمو بیهوده توی رشته ای تلف نکنم که هیچ علاقه ای به آن ندارم. سلام من امسال دوازدهم هستم و تو مدرسه سمپاد شهرستان درس می خونم و خب وضعیت مالی خوبی هم ندارممی خواستم بدونم کسی با شرایط من می تونه شاگرد آقای سینا تهرانی بشه؟ من اصلاً نمی تونم حرفهایی که در مورد دانشگاه شریف می زنیدو درک کنم خب منم مثل بعضی هاتون شاگرد دکتر تهرانی بودم و هنوزم در کنار درسای دانشکده در کنار ایشون درس زندگی می آموزم. بحریعمری دلمون خوش بود که مدارس سمپاد درس خوندیم بعدش هم با کلی امید و انگیزه شدیم شاگرد سیناتهرانی و هرچی بنده خدا سعی کرد توی مخمون بکنه که همه چی درس نیست و باید در کنار درس روی پرورش شخصیتت کار کنی هیچ توجهی نکردیم اخر این شد که 4 سال وقتمو در رشته کامپیوتر شریف تلف کردم و تازه فهمیدم بنده خدا مشاور عزیزم چی می گفت !

و البته خدمات کم هم به این معنیست که در روز نباید کم تر از پانزده دقیقه با شما وقت بگذارد و به طور میانگین مشاور خوب کسی است که روزانه 30 تا 60 دقیقه برای شما وقت بگذارد. در گروه های تلگرامی برخلاف کانال ، امکان چت کردن هست و هر کسی می تواند مطلب بگذارد و نظر بدهد. فاطمه جعفریسلام به عزیزان شریفی من از شاگردان آقای تهرانی هستم و اگه خدا یاری کنه و با زحماتی که خودم و مشاور عزیزم برام می کشند شانس اینو دارم که یکی از رتبه های تکرقمی یا دو رقمی کنکور 98 گروه ایشون باشم.برای همین هم یه سوال داشتم از خدمت عزیزانی که در رشته مهندسی کامپیوتر شریف تحصیل می کنند و اون هم اینکه آیا از این رشته راضی هستند؟ روژانسلام به نخبه های بزرگوار من رشته ریاضی می خونم و امسال می رم کلاس دوازدهم بواسطه یاسمن زلفی که از بچه های مدرسه ما در شیراز هستش و احتمالا امسال از رتبه های زیر صد آقای تهرانی باشه با این مشاور تحصیلی عزیز آشنا شدم ولی نمی دونم آیا همین رشته ریاضی بمونم و برای کنکور ریاضی پیش ایشون برم یا تغییر رشته بدم به رشته تجربی چون هم رشته کامپیوترو دوست دارم و هم دندانپزشکی رو شما اگه جای من بودید کدومو انتخاب می کردید؟

مشاور کنکور صنعتی

تمامی داوطلبان بایستی که به منظور ثبت نام و درج کد رشته محل های انتخابی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کاردانی و کارشناسی، فرم مربوطه را تکمیل کنند که این امر نیازمند ارسال اطلاعات و مدارک متقاضی ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی می باشد. آیا جز اینه که دانشگاه فقط یه بستریه که من و شما با استفاده از اون تجربیات لازمو کسب کنیم و با ظهور استعدادها و توانایی هامون تبدیل به یک متخصص کارآمد و موفق بشیم! کنکور امسال کاملا مشخص کرد که هیچکس نمیتونه جای درس خوندن و تلاش زیادو بگیره جز خودت . منم امسال افتخار شاگردی آقای تهرانی رو دارم و امیدوارم که با رهنمودها و مشاوره های ایشون به هدفم که قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر شریف هست برسم. امسال با اصرار فراوان تونستم خودمو بین شاگردای آقای تهرانی جا بدم و همیشه افسوس خوردم که چرا یکی مثل ایشون 4 سال پیش مشاورم نبودند تا این اشتباه رو نکنم و صرفا بخاطر خوشحالی اطرافیانم خودمو بدبخت نکنم.

مشاور کنکور رتبه های برتر

اگر در این درس متوسط یا متوسط رو به قوی هستید، به شما کتاب تست جامع مهر و ماه را توصیه می کنیم. سعی کنید همه ی مقالات رو بخونید، چون اطلاعات بسیار زیادی رو به شما اضافه می کنه! واقعا به این نکته بسیار مهم توجه کنید زیرا بسیاری از افراد دچار این اشتباه شده اند. حرفهاتون نشون می ده تمرکزتون روی ابزارهاست تا موفقیت خودتون وگرنه خیلی ها از همین دانشگاه فارغ التحصیل شدند و الان متخصصهای بسیار موفقی هستند. داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. به نظرم مشکل در خود ماهاست نه در دانشگاه شریف وگرنه بله منم مثل شما معتقدم با دیدن دانشگاه و امکاناتش بدجور خورد تو ذوقم اما این دلیل نمی شه که با دیدن چنین شرایطی دلسرد بشم و بگم دیگه من هیچی نمی شم اتفاقاً من برعکس شما خیلی شریفو دوست دارم و با جون و دل دارم درسهامو می خونم امیدوارم بهتون برنخورده باشه قصدم توهین و تخریب کسی نبوده فقط خواستم حرف دلمو بزنمشیدا:سلام وای شما چرا اینقدر تصویر تیره و تاری از دانشگاه شریف مشاور کنکور نامدار می سازید؟

مشاور کنکور یوسف پریشن

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور مرد نی نی سایت وب سایت خود باشید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما