ویژگی های جدید گلکسی A13 4G را فاش می کنیم

[ad_1]

فرارو- مشخصات Samsung Galaxy A13 4G در وب سایت گواهی FCC موجود است.

به گزارش فرارو، به تازگی خبری در مورد محصول سامسونگ گلکسی A13 4G در اینترنت منتشر شده است. این گوشی قبلاً دارای گواهی بلوتوث SIG بود، اما اکنون این گوشی در وب سایت FCC فهرست شده است. این گزارش جدید جزئیات مهمی را در مورد این دستگاه فاش می کند. در ادامه این گزارش را بررسی خواهیم کرد.

به گفته وب سایت FCC، Samsung Galaxy A13 4G دارای شماره مدل SM-A135F / DSN و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل باتری – EB-BA217ABY است. این باتری از فناوری شارژ سریع با ظرفیت 15 وات پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی دارای وای فای دو بانده است.

این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD و پشتیبانی از NFC خواهد بود. این دستگاه از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و با آداپتور مسافرتی با شماره مدل EP-TA800 عرضه می شود. این گوشی همچنین دارای هدفون سیمی و کابل USB Type-C خواهد بود.

افشای مشخصات اصلی Samsung Galaxy A13 4G
علاوه بر این گزارش، این گوشی قبلا در تست Geekbench نیز دیده شده است. این گوشی در تست تک هسته ای 152 امتیاز و در تست چند هسته ای 585 امتیاز کسب کرد. این دستگاه از تراشه اگزینوس 850 هشت هسته ای بهره می برد.این تراشه با 3 گیگابایت رم جفت شده است. یکی از نکات قابل توجه این دستگاه استفاده از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 12 می باشد.از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تنظیمات چهار دوربین و اسکنر اثر انگشت نزدیک قاب اشاره کرد.

گمانه زنی هایی در مورد زمان عرضه این گوشی وجود داشته است. یک گزارش پیش بینی می کند که این غول الکترونیکی در ماه نوامبر تولید خود را در هند آغاز خواهد کرد.

در رابطه با این خبر اضافه می کنیم که سامسونگ قبلا گلکسی A13 5G را در دسامبر سال گذشته عرضه کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه از سیستم دوربین سه گانه نیز بهره می برد. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی است. در نهایت باید اضافه کنیم که این گوشی از پردازنده Dimensity 700 SoC بهره می برد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما