معرفی برترین اساتید ریاضی کنکور و انتخاب بهترین استاد ریاضی

Rinderrouladen vom Grill, diese außergewöhnlichen Grillspieße machen Steak, Würstchen und Co. ordentlich Konkurrenz. Rouladenspieße, der neue Geheimtipp für alle, die Grillen lieben! پ.ن ۳ : یه سری چرت پرت در مورد این شخص توی ویکی پدیا هست که میگه سینا تهرانی فلانه و بهمانه اما به یه نکته توجه کنید ! شرایطی که به طور طبیعی با ایجاد ترس آغاز و به طور غیر طبیعی با عادی انگاری رعایت پروتکلها همراه شد. از آنجا که خاطرات و حرف های یک پشت کنکوری موفق می تواند برای همه داوطلبان بسیار راه گشا باشد، سامانه ایران تحصیل از طریق شماره های مندرج در جدول این امکان را در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده تا از تجربیات نفرات برتر و رتبه برخوردار شوند. اولین سوال ما از داوطلبان گروه آزمایشی کنکور زبان این است که هدف شما از شرکت در آزمون زبان چیست؟ آنطور که مادر آرتا میگوید، تمامی کلاسها مجازی است و دخترش از صبح تا ساعت ٨ شب درگیر درس و مشق و کنکور است: «دخترم بهصورت آنلاین با معلمانش مشاور کنکور چیست ارتباط برقرار میکند.

مشاور کنکور نخعی

مشاوره آنلاین حرف آخر نیز یکی دیگر خدمات موسسه حرف آخر می باشد که دانش آموزان و داوطلبان می توانند به صورت 24 ساعته در راستای رفع مشکل های اصلی ، دریافت برنامه ریزی مطالعاتی روزانه، خرید پکیج کامل و درس به درس و دیگر نیاز های مباحث کنکوری از آن استفاده کنند. این مدارس از اسمها و چهرههای آموزشی برند استفاده میکنند و در تبلیغاتی که هر سال به در و دیوار بهصورت بیلبورد میزنند مشتریهای خود را پیدا میکنند. البته برخی از مدارس غیرانتفاعی درجه دو هم در زمینه کنکور در سطح شهر فعالیت میکنند این مدارس هم توانستند نسبتاً موفق عمل کنند آنها از اسم معلمان برند استفاده میکنند. با اینکه در سند تحول تأکید روی مهارت و پرورش دانشآموز است اما مدارس کمتر روی این موضوعات توجه میکنند. حبیب افتخاری تحلیلگر مسائل آموزشی دراین باره میگوید: مدارس ما فقط یک هدف دارند و آن این است که دانشآموز را در ١٢ سال تحصیل برای یک مسابقه بزرگ بهنام کنکور آماده کنند. مادر آرتا درباره هزینه مدرسه دخترش معتقد است: قیمتها بالا است اما به قول خانم مدیر دیگر نگران درس و کنکور آنها نیستم، خود مدرسه برنامهریزی میکند و خود مدرسه انجام میدهد و از همه مهمتر تست هم هر دو هفته یکبار گرفته میشود.

مشاور کنکور چیکار میکنه

او البته به مشکلات مدیران مدارس اشاره میکند و میگوید: یک مدیر وقتی به این نتیجه می رسد که نمیتواند ابتداییترین مخارج مدرسه را تأمین کند وقتی سرانه مدرسه پرداخت نمیشود یا بسیار ناچیز پرداخت میشود مجبور میشود که با آموزشگاه قرارداد ببندد. مادر آرتا درباره کلاسهای کنکور این مدرسه این چنین توضیح میدهد: «مدیر مدرسه به ما گفت که آزمون خاص برخی از مؤسسات بنام در مدرسه برگزار میشود و دیگر لازم نیست که بچه هایمان را به این آموزشگاه های پر اسم و رسم بفرستیم. دخترم هر دو هفته یکبار آزمون دورهای یک آموزشگاه کنکور بنام را دارد این آزمون داخل مدرسه گرفته می شود، آنها بعد از عید اردوهای علمی دارند. او به تبلیغات برخی از مدارس اشاره میکند و میگوید: متأسفانه در این سالها مدیران مدارس مهمترین توفیق شان این شده بنری از اسامی دانشآموزانشان که در کنکور رتبه کسب کردهاند بزنند البته موفقیت اصلی مدارس هم در موفقیت دانشآموزان در کنکور خلاصه شده است. معمولاً برخی از مدیران مدارس روی اسم این معلمها تبلیغات انجام میدهند.

برخی از خانوادهها هم به این تبلیغات توجه میکنند و فرزندانشان را در این مدارس ثبتنام میکنند اما خانوادهها نمیدانند که این معلم سرشناس فقط دو ماه یکبار به این مدارس سر میزند اکثر معلمان کنکور بنام یک دستیار دارند که این دستیارانشان با مدیر مدرسه همکاری میکنند و مدیران این موضوع را به خانوادهها نمیگویند. او درباره هزینههای دریافتی معلمان سرشناس از مدرسه میگوید: هنگام ثبتنام مدیر مدرسه کلی از همین معلمهای بنام برای خانواده حرف میزند و رقم بالایی هم از خانوادهها میگیرد اما معمولاً اگر معلم رسمی آموزشوپرورش باشد هر جلسه ٢٠٠ تا ٣٠٠ هزارتومان میگیرد. هزینه مدرسه بسیار زیاد است و مدیر مدرسه ابتداییترین مخارج مدرسه را نمیتواند تأمین کند درنتیجه به این کار دست میزند. مدیر مدرسه به گونهای برنامهریزی کرده است که بیشترین تعداد قبولی در کنکور را این مدرسه دارد چرا که بهترین استادان کنکور در این مدرسه درس میدهند. افتخاری بحث عدالت آموزشی را به میان میآورد و تأکید میکند: یک نوع نظام طبقاتی در مدارس ما حاکم شده است و این نظام طبقاتی باعث شده که یک تعداد مدارس خاص برند بشوند و بقیه مدارس متأسفانه بهسمت ضعیف شدن پیش بروند این روزها استقبال خیلی زیادی برای ورود به مدارس برند وجود دارد چرا که این مدرسهها هدفگذاری هایشان برای کنکور است.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما