مقایسه اساتید و تدریس این دو موسسه – سایت مشاور

چه بهتر که این مدیریت رابطه عاشقانه در سال کنکور به سراغ شما بیاید تا بتوانید علاوه بر درس خواندن ، تجربه عشق و عاشقی را نیز در کنکور داشته باشید و شکست های عشقی که دیگران ممکن است در سال کنکور تجربه کنند را نداشته باشید. در وبسایت ما فایل های صوتی انگیزشی نیز وجود دارد، به دلیل مشکلات انگیزشی زیادی که در بین دانش آموزان دیده میشود ، ما همواره سعی در این موضوع داریم که با طرح موضوعاتی در ارتباط با موضوعات انگیزشی این موضوع را برطرف کنیم تا دانش اموزان و داوطلبان عزیز بتوانند با انرژی هرچه بیشتر در این مسیر سخت که میشه گفت مسیری هستش که در آینده ی دانش آموز تأثیر بسیار زیادی داره سهم کوچکی داشته باشیم. خیلی از دانش آموزها قبل از شروع سال کنکور در رابطه عاطفی قرار گرفته اند و حالا که به اهمیت آزاد بودن فکر و زمان در سال کنکور پی برده اند ، برای تمام کردن یا نکردن رابطه شان سردرگم شده اند. بودجه بندی کنکور تجربی مشخص می کند که هر سال از هریک از مباحث درسی چند سوال در آزمون طراحی شده و کدام مبحث مورد توجه طراحان سوال کنکور تجربی بوده و کدام مبحث از اهمیت کمتری در آزمون برخوردار است.

مشاور کنکور زهرا جعفری

دیدین روز امتحان، هر کدوم از بچه ها یه جوری داره درس میخونه. یکی دیگر از مواردی که لازم است مشاوران در ارائه مشاوره و برنامه ریزی کنکور به آن توجه ویژه ای داشته باشند احتصاصی بودن برنامه برای هر فرد داوطلب کنکور است. این دو آزمون کاملا با یکدیگر متفاوت اند در آزمون مبحثی هر چند هفته یکبار بعد از خواندن یکسری از مباحث از خود آزمون بگیرید و خود را بسنجید و در ماه پایانی در برنامه خود آزمون جمع بندی قرار دهید که در آزمون جمع بندی با نحوه ترکیب شدن فصل ها آَشنایی بیشتری پیدا می کنید. بعد از اطمینان از رشته و گرایش خود، اگر همچنان مایل بودید که در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی شرکت کنید، باید منابع درست و مناسب با سطح خود را داشته باشید.چرا که منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و تعیین کننده منبع مناسب برای هر درس در درجه اول سطح داوطلب می باشد، که هم تعیین سطح داوطلبان و هم انتخاب منابع مناسب نیاز به شناخت کافی در این حوزه می باشد که مشاوران تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 3گام تجربه و دانش این کار را دارند و می توانند در این مسیر به خوبی شمارا راهنمایی کنند.

داشتن دوست های هم سن و سال برای هر فردی لازم و ضروری است. نتایج داوطلبین مکتبستان تو سال های اخیر این رو نشون میده که داوطلبین در مدت تقریبا ۱ماه کار با مشاورین مجموعه تونستن تا بیش از ۱۱۰۰ واحد افزایش تراز رو تجربه کنن. اگر تا اینجای مقاله همراه ما بودی پس احتمالا تصمیم گرفتی که زندگیت رو مدیریت کنی.به شما از طرف کل مرکز مشاوره و روانشناسب کنکور پرسا تبریک میگوییم. و احتمالا بعد از عاشق شدن در سال کنکور خود ، یک شکست عشقی را در سال کنکور تجربه میکنند و رابطه عاطفی و عاشقانه خود را در سال کنکور از دست میدهند. بعد از صحبت درباره عشق و عاشقی ها و رابطه های عاطفی وعاشقانه بی پایه و اساسی که بر اثر اضطراب در سال کنکور بوجود می آیند؛ به بررسی دلیل عاشق شدن در سال کنکور و راه جلوگیری از آن میپردازیم. این موضوع بطور ویژه در زمانی که رقابت بالایی بین افرادی که به مقاطع تحصیلی مختلف وارد می شوند وجود دارد و کوچک ترین اشتباه می تواند آینده تحصیلی و شغلی فرد را تغییر دهد اهمیت بیشتری پیدا می کند. پس عاشق میشود. دوما شوخی ها و سرگرمی هایی که استاد در کلاس بوجود می آورد ، که اصولا برای سلامت روان کلاس و جذابیت علمی کلاس لازم است، استاد را برای دانش آموز به یک فرد جذاب و نماد ایجاد خنده و خوشحالی تبدیل میکند و دانش آموز میگوید من در سال کنکور عاشق استادم شدم.

آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است:« کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. داداش شما مگه کنکوری امسال نیستی ؟ مشاورین و روانشناسان متخصص پرسا راز شما را نگه میدارند و میتوانند به شما کمک کنند تصمیم درست را درباره رابطه عاشقانه تان بگیرید. اما این گوشه کوچکی از مسائل عشق و عاشقی بود که از زبان دانش آموزان برای روانشناسان و کارشناسان مشاوره ما تعریف میشود. داستانی که برایتان تعریف کردم گوشه ای از خاطرات یکی از دانشجویان سالهای گذشته مرکز مشاوره ما بود. راستی مشاوره من آنلاین بود و نه تنها از من نخواستن که رابطه امو قطع کنم و رو دلم پا بگذارم ، بلکه بهم کمک کردن بیشتر از قبل در رابطه های دوستانه و عاشقانه ام در سال کنکور موفق بشم. مخصوصا در سال کنکور داشتن یک رابطه دوستی سالم میتواند باعث ایجاد رقابت سالم و تلاش بیشتر دانش آموز شود.اما گاهی صمیمیت های زیادی به خصوص در میان روابط احساساتی دختران ، موجب بوجود آمدن حسی فراتر از حس دوستی میشود که میتواند مخرب باشد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما