معرفی غول شیمی کنکور دکتر رضا بابایی

چون اگر رشته ای ارزش نداشته باشد انگیزه ای برای تلاش در آن هم وجود ندارد. درسته که اکثر رشته ها به صورت بدون کنکور پذیرش می کنن اما داوطلبایی که قصد ورود به رشته ها و دانشگاه های خوب رو دارن باید از طریق ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای ورود به این رشته ها با سایر داوطلبای متقاضی رقابت کنن. استاد برم تو کار جمع بندی بقچه ای برنامه 50 روزه رو زود تموم کنم ؟ اینکه میگن برای قبول شدن تو کنکور حتما باید آزمون های ازمایشی رو شرکت کنی وگرنه قبول نمیشی حرف درستیه؟ من دانش آموز هنرستان هستم، آیا منم برای شرکت در کنکور به مشاور نیاز دارم؟ در آخر در مورد این موضوع که آیا داشتن مشاور برای موفقیت در کنکور لازم است؟ برای قبولی در کنکور تجربی بهترین مشاور کنکور تجربی فردی است که جزو رتبه های برتر کنکور سالهای قبل باشد. در واقع بسیار اهمیت دارد که مشاور بتواند ابتدا توانمندیها و ویژگیهای خاص شما را بشناسد و سپس متناسب با آنها برنامهای که برای شخص شما بیشترین بازدهی را داشته باشد ارائه دهد.

سعی کنید تا حد ممکن با افراد، گروهها، سایتها و کانالهایی در ارتباط باشید که با دیدن آنها انرژی مثبت دریافت کنید. توجه داشته باشید آن دسته از داوطلبانی که شماره شناسنامه شان کمتر از دهرقم می باشد، شماره ملی و شماره شناسنامه متفاوتی دارند و کدملی خود را می بایست از روی کارت ملی شان وارد نمایند. داوطلبان غیر ایرانی می توانند برای دریافت کد 13 رقمی به بخش اتباع غیر ایرانی سایت سنجش مراجعه کنند و کد 13 رقمی دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند. یک مشاور ایده آل روزهایی را برای استراحت در نظر می گیرد و از دانش آموز خود می خواهد تا در آن روزها به تفریح برود، در جمع خانواده باشید و یا به هر شکلی که برایش لذت بخش است روزش را سپری کند تا توان خود را بازیابد و درس زده نشود؛ علاوه بر آن از دانش آموز می خواهد تا در طول هفته به فعالیت های جانبی که به آنها علاقه دارد بپردازد که رفتن به باشگاه های ورزشی، کلاس های هنری و آموزشی نمونه ای از آنها است. برای متقاضیان نظام جدید آموزش متوسطه (ترمی واحدی یا سالی واحدی)، بخش محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال آخر دبیرستان و دوره پیش دانشگاهی مدنظر می باشد.

مشاور ثبت نام کنکور

کلیه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید (6-3-3) یا دانشجویان سال آخر پایه دوازدهم نظام جدید که تا تاریخ 31 شهریور 1401 فارغ التحصیل شده می توانند در کنکور ۱۴۰۱ شرکت نمایند. بهتر است این مدارک پیش از آغاز ثبت نام آماده شوند زیرا آماده سازی این مدارک روند ثبت نام را آسان تر کرده و باعث تسریع در انجام مراحل ثبت نام کنکور 1401می مشاور کنکور منحصرا زبان شود. بحث بعدی ما راجب ویژگی مشاور است که باز هم باید به آن توجه کنید زیرا متاسفانه حتی بسیاری از مشاوران با سابقه در قبال پولی که می گیرند خدمات نمی دهند یا متاسفانه بعضی از آنها بیش از حد خدمات می دهند! هر هفته طی یک تماس 15 دقیقه ای عملکرد شما و نقاط بهبود اساسی ممکن مورد بررسی قرار می گیرند. در واقع یک مشاور تحصیلی با تجربه و مطلع میتواند تا حد زیادی شانس موفقیت شما را افزایش دهد و کمک کند تا بتوانید بیشترین عملکرد را داشته باشید. این مربوط می شود به عملکرد مغز پس بهتر است به جای اینکه شنبه 6 ساعت زیست بخوانید و یک شنبه 6 ساعت فیزیک. مسلما اینکه یک داوطلب بتواند علارغم نتیجه نگرفتن در یک یا چند آزمون آزمایشی روحیه لازم برای ادامه مسیر را بازیابی کند نیازمند همراهی یک مشاور کنکور مجرب یا یک مربی انگیزشی است.

مشاور کنکور تلفنی

به نظرتون میتونم از درسنامه کتاب های جمع بندی مثل مهر و ماه یا خط ویژه استفاده کنم و تست رو از خیلی سبز بزنم یا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان کلاس نکته و تست استاد یحیوی رو ثبت نام کنم؟ ولش کن کنکور امسال رو ،چون دیگه دیر شده ،کی میخوای مباحث روتموم کنی،کی میخوای جمع بندی کنی! آمادگی برای کنکور از همین الان. بنده دوازدهم هم واقعا تا الان لای هیچ کتابی رو باز نکردم. ادبیات رو فقط موضوعی بخونید عربی رو فقط تست زیاد دینی رو بارها و بارها از روی خود کتاب بخونید زبان ریدینگ کار کنید و دایره لغات رو افزایش بدید -ریاضی تست خیلی زیاداقتصاد و روان رو چندین بار حتی 15 الی 16 بار بخونید من خودم فک کنم تا روز کنکور 15 بار خونده بودم این دو تا روادبیات تخصصی قسمت عروض سعی کنید گوشتون عروضی بشه شعر ها رو بلند با وزن بخونید وگرنه سر جلسه وقت برای تقطیع ندارید و تاریخ ادبیات هم که حفظی مطلقه و فقط باید چندین بار بخونید.فلسفه منطق فوق العاده درس سختیه و خودم هم در حدی نزدم که بتونم توصیه ای براش داشته باشم ولی اگه لازمه براش کلاس هم برید تست هم زیادتاریخ جغرافی هم به نظرم درس کم اهمیتیه میتونید مث من چند تا کتاب از 6 تا کتاب رو حذف کنید باقی رو خوب بخونید همین.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما