نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها بهبود یافته است

[ad_1]

فرارو-مایکروسافت در حال آزمایش نوار وظیفه جدیدی در ویندوز 11 برای استفاده در تبلت ها است. نوار وظیفه جدید کمی کوچکتر است و فقط اطلاعات مهم مانند زمان و تاریخ یا شبکه و وضعیت باتری را نمایش می دهد. نوار وظیفه، نمادهای جستجو، ابزارک ها و دکمه Start در این نوار وظیفه پنهان هستند.

به گزارش فرارو، هنگامی که از ویندوز 11 بر روی تبلت خود استفاده می کنید، تنظیمات جدید به طور خودکار نوار وظیفه را پنهان می کند و فضای صفحه نمایش بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند. کاربران می توانند با ضربه زدن روی نوار وظیفه آن را به حالت قبلی بازگردانند و همچنین نماد برنامه، دکمه Start و نوار جستجو را مشاهده کنند.

ویندوز 11

علاوه بر این، مایکروسافت به زودی عملکرد ویجت‌ها را در ویندوز 11 بهبود می‌بخشد. «این کار یافتن ویجت‌ها و محتوای اخبار جدید در فید ما و تعامل با آنها را آسان‌تر می‌کند. این نسخه بر شناسایی ویجت‌ها تمرکز دارد و به مرور زمان می‌خواهیم فید را حتی شخصی‌تر کنیم.» Windows Insider توضیح می‌دهد. مایکروسافت همچنین در حال آزمایش 37 شکلک جدید در ویندوز 11 است، مانند شکلک های ترول، لوبیاها و شکلک های ذوب شده که با Emoji 14.0 به اندروید، iOS و سایر پلتفرم ها وارد می شوند.

ویندوز 11

آخرین نسخه بتای ویندوز 11 بستن پنجره‌های مرتبط در نزدیکی را آسان‌تر می‌کند و تب‌های پیشنهادی Microsoft Edge در راهنمای ویندوز ظاهر می‌شوند. حالا وقتی می خواهید پنجره را ببندید، سه تب آخر Edge را می بینید و در قسمت تنظیمات ویندوز 11 می توانید آن را غیرفعال کنید، ویژگی های جدید ویندوز 11 در حال تست و بهینه سازی هستند و ممکن است ماه ها در دسترس نباشند. Panos Panay، مدیر دستگاه های ویندوز و مایکروسافت، اخیراً اعلام کرده است که این شرکت در ماه های آینده ویژگی های بیشتری را به ویندوز 11 اضافه خواهد کرد. او گفت: “ما از همه انواع مکانیسم های ارتقاء در اختیار خود استفاده خواهیم کرد، از جمله ارتقاء به فروشگاه مایکروسافت. هدف ما ارائه نوآوری مستمر و بهترین شیوه ها است.”

ویندوز 11

منبع: theverge

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما