همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

توضیحات مفصل و جامع راجب شرایط مشاوره کنکور ۱۴۰۱ - مخصوص رشتههای تجربی، ریاضی، انسانی و class= ثانیاً حل مسائل شیمی یک روش بسیار ساده و مفهومی دارد. نکته دوم اینکه از روشهای زمانبری برای حل مسائل استفاده می کنند و نکته سوم این است که طراحان سازمان سنجش مطلع هستند که متأسفانه دبیران شیمی کنکور روش ساده سازی سریع اعداد مشاور کنکور تجربی شیراز – اطلاعات بیشتر – را بلد نیستند. نکته اول اینکه آنها با رجوع به بسته های آموزشی مولتی مدیا، کتابهای شیمی پر فروش بازار کنکور و نیز جزوات دبیران شیمی مطرح کشور می دانند که اغلب این عزیزان بر حفظ واکنش های شیمیایی تأکید دارند. اگر دانش آموزی به دلیل ضعف در تدریس دبیران خود با مشکلات درسی مواجه باشد. 6- جانبازان با جانبازی 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. بلکه در ابتدای صحبتهایم عرض کردم که با آن نگاه ساده لوحانه ای که برخی ها به کنکور دارند نمی توان گفت کنکور آسان است. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. اما بعضاً با دانش آموزانی مواجه هستیم که از ضریب هوشی بسیار پایینی برخوردارند و بنابه دلایل مختلف در طی سالها مورد سرزنش و تحقیر دیگران نیز قرار گرفته اند. اگر دانش آموزی در موعد مقرری که توسط واحد پذیرش تعیین می شود، ثبت نام خود را قطعی نکند و یا بعد از ثبت نام انصراف دهد؛ دیگر اجازه بازگشت نخواهد داشت؛ چون بعضاً پیش آمده که فردی در اثر راهنمایی های غلط اطرافیان یا حسادتهای آنها انصراف داده اما درخواست بازگشت مجدد داده است.

مشاوره کنکور 1402

Du liebst Gummibärchen? Dann wird es Zeit, dass du die kleinen Bären in eine herrlich bunte Pannacotta oder ein farbenfrohes Törtchen verwandelst - und dir damit eine Extraportion Glück gönnst! بارها پیش آمده که داوطلبی گفته است: « میلیون ها تومان بابت خرید این بسته ها هزینه کرده ام. بچه ها سینا تهرانی مشاور کنکور خوبه؟ بچه های نظام جدید اول باید سرفصلهای مشترک را کشف کنند! در حالیکه روشهای آموزش و مشاوره اصولی، پیوسته در حال بهروز شدنه و هر روز اصول مطالعاتی جدید در دنیا مطرح میشه. قطعاً با استفاده از همین مفاهیم می توان هر تستی را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به روشهای تستی غیر علمی حل کرد. ۲- کتاب فضا، زمان، معماری، تالیف زیگفرید گیدیون، ترجمه منوچهر مزینی، انتشارات علمی و فرهنگی. اتفاق دوم که بیشتر در کتابهای کنکور وجود دارد، این است که مدرّس یا مؤلفی چند تست سراسری سالهای گذشته را از کتاب خود حذف کرده و بجای آنها تستهای تألیفی مشابهی قرارداده است، حال وقتی در کنکور سراسری بعدی آن تست سراسری قبلی مجدداً تکرار می شود، این مؤلف می آید و با نمایش تست تألیفی خود مدعی می شود که دیدید تست بنده در کنکور آمد.

وظیفه مشاور کنکور ما این است که روش یافتن مفاهیم مورد نظر طراحان کنکور سراسری را به شما بیاموزد تا دیگر نیازی به مطالعه خط به خط کتاب ها یا فرورفتن در گزینه های یک تست و افتادن در تله علمی و زمانی آن نباشد. فقط کافی است داوطلب کنکور بیاموزد که چگونه مفاهیم و ایده ها را از درون کتابهای درسی و تستهای کنکور سراسری استخراج کند. نکته مهم و خطرناک دیگر اینکه طراحان سنجش به طرق مختلف و یا از طریق دستیارانشان، برنامه های آموزشی یا کتابهای مرتبط با کنکور را رصد می کنند و سالهای بعد از همان تست مطرح شده در کنکور مثلا ۹۵، تستهای جدیدی خلق می کنند که دیگر نمی توان با روشش مدرسین این دی وی دی ها یا مؤلفین کتب کنکور آنها را حل کرد. برای تخمین آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری ، آزاد ، با سهمیه های مختلف با تیم مشاوره ای تخصصی مشاور گروپ همراه باشید.

دانش آموزی گفته است که در یکی از برنامه های تلویزیونی مشاهده کرده که شخصی را با معدل ۱۰ آورده بودند و گفته اند که او به کمک روشهای آنها در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شده است؟ در این بخش کاملا با توجه به رتبه و تراز شخص باید به ترتیب انتخاب رشته کند. مشاور رتبه های برتر کنکور به مهر گفت: من این نتیجه گیری را نکردم. پیرو تماس ها، پیامها و شکایت متعدد دریافت شده از سوی عده زیادی از دانش آموزان، داوطلبان کنکور و والدین گرامی ایشان مبنی بر فریب خوردن از سوی عده ای به اصطلاح مشاور و در عمل بازاریاب محصولات کمک آموزشی درسی و کنکوری با مدارک تحصیلی و تحصیلات دانشگاهی پایین و از دانشگاههای درجه ۲ و ۳ که به دروغ و فقط برای اغفال دانش آموزان و داوطلبان کنکور و فروش هرچه بیشتر منابع و دی وی دی های کمک آموزشی، خود را رتبه برتر کنکور یا دانشجوی رشته هایی پرطرفدار نظیر پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و… یکی از راههای بررسی برای پیدا کردن بهترین دبیرستان متوسطه اول دخترانه یا پسرانه در تهران پرسوجو درباره رتبه کنکور دانش آموزان مدرسه در سال­های قبل است، چرا که موفقیت تعداد زیادی دانش آموز در کنکور، به احتمال زیاد برآیند آموزش مؤثر، جو مناسب حاکم بر فضا، امکانات خوب و انگیزه کافی برای درس خواندن و پرورش هوش و استعداد دانش آموزان است.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما