جستجو
Close this search box.

مشاوره کنکور ریاضی،تجربی،انسانی،هنر،زبان،تلفنی،تحصیلی

مشاور در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت امور درسی و انگیزشی شما، شما را با تست های کنکور سراسری ، تکنیک های تست زنی ، راه های افزایش تمرکز هنگام درس خواندن ، اهمیت روش مطالعه صحیح برای کنکور ، بهترین منابع کنکور 99 و نحوه آمادگی برای امتحانات وکنکور سراسری آشنا می کند.چرا مشاوره تحصیلی تلفنی را انتخاب کنیم ؟ خود مشاور نیز باید بر دروس درسی و منابع، تسلط لازم را داشته باشد. خانواده هایی که در آن پدر خانواده شهید یا جانباز و یا ایثارگر باشد نیز از سهمیه ای مشخص در کنکور برخوردار هستند. آیا دروس عمومی از آزمون سراسری 1402 حذف می شود؟ طبق گفته رتبه های برتر رشته تجربی اگر می خواهید موفق شوید، باید درست شروع کنید. گروه درسی تجربی تنوع رشته ای بسیار بالایی دارد. بنابراین، یک مشاور نباید فقط دکتر یا مهندس باشد، بلکه باید برای مشاوره کنکور (https://bestp.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) تجربی با مباحث درسی نیز، آشنایی لازم را داشته باشد. برنامه ریزی درسی نیز، باید با توجه به تیپ شخصیتی هر داوطلب انجام شود.

مشاور کنکور خانم اسماعیلی

مشاور کنکور باید بتواند با توجه به توانایی خود در برنامه ریزی، در هر داوطلب انگیزه لازم برای درس خواندن را ایجاد کند. هنگامی که با تنظیم یک نمره هدف واقعی ، اعصاب پیش آزمون خود را در کنترل خود قرار داده اید ، یک برنامه مطالعه منطقی برای کمک در راه رسیدن به آن هدف قرار دهید. همانطور که مشاهده میکنید، زیست حرف اخر بیشترین تطابق سوالات کنکور را به خود اختصاص داده است. شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه زیست پایه یازدهم را بخوانیم ؟ میخونم. فردا صبح که بیدار میشم هم ریاضی و زیست وهم دینی دارم. حالا از اونجایی که از وقتی نتایج اومده ملت هی سوال میپرسن، منم که میدونین دیگه بیزییییی (صبح تا شب نشستم تو خونه دربارهی زندگی بدون کرونا خیالپردازی میکنم:/) گفتم بیام هر چی تو این دو سال یاد گرفتم بنویسم، باشد که رستگار شویم. آن ها پیشنهاد داده اند تا پس از انتخاب منابع، آن ها را به صورت دقیق مطالعه کنید. مشاورین کنکور آسان است که از برترین مشاورین کشور هستند در امر برنامه ریزی و مشاوره به شما کمک خواهند کرد تا بهترین برنامه ریزی درسی را برای رسیدن به موفقیت داشته باشید پس در کنار خرید محصولات کنکور اسان است که بهترین منابع کنکوری برای شما هستند می توانید از مشاوره و برنامه ریزی رایگان مشاورین مجرب نیز بهره مند شوید.

مشاور کنکور فرهنگیان

با توجه به حساسیت انتخاب رشته و اولویت بندی انتخاب ها و نیاز به آگاهی از شرایط تحصیل در هر رشته و دانشگاه، پیشنهاد می دهیم حتما از کمک مشاور تحصیلی آگاه و با تجربه استفاده کنید. به همین دلیل است که اکثر داوطلبان کنکور پیشرفتی در آزمون های آزمایشی ندارند و چندین سال پشت کنکور می مانند و از ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود باز می مانند. شاید دلیل عدم موفقیت شما، عدم استفاده از مشاوره کنکور – ورودی شما اینجاست bestclassic.ir حرفه ای است. رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران گفت: به مسولان هشدار میدهم سونامی آسیبهای روانی دوران پساکرونا را جدی بگیرند و از اکنون مراقب سلامتی روانی مردم باشند. شما پس از اینکه نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کردید، باید هوشمندانه عمل کنید. 3. به خوبی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شما لازم است تا وقت بیشتری برای نقاط ضعف خود بگذارید.

مشاور کنکور رایگان

البته حتما نقاط قوت خود را نیز بشناسید و آن ها را حفظ و تقویت کنید. تهیه کردن تمام منابع به معنی تسلط بیشتر نیست و حتی باعث سرخوردگی شما نیز می شود. حتی رتبه های برتر کنکور نیز بر تهیه درست منابع تاکید داشته اند. برای شرکت در این آزمون کافیست کارت ورود به جلسه آن را به صورت جداگانه دریافت کنید و منابع آن را مطالعه کنید و در روز کنکور در آزمون زبان های خارجه امتحان دهید و کسانی که بتوانند مجاز به انتخاب رشته زبان شوند اجازه دارند 150 کد رشته محل را بر اساس اولویت در لیست انتخاب رشتههای خود وارد کنند و پیشنهاد میکنیم انتخاب رشته را با توجه به نمره هایی که در زیر گروه های مختلف کسب کرده اید انجام دهید تا شانس قبولی شما بیشتر شود و انتخابهای شما نسوزد. اگر تا به حال بیش از یک بار در آزمون کنکور شرکت کرده اید، بهتر است مسیر پیشین خود را یک بار از نظر بگذرانید. الان بدون اینکه حتی یه برگه هم امضا کرده باشم ترم دوم به حساب میام و ۳۰میلیون بدهکار شدم. حتی فرآیند طرح و ارسال سوال برای سازمان سنجش و آموزش کشور هم محل سوال و ابهام است!

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل