مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

مشاوره کنکور رایگان.(۰۹۰۲۵۴۰۶۷۲۴) همچنین با توجه به میزان پتانسیل های بالقوه و شیوه ها و تکنیک های مربوط به آموختن زبان، پیشنهاداتی برای آماده شدن برای امتحان به او می دهد مثلا برای بعضی افراد که استرس رقیب را ندارند، گذراندن کلاس های خصوصی و برای بعضی ها که برون گرا هستند و شرکت در جلسات چند نفره که به آنها انگیزه می دهد، پیشنهاد می شود و بسته به زمانی که در اختیار دارند تا برای امتحان آماده شوند، گذراندن مدل های مختلف مهارت آموزی زبان پیشنهاد می شود. سلام دکتر ممنون میشم جواب بدید وقتی عکسم رو ارسال میکنم میگه خطا رخ داده ،درصورتی که حجم عکس کاملا درسته چند بار امتحان کردم ولی همش همینو میگه چیکار کنم؟ سال 99 دیپلم گرفتم و کنکور 99 هم شرکت کردم پشت کنکور موندم برای امسال 1400 و متولد خرداد 81 هستم چه کدی رو باید بزنم؟ منتها لیست نمراتم رو گم کردم… هیچکس هیچوقت یک نفر تصمیم نمیگیره یه جاده ناشناخته رو برای اولین بار تنهایی طی کنه! هیچ راهی وجود ندارد که بخش لغات عربی را برای کنکور فراموش کنید. سلام استاد.من دارم از منابع کلاس انلاین برای عربی و ادبیات و ریاضی و فیزیک استفاده میکنم .

مشاوره کنکور صادقی

در برخی دروس حذفیاتی صورت گرفته است اما با تجربه ثابت کرده در کنکورسوالاتی از حذفیات سالهای گذشته طرح شود پس توصیه میشود حذفیات را نیز مطالعه کنید. متاسفانه برخی مدارس با ارائه پیشنهاد کلاس های فوق برنامه صرفا هزینه های زیادی را به خانواده ها متحمل می کنند اما در عمل بخاطر عدم استفاده از اساتید مجرب و یا نداشتن برنامه ای برای پایه های دهم و یازدهم باعث می شوند که داوطلبان کنکور عینا همان زمان را در کلاس های بیرون یا فیلم های آموزشی نیز دنبال کنند و این یعنی اتلاف وقت یک کنکوری. به نظرتون برای همین دکتری تغذیه بخونم بهتره یا بشینم برای داروسازی یا پزشکی از کنکور بخونم! متاسفانه غیر حضوری کردن مدارس در پایه ی سال دوازدهم لطمات و صدمات زیادی برای داوطلب کنکور سراسری درپی خواهد داشت. مطالعه ی تک درسی و تمام کردن کامل یک درس کار مناسبی نمی باشد زیرا باعث فراموش شدن دروس قبلی می شود. برای ادبیات هم بصورت تک پایه ای سیرتاپیاز دارم لازمه تعویض بشه ؟

پیشنهاد من به عنوان مشاور ، این میباشد که برای آرایه ، قسمت هایی که مشابه هم میباشند را با هم مطالعه کنیم. عموماً داوطلبان در این آزمونها با تیپ تستهای جدیدی مواجه میشوند و این مطلب روی آمادگی آنها در مواجهه با انواع و اقسام سوالات احتمالی در کنکور ۱۴۰۱ نظام جدید تأثیر زیادی میگذارد. محمدی: من میگویم دبیرستان؛ چون در هنرستان جو به شکلی است که بچهها خیلی درس نمیخوانند و بیشتر عملی کار میکنند، ولی در دبیرستان بچهها درس میخوانند و تو مجبوری خود را به آنها برسانی. خیلی سبز زبان مولفش چه کسی هست؟ مشاورتحصیلی مدرسه فرد آگاهی است که اطلاعات کافی در زمینه شیوه های یادگیری و مطالعه در دروس متفاوت را دارد، علاوه براین او کسی است که مسائل و دغدغه های دانش آموزان و مشکلات ارتباطی و رفتاری آن ها و نحوی برخورد با آن را نیز می داند، البته مشاور مدرسه لزوما در مدرسه مستقر نیست، بلکه مشاور تحصیلی مدرسه به فردی گفته می شود که از مسائل موجود در مدرسه از جمله چالش های مربوط به تعاملات دانش آموزان با هم یا کادر آموزشی و تاثیر آن در افت یا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آگاهی دارد.

سلام استاد من اتفاقي با سايت شما اشنا شدم.ديدم توي کامنت ها يکي ازدوستان هدفش پرستاري ازاد هست و شما راهنماييش کرديد.راستش من هم نظام قديم بودم.ازنظرهزينه هيچ مشکلي با ازاد ندارم.ولي راستش تا قبل از ورودم به سايت شما اصلا در فکر کنکور مجدد نبودم.با خوندن کامنت اين دوستمون خيلي دلم ميخواد منم خودم رو برسونم به پرستاري ازاد.اما واقعا نميدونم مني که نظام قديم بودم و نميدونم کتاباي نظام جديد اصلا چي هست اين امکان برام هست که برسم به اين هدف؟ من کد سوابق دیپلم رو از سال قبل داشتم ولی واسه سوابق پیش میخوام برم تو دیپ کد که سایتش نسبت به قبل تغییر کرده میگه اطلاعات مغایرت داره . در سال کنکور مشاور علاوره بر فعالیت های سال های قبل که برای محصلین داشته نقش کوچینگ را نیز دارد، از آنجایی که سال کنکور سال پر استرسی است و بچه ها به طور معمول با این حد بلا از استرس، آشنا نیستند، بنابراین به طور مکرر دچار افت انگیزه یا افزایش اضطراب می شوند، حضور مشاوری که شخصا درگیری های دانش آموز را بشنود و در مورد نحوه ی یادگیری دروس مختلف و طرح جمع بندی دروس اطلاعات لازم را داشته باشد، می تواند کمک بزرگی به دانش آموز کنکوری کند.در این مشاوره با تحلیل آزمون و آشنایی با روش مطالعه ی رتبه های برتر کنکور مشاوران ما شما را یاری خواهند کرد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما