نسخه های جذاب Galaxy S22 Ultra

[ad_1]

فرارو- شرکت روسی Caviar مدت هاست که نسخه های لوکس و گران قیمت تلفن های همراه را عرضه می کند. این بار این شرکت چندین طرح جدید را برای Samsung Galaxy S22 Ultra معرفی کرد.

به گزارش فرارو، سامسونگ در اوایل فوریه از سری گلکسی اس 22 رونمایی کرد و حالا شرکت لوکس روسی Caviar از جدیدترین تنظیمات پر زرق و برق خود برای این گوشی پرچمدار رونمایی کرده است.

سری جدید شامل شش طرح مختلف است که همگی از انواع مواد خیره کننده از جمله طلای 24 عیار، تیتانیوم سبک وزن و فیبر کربن ساخته شده اند.

طرح اول Bird of Prey نام دارد که با پوست تمساح بژ عرضه می شود. طرح بعدی Ocelot (نوعی پلنگ هندی) نام دارد که با الهام از دوران هنر دکو و با منبت کاری و تذهیب جواهرات فلزی ارائه شده است. مدل سوم از فیبر کربن ساخته شده و توسط یک قاب تیتانیومی محافظت می شود. طرح چهارم گتسبی بزرگ نام دارد. این مدل با الگوی هندسی سه بعدی روی آلیاژی طلاکاری شده ساخته شده و همانطور که از نامش پیداست از رمان محبوب فرانسیس اسکات فیتزجرالد که در سال 1925 (1304 میلادی) نوشته شده الهام گرفته شده است. طرح پنجم Victory نام دارد که از چرم تمساح مشکی و تیتانیومی ساخته شده است. در نهایت آخرین مدل از تیتانیوم و کربن خودرو ساخته شده است.

نسخه های جذاب Samsung Galaxy S22 Ultra
شرکت Caviar قصد دارد از هر نسخه تنها 99 گوشی عرضه کند تا تعداد مالکان افزایش نیابد و محصول در انحصار قرار گیرد. کاربران می توانند سایر گوشی های سری S22 یعنی گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس را خریداری کنند که کمی ارزان تر هستند. اما در این صورت از ویژگی های جذابی مانند قلم اس و دوربین پریسکوپ گلکسی اس 22 اولترا محروم هستند.

قیمت این دستگاه ها بسته به مورد متفاوت است. ارزان ترین گزینه 6000 دلار قیمت دارد و گران ترین مدل یعنی Great Gatsby Samsung Galaxy S22 Ultra دارای 512 گیگابایت حافظه است که با قیمت 7680 دلار در دسترس خواهد بود. Caviar اعلام کرد که فروش این دستگاه های چشمگیر از 11 مارس (20 مارس) آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما