مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

مشاورین صدای مشاور به صورت دائم و هر زمان اگر بخواهید به سوالات شما عزیزان پاسخ داده و استرس و نگرانی شما را برطرف میکنند.. یک مشاور خوب کنکور از شرایط مختلف آنها آگاهی داشته و شما را در این امر کمک می کند. سوالی پر تکرار که دانشآموزان خوب و اولیا آنها از مشاوران تحصیلی و کنکور می پرسند. یکی از مهمترین ویژگی های دانشآموزان المپیادی قدرت و توانایی حل مسئله آنان است.مسایل المپیادی رویکرد تفکر برانگیزانه دارند و همین باعث می شود تا دانشآموزان المپیادی با ایدهها و تفکرات نوآورانه و دیدی خلاقانه به مسایل نگاه کنند این عامل باعث می شود دانشآموزان المپیادی در سایر دروس هم از تمامی جوانب به مسائل نگاه کنند و بتوانند به سوالات سخت و چالش برانگیز پاسخ دهند. اختلافات خانوادگی در برخی از مواقع باعث دلسردی دانش آموز شده و او را از هدف دور می کند. اینجور مواقع هم یه کلاس خوب میتونه بهتون کمک کنه!

بسیاری از افراد گمان می کنند که مشاوره برای کنکور لازم نیست و می توان توسط برنامه ریزی درست و کلاس های خوب، موفق شد. سوم آنکه بعد از انتخاب فرد مجرب برای مشاوره حتما دقت کنید که مشاوره و برنامه ریزی او اختصاصی برای شما باشد. مشاور نباید به صورت مستقیم برای دانش آموز برنامه ریزی کند. دانشجو پس از ۶ سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای گسترش و برنامه ریزی عالی که تعداد واحدها به پایین گرد شونو دانشجویان هم رشته ورودی خود باشند . برنامه ریزی مناسب برای کنکور نه تنها یک مسیر مناسب به داوطلب نشان میدهد بلکه مسیر را تا موفقیت آسانتر میکند. برخی از داوطلبان به سبب داشتن استرس و اضطراب زیاد نمی توانند به درستی برنامه ریزی کرده و از مطالعه دروس خود بهره برداری درستی کنند. این موضوع را من در فایل صوتی اصول برنامه ریزی کنکور توضیح دادم که بسیاری از دانش آموزان به این شکل درس میخوانند که می آیند در هفته ی اول اختصاصی مطالعه میکنند و در هفته ی دوم دروس عمومی را مطالعه میکنند که این روشی اشتباه میباشد. همچنین با مشخص کردن برنامه ریزی دقیق و عملی حجم مطالعه را برای شما آسان تر می کند.

سلام دروس پایه تغییری نداشتند؟

به طور کلی مطالعه برای کنکور رو از پایه دهم و یازدهم شروع کرد. با عرض سلام. من علیرضام رشته ریاضی پایه دهم من نوبت اول درس ریاضی رو مجموع نمرات ۵ شدم باید نوبت دوم چند بگیرم قبول خرداد بشم؟ سلام دروس پایه تغییری نداشتند؟ آیا معدل کل تاثیر دارید و یا معدل برخی از دروس اختصاصی؟ پس برای موفقیت در کنکور باید با انواع روش مطالعه صحیح دروس و همچنین روش های تست زنی آشنا بشید. در مشاوره کنکور – https://digiclassor.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ رشته ریاضی مشاور باید این روش ها را به شما آموزش بدهد تا مطالعه تان هدفمند و ثمربخش شود. باید هر شب یا یک شب در میون مطالعه و مرور شوند، اما هر کدوم نیاز به زمان خیلی کمی دارند (حدود 15 دقیقه). و اینکه دانشگاه دولتی رشته کامپیوتر شهریه میخواد یا نه؟ جواب این سوال که آیا کلاس برم یا نه واسه هر شخصی متفاوته. سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم برای کسانی که به مدال دست پیدا نمیکنند آیا مزایایی وجود داره غیر از موارد ذکر شده یا خیر. 2- اگر می خواهید بدون دردسر و با خیال راحت، به رضایت از خودتان برسید حتما و حتما تمامی نکاتی را که از تابستان تا به حال یاد گرفته اید و یا حفظ کرده اید را جمعبندی کنید و تا می توانید تست زنی انجام دهید.

باید جمعبندی و مرور را خصوصاً در سه ماه پایانی پس از عید فوقالعاده جدی بگیرید. یک مشاور خوب در شرایط سخت باید برای داوطلب خود چه کارهایی را انجام دهد؟ پس ما اینجا سه تا از دلایلی که لازمه و نیاز هست که شما مشاور داشته باشید رو بیان کردیم. مشاور کنکور خوب (از طریق مقاله زیر کلیک کنید) باید در وهله نخست، خود مسیر موفقیت را طی نموده باشد تا دانش آموزان بتوانند به وی اعتماد کرده و جا پای او بگذارند و نحوه موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. به همین دلیل رده بندی آن ها تا حدی غیرصحیح بوده چرا که همگی میتوانند بسیار خوب عمل کنند. در انتهای بررسی درصد قبولی پزشکی باید چقدر باشد به یک نتیجه گیری بسیار مهم خواهیم رسید و به هیچ وجه آن را از دست ندهید. میزان ساعت خواب شما در شبانه روز چقدر بود؟ داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ریاضی ، تجربی ، ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی و هنر که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال ۹۰ -۱ به بعد اخذ کرده اند امتحانات یک یا چند درس آن ها به صورت نهایی برگذار شده است ؛ مشمول سوابق تحصیلی بوده و به میزان ۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود به صورت تاثیر مثبت در نمره کل نهایی آن ها لحاظ میشود.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما