همه اینها بستگی به افراد دارد

کسانی که در کنکور 97 در رشته های روزانه برای اولین بار قبول شده باشند در صورت شرکت در آزمون سراسری 98 به شرایط انصراف از دانشگاه روزانه تا تاریخ 20/12/97 فقط مجاز به انتخاب رشته های غیر روزانه هستند (در صورتی که انصراف خود را تا تاریخ مقرر انجام ندهند و در کنکور 98 قبول شوند به عنوان متخلف شناخته می شوند و مجاز به ادامه تحصیل در رشته مورد پذیرش نمی باشند). دانشجویان دوره روزانه قبل از سال 97 که قصد شرکت در آزمون سراسری 98 را دارند باید حداکثر تا 20 اسفند 97 با تکمیل فرم شماره 3 که مربوط به انصراف قطعی از دانشگاه می باشد انصراف قطعی خود را از دانشگاه مبدا اعلام کنند و مورد تایید دانشگاه محل تحصیل باشد. ذکر این مورد را لازم میدانم که قطعا این مشاوران نقاط ضعفی هم دارند اما اعتماد کردن به این مشاوران با توجه به تجربه و دانش اثبات شده آنها بسیار راحت تر از سایر مشاورین است. قبل از ثبت نام خود دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود بفرمایید و بعد از منطالعه کردن دفترچه ثبت نام را به انجام برسانید درصورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت نام می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در میان بزارید.

5. دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی از سایت که این اطلاعات عمراه با اطلاعات کارت های اعتباری تا پایان کلیه مراحل کنکور سراسری یعمی از ثبت نام تا اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 98 باید نزد داوطلب نگهداری شود. تعداد و درصد قبولی هر کد رشته محل از مناطق سه گانه در هر کنکور سراسری متفاوت است و یکی از دلایلی که این تفاوت را رقم می زند، تفاوت میزان شرکت کنندگان هر منطقه در آزمون سراسری هر سال با سال های گذشته است. با هزینه کمتر از ۱ جلسه مشاوره ده ها جلسه آموزش و آزمون و … فکر می کنید چقدر دانش آموزش پشت کنکوری داریم ؟ گام دوم: برای ثبت نام ورود به صفحه کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد . ثبت نام کنکور 98 خود را از طریق کافی نت انجام ندهید! رشته حقوق در دانشگاه های معتبر معمولا از طریق کنکور علوم انسانی دانشجو می پذیرد. داوطلبان مرد نیز باید وضعیت نظام وظیفه در کنکور 98 خود را به صورت کد عددی در فرم ثبت نام اعلام کنند افرادی که شرایط استفاده از سهمیه بهیاران را دارند لازم است از سازمان مربوط گواهی لازم را دریافت و نزد خود نگهداری کنند این سهمیه فقط برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی برای ورود به رشته پرستاری است.

چه کسانی در کنکور سراسری 98 نمی توانند شرکت کنند؟

کسانی که دو مدرک دیپلم دارند باید با دیپلمی در کنکور 98 شرکت کنند که با گروه آزمایشی آنها هماهنگی دارد. در پایان آرزوی موفقیت دارم برای داوطلبین عزیزم و آرزو میکنم که همه کسانی که زحمت کشیدند نتیجه زحماتشون رو بگیرند. چه کسانی در کنکور سراسری 98 نمی توانند شرکت کنند؟ با توجه به اینکه کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید با نظام قدیم متفاوت خواهد بود پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت برنامه ریزی های درسی خود را برای کنکور 98 شروع نمایید. چه بسا شما با توجه به جوّ حاکم بر جامعه و یا خانواده تصور کنید که به رشته ای علاقه بسیاری دارید و یا می توانید در آن مشاور کنکور رشت رشته موفق باشید. بررسی کامل تغییرات کتب درسی در سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی به صورت کامل در این پست صورت میگیرد.توجه کنید برای کنکور ۱۴۰۰ منابع سال دوازدهم سال ۹۹ منابع سال یازدهم سال ۹۸ و کتب درسی دهم سال ۹۷ مورد نظر است. که از این پنج گروه سه گروه (ریاضی, تجربی, مشاور کنکور خانم انسانی) به عنوان گروه های اصلی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می بایست از میان این سه گروه تنها در یکی از آنها عضویت داشته باشد.

مشاور کنکور سعید ناصری

اما رشته های هنر و زبان رشته فرعی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می تواند در کنار رشته اصلی خود در یکی از این رشته های فرعی و یا در هردو آنها نیز شرکت نماید. یا برخی از داوطلبان که قصد شرکت در گروه های اصلی را ندارند می توانند در یکی یا هردوی رشته های فرعی در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند. همه ساله با شروع تب کنکور داوطلبین سعی می کنند با پیدا کردن منابع و برنامه ریزی درست خود را به هدف خود که موفقیت در کنکور سراسری است نزدیک کنند. امسال تمام داوطلبین دارای نظام جدید و قدیم بایستی به صورت نظام جدید کنکور خود را بر گزار کنند. در آخر با وارد کردن کد امنیتی وارد صفحه جدیدمی شویدبا توجه به وضعیت دیپلم و وضعیت پیش دانشگاهی وارد صفحه جدید می شوید واطلاعات را وارد می نمائید . دانشجویان غیر روزانه می توانند همزمان با ادامه تحصیل در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید تحویل دهند. تاییدیه تحصیلی شامل دو مدرک تایید تحصیل و سوابق فارغ التحصیلی به همراه ریز نمرات و محل های تحصیل فرد است که برای دانشگاه یا مرکز آموزشی و غیره صادرمی شود .

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما