مشاوره کنکور تجربی 1401، برنامه ریزی با تضمین پیشرفت و قبولی

سلام، من دانشجوی ترم دو ارشد دوره روزانه ام، و به خاطر پاره ای از مشکلات میخوام دانشگاه رو برای یه مدتی که مدت زمانش معلوم نیس بزارم کنار و بعد دو سه سال که مشکلم حل بشه دوباره به درسم ادامه بدم. ببخشید ترم یکه پیام نورم چیزی فهمیدم اینه که اگه بخوام کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم تا اعلام نتایج که آخرایه شهریوره نیازی نیس از دانشگاه انصراف بدم فقط می خواستم بدونم مراحل اداری انصراف از پیام نور چقد طول می کشه یعنی از زمانی که فرم انصراف گرفتیم تا زمانی که مراحل انصراف تموم سه چقد طول می کشه یه روزه می شه همه چیو درست کرد؟ یعنی برای بار سوم نمیشود در دانشگاه دولتی قبول شد،حتی اگر جریمه را هم پرداخت کرد؟ حالا در صورت محرومیت از تحصیل در بهمن ماه ۱۴۰۰ در رشته بدون آزمون دانشگاه دولتی بصورت روزانه، آیا همچنین از تحصیل و ثبت نام در رشته بدون آزمون از بهمن ۱۴۰۰ در دانشگاهی دولتی به صورت نوبت دوم باز هم محروم میشوم ؟ بابت شرکت در کنکور مانعی ندارید اما برای ثبت نام و تحویل مدارک باید از نظر مالی تسویه کنید. 1- برای جمعبندی در نظر داشته باشید که اولویت در درجه اول با دروس نیمسال اول دوزادهم و در درجه بعدی با دروس دهم و یازدهم می باشد.

مشاور کنکور قادری

سلام خسته نباشید من ترم اول بودم انصراف دادم تازه وارده 18 سال شدم، من قبل از ورود ب دانشگاه معافيت تحصیلی گرفتم، الان ک انصراف دادم بازم نیاز ب گرفتن معافیت تحصیلی هس؟ من دانشجوی روزانه کاردانی رشته گیاه پزشکی ترم اول پاکدشت سال ۱۴۰۰ هستم (بر اساس سوابق تحصیلی). شما به عنوان کسی که میخواهید در کنکور انسانی شرکت کنید باید توجه داشته باشید که کنکور یک رقابت است؛ رقابتی که در آن قرار است شما را بر اساس نتایجی که به دست میآورید ارزیابی کنند و نه بر اساس علم و دانشی که دارید. فکرتان را که بزرگ کنید سرنوشتان عوض می شود. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به هسته های گزینش یگان نظامی مربوطه مراجعه نمایید. ولی اگه این رمز و راز ها رو دقیق یاد بگیرین و اجرا کنین میتونین توی یه سال به اندازه کسی مثل من که ۵ سال وقت گذاشته موفق بشین ! استاد من برای درس فیزیک کتاب چهار جلدی خیلی سبز رو دارم ولی متأسفانه درسنامه های خیلی زیادی داره و برای مثال من فصلی مثل نوسان و موج رو واقعاً نمیتونم توی دو هفته تموم کنم . شاید سال های قبل تونسته باشید بدون برنامه ریزی از پس درس ها بربیاید و نمرات خیلی خوبی هم گرفته باشید، اما سال کنکور تفاوت های خیلی زیادی با سال های گذشته داره و حتما نیاز به برنامه ریزی دقیق و حساب شده داره.

چرا حرفی که پدر یا مادر به بچه ها می گویند را بچه ها نمی پذیرند ولی با شنیدن آن صحبت ها از مشاور آن را قبول می کنند؟ سلام سلامت باشید. شما باید مدرک پایان خدمت یا معافیت دائم ارائه دهید. سلام استاد شکری یه چیزی سوال شد برام اونم اینکه شما کسانی رو رتبه بیار رو هستن مشاوره رایگان میدید ؟ واقعا تو این چند سال با دیدن این هزینه ها برای برنامه ریزی کنکور با بهترین مشاور کنکور و سعی و تلاش بچه ها برای رتبه برتر شدن چجوری بگم بهتون دلم سوخت ! با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاور انسانی دکتر معین الدین میتوانید از فایل ها و مطالب و نکات مشاوره ای کنکور انسانی به صورت رایگان استفاده کنید. با این کار دلسرد نمیشوید و حتی میتوانید با سهولت بیشتری نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنید. برنامه ریزی پروسه ای وابسته به شخص است و بر حسب عوامل مختلفی مانند استعداد، پیشینه علمی، عادات و قلق مطالعه، شرایط روانی و روحی و حتی خانوادگی دانش آموز تغییر میابد، تیم مشاوران حرف اخر سعی و تلاشش بر این است که ابتدا اصول برنامه ریزی را آموزش داده و سپس بر روند اجرای آن نظارت دقیق و مستقیم داشته باشد.

لطفا در این رابطه هم راهنمایی کنید.

یکی از نکات مشاوره ای کنکوری اینه که هدفت از شرکت تو کنکور اینقدر قوی و محکم باشه که بخاطرش همه جور سختی رو با جون و دل بخرین. سلام وقت بخیر بنده اواخر آذرماه سال۹۹از دانشگاه سراسری دوره روزانه رشته بدون کنکور که میخوندم انصراف دادم و الان قصد بازگشت به تحصیل تو دانشگاه پیام نور یه رشته بدون کنکور دیگه رو دارم؛ این امر ممکنه؟ سلام وقتتون بخیر. من دانشجویی ترم ۷ ارشد روزانه برق هستم دیروز از پایان نامه ام دفاع کردم و ریجکت شدم قصد انصراف از مشاور کنکور طوفان تحصیل دارم. سلام وقت بخیر من دانشجوی ارشد دوره مجازی دانشگاه تهران هستم میخواستم انصراف بدم شهریه یک ترم رو هم پرداخت کردم باید دوباره برای انصراف هزینه پرداخت کنم؟ اگر انصراف ندهید و قصد ادامه تحصیل هم نداشته باشید و نخواهید از مدارک تحصیلی هیچ استفاده ای کنید مشکلی ندارد. لطفا در این رابطه هم راهنمایی کنید. سلام لطفا ميشه به من جواب بدين من ترم سوم كارداني هستم رشته عكاسي متاسفانه از دانشگاهم راضي نيستم و چون هنرستان عكاسي خوندم برا تكراريه حالا ميخام ازدانشگاه بيام بيرون حتما بايد انصراف بدم يا اگ كلا در كلاسها شركت نكنم و به طوري اخراج بشم بايد جريمه بدم يا كاري بكنم؟

مشاور کنکور تجربی نی نی سایت

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور جوکار وب سایت خود باشید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما