نکات مشاوره ای کنکوری 14 توصیه مشاوره ای رتبه های برتر برای کنکوری ها

عرض کردم : بله، چون آنچه که چند لحظه پیش به آن فکر می کردم را تایید کردی. آیا پیشبینی وضع جوی را بررسی کرده است؟ آقای تهرانی آیا شما معتقدید که کنکور مثل آب خوردن؛ آسان است؟ گفتم : آیا از آن به بعد او را دیدی؟ همه چیز خوب بود به ظاهر هیچ استرسی نداشتم اما وقتی زمان پاسخگویی به سوالات عمومی تمام شد تازه فهمیدم که من اصلا سوالات درس عربی را ندیده بودم و به اصطلاح آنها را فراموش کرده بودم . شیوه نگارش و تالیف کتاب تست زیست پایه خیلی سبز نیز تا حد زیادی شبیه به تست زیست دوازدهم می باشد. خیلی استرس دارم و دیگه نمیخوام بیشتر از این زمان از دست بدم ، به نظر شما به چه صورت درسای پایه و دوازدهم رو با هم جلو ببرم و چطور به ازمونا برسم؟ اگه دو ترم مرخصی بگیرم می تونم تو کنکور شرکت کنم بدون اینکه از دانشگاه انصراف بدم ؟ یکی از بهترین راهحلها برای این مشکل، شرکت در همایشهای نزدیک به کنکور آنلاین است. با توجه به این که شرکت کنندگان این آزمون در رقابت سختی باید برای قبولی در رشته محل های برتر تلاش کنند، می توان اهمیت و حساسیت نحوه برنامه ریزی درسی و مطالعه دروس را دریافت.

مشاور کنکور فردیس

نحوه تدریس بهترین اساتید فیزیک کنکور چگونه است و از چه فصلی تدریس کلاس کنکور خود را آغاز می کنند؟ و در این لحظه بود که همه آرمان های خود را نابود شده پنداشتم. مشاوران پس از بررسی برنامه هفته گذشته، نقاط ضعف و قوت دانش آموز را با وی در میان می گذارند و نکات و راهنمایی های لازم را به او گوشزد می کنند. وی درباره برنامه تحصیلی برای آینده خود گفت: تازه شروع کار است و با ورود به دانشگاه تلاش من نیز باید افزایش یابد تا به هدف اصلی برسم. رتبه های ۱ تا ۲۰۰ از سال ۹۱ تا ۹۸ به ترتیب دانشگاه های دانشگاه تهران – دانشگاه هنر تهران- دانشگاه الزهرای تهران (مخصوص خواهران)- دانشگاه هنر اصفهان را انتخاب نموده اند . این حتی خیلی ساده تر از آن است که فکرش را بکنی همه ما یک هدف داریم و آن اینکه به دیگران یاد بدهیم که چگونه از ابزارهای موفقیت برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایند .

مشاور کنکور بهبهان

به این شک نکن . سیما گفت : به گمانم بله ، منتها به شرطی که شما روش استفاده از این ابزارها را به من نشان بدهید . او کاری کرد که تو سوالات عربی را فراموش کنی و با اینکارش ذهن تو را شرطی کرد، کاری که خیلی شبیه طلسم کردن است. گفتم : خب ، از جهتی این همان کاری است که او با تو کرد . اگر می خواهید بدون هیچ مشکلی این راه پر پیچ و خم کنکور را طی کنید و برنامه ریزی شده به سمت مقصد خودتان حرکت کنید، با ما همراه شوید. در بهترین برنامهریزی کنکور با مشخص کردن اهداف اصلی و فرعی خود مسیر روشنی را برای آینده خود ترسیم میکنیم. می توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست یابند. به او گفتم : بله حتما . درس زبان انگلیسی درسی است که به دلیل واقع شدن در انتهای دفترچه معمولا درس مظلوم کنکور است، اما اینجا لازم است یک نکته مشاوره ای را به شما بگویم و آن هم این است که حتما روی این درس مخصوصا در بخش سرعت سرمایه گذاری بکنید، از همین امشب شروع کنید به حل تست های درک مطلب و کلوز، این تفکر سنتی که درک مطلب و کلوز را باید بعد از حفظ لغات و تسلط بر لغات زد را بگذارید کنار، از همین الان تمرین کنید تا روز کنکور با سرعت زیادی بتوانید کل تست های زبان را بزنید.

مقطع و رشته تحصیلی” خود را حتما قید کنید. برای همین به تو عرض کردم تو بر روی ذهنت کنترل نداری و ترس و استرس براحتی تو را تسلیم شکست کرده است. زیرا آن دبیر به او القا کرده بود که تو کودن هستی و به هیچ جایی نخواهی رسید. این آخرین تلاشم برای ورود به دانشگاه بود .خیلی عالی درس خوانده بودم. انجام مصاحبه مجدد و يا تمديد مهلت اعلام شده، تحت هر شرايطي به هيچ عنوان امكان پذير نخواهد بود. به من بگو کی به این نتیجه رسیده ای که در رشته مورد علاقه ات قبول نخواهی شد؟ سیما گفت : بله اکنون که با شما صحبت کردم دقیقاً به این موضوع رسیده ام . وقتی یه دانشآموز المپیاد رو پشت سر بذاره، دیگه استرس نداره، چون فارغ از بحث نتیجه، به یه آزمون خیلی بزرگ رو پشت سر گذاشته، منم دقیقا اینجوری بودم چون من آزمون خیلی سختی مثل المپیاد رو پشت سر گذاشتم، زمان آزمون المپیاد هول شدم و سوالهای آسون رو حل نکردم ولی سوالات سخت رو حل کردم و در نهایت از کسب مدال باز موندم، اون استرس سنگین برام درس عبرت شد و روز کنکور تونستم خودم رو مدیریت کنم و با آرامش روانی آزمون دادم.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور ثبت نام کنکور ارشداز طریق وب سایت آینده می توانید کلیک کنید – ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما