هواوی MateStation X و MatePad Paper – Zomit را معرفی کرد

[ad_1]

ماموریت هواوی این است که سیستمی به نام «زندگی یکپارچه هوش مصنوعی» در دسترس کاربران قرار دهد. این سیستم شامل دستگاه هایی در زمینه های مختلف از جمله سلامت و تناسب اندام، مسافرت، دفاتر هوشمند، سرگرمی و خانه های هوشمند است. این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC) بر روی دفاتر هوشمند متمرکز شد.

Matebook X Pro 2022 و Matebook E از مهم ترین دستگاه هایی بودند که هواوی در رویداد اخیر معرفی کرد. اما محصولات دیگری هم بودند که توجه بسیاری را به خود جلب کردند.

کامپیوتر Huawei MateStation X

صفحه نمایش و پنل پشتی کامپیوتر Huawei MateStation X

Huawei MateStation X (AIO) که در سال 2021 در چین عرضه شد، اکنون در سراسر جهان در دسترس است. صفحه نمایش لمسی 28.2 اینچی 10 نقطه ای MateStation X با پنج لایه ضد تابش بر روی یک پایه زیبا که شبیه به مانیتور MateView است، قرار گرفته است. البته در پشت آن پورتی وجود ندارد.

وضوح صفحه نمایش این دستگاه +4K است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 92 درصد است. همچنین دارای سه بلندگو (طراحی شده توسط Devialet) و چهار میکروفون با برد پنج متر و قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی است. MateStation X از پردازنده AMD Ryzen سری 5000H با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD پشتیبانی می کند.

کاغذ هواوی میت پد

کاغذ هواوی میت پد

یکی از جالب ترین محصولات هواوی که در MWC دیده ایم، MatePad Paper است. این دستگاه در واقع یک تبلت 10.3 اینچی با جوهر برقی است که حتی در نور شدید آفتاب خواندنی جذاب و بدون تابش خیره کننده ارائه می دهد. در واقع کاغذ MatePad ایجاد شده تا مانند کاغذ عمل کند.

32 سطح روشنایی برای کار با شرایط مختلف روشنایی خارجی وجود دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه 86.3 درصد است. حالت Smart Refresh نیز وجود دارد برای افزایش نرخ تازه سازی پایین در مانیتورها E Ink تعبیه شده است که با نرم افزار خاصی می توان این کار را انجام داد.

مقاله مرتبط:

محتوای MateBook Paper از طریق Huawei Books و AppGallery ارائه می شود. علاوه بر این، به دلیل اینکه این دستگاه از M-Pencil پشتیبانی می کند، می توان از آن برای مواردی مانند امضای سند استفاده کرد.

طبق گفته هواوی، پنل PMMA امکان ضبط در زمان واقعی را فراهم می کند. در حالی که حالت تقسیم صفحه به شما امکان می دهد همزمان فایل ها را بخوانید و یادداشت بنویسید.

MatePad Paper دارای چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه است. در رنگ های مشکی، خاکی و آبی عرضه خواهد شد. وزن این محصول 360 گرم بوده و از WiFi 6 Plus برای انتقال سریع اطلاعات بی سیم پشتیبانی می کند. به گفته هواوی، باتری کاغذ برای MatePad می تواند دستگاه را تا چهار هفته در حالت آماده به کار نگه دارد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما