مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

بدون شک مشاور تحصیلی بدون توجه به خانواده ی دانش آموز و دانشجو موفقیت چندانی در امر مشاوره دانش آموزان خود کسب نخواهد کرد. موسسه حرف آخر در این مرحله قدرت مشاوران خود را به دانش آموزان و حتی خانواده های آن ها ثابت کرده است. من در دانشگاه استنفورد چیزهای بسیاری از اساتید خود آموختم، اساتیدی که هریک به نوبه خود انسانهای موفق عصرحاضر در کشور آمریکا هستند اما بدون هیچ تعصب و جانبداری خاصی می گویم که همه ویژگی های مثبت آنها را تنها در گوشه هایی از شخصیت حسن باقری یافتم. مشاوران این موسسه در هیچ مرحله ای متقاضیان کنکور را تنها نمی گذارند و با تحلیل روش تدریس و با در نظر گرفتن شرایط زندگی آنها بهترین و مناسب ترین برنامه ها را برای آنها در نظر می گیرند. به لطف این روش عالی و مناسب ، تمام تجهیزات مورد نیاز برای بالاترین رتبه در اختیار شما قرار می گیرد. بدون شک بله. مشاوران با تجربه با در میان گذاشتن تجربیات خود با دانش آموزان، مناسب ترین روش های آموزشی را متناسب با شرایط تعیین می کنند و هرگز آنها را به بیراهه راه نمی دهند. یک مشاور خوب نه تنها شما را از مسیرهای اشتباه در امان نگه می دارد ، بلکه به شما کمک می کند تا مسیر مناسب خود را بیابید و به شما کمک کند تا به مقصد برسید.

مشاور کنکور قم

اما برای دانش آموزی که با مشاور با تجربه مسیر موفقیت در کنکور را طی می کند ، این مسیر نه تنها سخت نیست، بلکه می تواند با سرعت و به راحتی در این مسیر حرکت کند. آیا بهترین گزینه برای مشاور این نیست که فردی باشد که راه طولانی را طی کرده و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته است؟ به گزارش ایرنا، منصور کبگانیان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه این جلسه درباره سهمیههای پذیرش آزمون سراسری بود، افزود: در ماده ۷ مصوبه سیاستها و ضوابط سنجش و پذیرش، به ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور تکلیف شد که طی مدت ۶ ماه سیاستها و سهمیههای کنکور را بررسی و کامل کند. دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: ساماندهی سهمیههای کنکور به معنی حذف آنها نیست ما در حال حاضر حدود ۲۶ سهمیه کنکور فعال داریم.

بدون شک درست ترین فردی که با شما در مسیر کنکور همراه بوده است ، کسی نیست جز دانش آموزانی که سال گذشته در کنکور شرکت کرده و بهترین رتبه را کسب کرده اند. ممکنه یه مشاور تعداد زیادی دانش آموز داشته باشه که توی کنکور رتبه های خوبی کسب کردن اما شما با اون مشاور نتونین درست ارتبط برقرار کنین یا یه خصوصیاتی داشته باشه که دوستش ندارین.بنابراین نمیتونیم قطعی بگیم اگر یه نفر با یه مشاور تونسته توی کنکور با رتبه خوب قبول بشه شما عشق به مشاور کنکور نی نی سایت هم میتونی. سرویس بینالملل خبرگزاری فارس- «ریچارد نفیو»، یکی از معماران شبکه تحریمها علیه ایران در کتابش به نام «هنر تحریمها: نگاهی از درون میدان»، تأکید زیادی بر ضرورت توجه به جنبههای روانشناختی به هنگام اجرای فشارهای اقتصادی دارد و معتقد است بدون داشتن درک درست از ذهن تحریمشونده و اثرگذاری بر روی آن هرگز نمیتوان از تحریمها به عنوان ابزاری برای سیاستگذاری در جهت مطلوب واشنگتن استفاده کرد. بر اساس تعاریفی که معماران سیاست فشار علیه ایران از تحریم ارائه دادهاند اقدامات و موضعگیریهای دولت «جو بایدن» تلاش برای تنفس مصنوعی به تحریمهایی است که در دولت قبلی او بیجان شده است.

مشاور کنکور علی میرصادقی

اعتقاد بر این است که کمبود زمان برای مطالعه کامل دروس کنکور امری دشوار خواهد بود. زیرا در این مرحله حساس حرف اول را زمان می زند. توجه داشته باشید که در این مرحله ممکن است افراد نیز خود را به عنوان مشاور معرفی کنند و شما را در ارائه محصولات و تخفیف ها دچار سردرگمی کنند ، بنابراین ابتدا باید مطمئن شوید که در فرآیند سفارش پکیج های آموزشی مشکلی وجود ندارد. ممکن است بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خود با مشاور مشورت کرده و نتیجه خوبی نگیرند و هزینه های گزافی پرداخت کنند. در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور، می توانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس برقرار کنید. وی در رابطه با اعداد و ارقامی که در زمینه داوطلبان نظام قدیم مطرح می شود، گفت: من نمیپسندم. زیرا باعث عدم حل آزمون های جامع و و دوران جمع بندی کنکور وی می شود. اقدام به فروش و سفارش بسته های آموزشی می کنند. البته می توانید با استفاده از لیست مشاوران حرف آخر ، به صورت رایگان برای دریافت راهنمایی ، نحوه خرید بسته ، پیگیری بسته های آموزشی ، پرسش و پاسخ و غیره با رتبه های برتر کنکور تماس بگیرید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما