مشاوره کنکور نکات برنامه ریزی

یعنی اگه نمی تونید کارها و درس هاتون رو در واحد زمان قرار بدید، نخواهید تونست با برنامه ریزی پیش برید! اگه از ۱۲ واحد بیشترم بشه که بهتره واسم هرجا میرم جواب درستی نمیدن حتی دانشگاه . جهت دریافت بهترین و حرفه ای ترین مشاوره قبولی در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. به گزارش آنا، روز دوشنبه خبر عجیبی در رسانهها منتشر شد که طبق آن رضا صادقی، رئیس کلانتری ولنجک از دستگیری دختری که بدون شرکت در کنکور و حتی ثبتنام در دانشگاه اقدام به حضور در کلاسهای رشته دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی کرده بود، خبر داد. آیا با میانگین درصد 50 دروس رشته علوم تجربی میتوان پزشکی قبول شد؟ اگر دقت کنید، این آمار میانگین هستند و حتی در بین رتبههای زیر 1000 کشوری که قبولیشان تضمینی است، نیز درصدهای پایین مثل 30- 40 درصد هم وجود دارد. پس بهتر است کارنامه بعدی را نیز تحلیل کنیم. در ادامه مطلب برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به رتبه لازم برای قبولی در دندان پزشکی را نیز از همین سایت مطالعه کنید.

بیشتر دانش آموزان نمی تونند همزمان در مطالعه شون هم منظم باشند و با برنامه درس بخونند و هم به افزایش سرعت و ساعت مطالعه شون فکر کنند اهمیت خیلی زیادی داره. لازم است ابتدا به این نکته توجه کنید که در سال کنکور، ممکن است منابع زیادی برای مطالعه بهتر و پربازده تر به شما معرفی شود. سلام استاد من برنامه ۵۰ روزه رو میخوام اجرا کنم ولی فشرده تر اما با کلاسهای نکته و تستی که ثبت نام کردم برنامه ای که دادین تو زیست و فیزیک تطبیق نداره چیکار کنم ؟ ساده تر بگوییم مشاور کنکور مانند این چاقو است یعنی اگر مشاور شما معمولی یا خوب باشه خیلی تاثیر مثبتی روی شما میگذارد اما اگر کسی باشد که نتواند شما را راهنمایی کند و با حرف های نادرستش شما را گمراه کند خب بی شک شکست بزرگی خواهید خورد. وقتی که شما برای یک آزمون بزرگی مثل کنکور آماده می شید، به لحاظ عصبی ضعیف هستین و استرس شدیدی را تحمل می کنید؛ چون نتیجه سال ها تلاش و درس خواندن خودتون را باید ببینید و اگر موفق نشید احساس سرخوردگی خواهید کرد .پس لازمه روش مقابله و مدریت احساسات تو سال کنکور رو بلد باشین و بتونید جلسه ی آزمون رو مدیریت کنید.

مشاور کنکور حرفه ای

اطراف تو پر از منابع مختلف مثل کتاب، کلاس، دی وی دی های آموزشی مختلفی هست. این جور طرح ها فقط تو سوئیس قابل اجراست چون سود سرشاری که در کنکور هست مگ میشه نادیده ش گرفت؟ دین و زندگی: در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000، کمترین درصد دین و زندگی 32 درصد است و فقط 1 نفر موفق به کسب درصد 100 شده است و میانگین درصد کسب شده توسط داوطلبان 71/7 درصد بوده است. ☆میانگین درصدهای دروس داوطلبان زیر 1000 کشوری تقریبأ 76 درصد است. اما توجه به این نکته ضروری است که هدف، تنها وجود یک فرد تحت عنوان “مشاور” نیست. از ابزار هایی که برای آموزش و تسلط هر چه بیشتر داوطلبان در سال کنکور سراسری وجود دارد می توان به تست زنی اشاره کرد. اما همچنان نباید مرور مباحثی را که در آنها مسلط هستند، فراموش کنند؛ چراکه تمامی کتب آموزشی، چه عمومی و چه اختصاصی، فرّار هستند و احتمال فراموشی مطالب از ذهن داوطلبان وجود دارد. ۵ – برای ارزشیابی از آزمون هایی استفاده می کند که ضمن تشخیص ضعف های درسی دانش آموزان ، آنها را با هم مقایسه نکند. به صورت روزانه و در طول هفته تیم تولید محتوا کانال تلگرام دیجی کنکور برای شما بهترین پست هایی که به آن نیاز دارید را تولید می کند.

حتما در برنامه ریزی خود زمان هایی رو به مرور درس های خونده شده اختصاص بدید. داشتن یک مشاور خوب برای برنامه ریزی در سال کنکور به این معناست که یک مربی انگیزشی و کاردان در کنارت باشه. اما در مشاوره تحصیلی غیر حضوری در صورت تمایل می توانید هر بار با یک مشاور جدید از مجموعه گفتگو کنید و نظرات و ایده های جدید را در زمینه های مختلف دریافت کنید. در واقع همان شعار : “به جای اینکه چندین کتاب را بخوانید، یک کتاب را چندین بار بخوانید.” که واقعا جمله درست و کاملی است. به طور خلاصه، بهترین روش برنامهریزی تحصیلی روشی است که متمرکز بر افزایش انگیزه دانشآموز باشد و به طور غیرمستقیم بتواند آن را افزایش دهد. اما این کار فقط استرس شما را افزایش خواهد داد. درعینحال نباید روحیهی خودتون رو ببازین؛ چرا که این آزمونها همشون آزمایشی هستن و برای افزایش تسلطتون برگزار میشن. مشاورهای دیجی کنکور که همگی از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری هستن یک سری راز و رمز ها و نکات مهم رو در اختیارتون قرار میدن تا شما هم بتونید مثل اون ها به یک رتبه و موفقیت فوق العاده دست پیدا کنید. نکته مهم دیگه اینه که اگر قراره در روز 4 درس رو مطالعه کنید، هر 4 درس جزء دروس اختصاصی نباشند؛ بلکه سه درس اختصاصی و یک درس عمومی رو در برنامه ریزی قرار بدید و مطالعه کنید.

چرا به مشاور کنکور نیاز داریم

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور کرمانشاه – they said – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما