پاسخ سؤالات دریافت شده

فلوکستین یک داروی ضد افسردگی است. قرص کلردیازپوکساید ( Chlordiazepoxide ) یک داروی خوراکی ترکیبی است که از دو داروی آمیتریپتیلین و کلردیازپوکساید درست شده است. قرص پروپرانول ممکن است با برخی داروهای دیگر تداخل داشته باشد پس بدون تجویز و زیرنظر بودن پزشک از این دارو استفاده نکنید. شما و پزشکتان باید برخی از مشکلات بهداشتی را رصد کنید. کسی که بدنش این چنین سیستمی دارد باید غذا به دفعات بخورد ولی با حجم کم و به اندازه معده خودش.اگر هم می خواهید بدنتان تو پر و قوی و پر انرژی بشود باید روغن خوب، گوشت خوب، نخود و مواد مغذی و پر انرژی (کثیر الغذا) مانند گوشتها، کبابها، کله پاچه، سیرابی و نان سبوس دار گندم بخورید و ترشیجات را کمتر بخورید، ترشیجات مجفف و خشک کننده هستند رژیم غذایی برای کاهش و کم کردن اضافه وزن افراد چاق خانم، ۳۰ ساله خواهشمندم برای کاهش وزن اینجانب با مشخصات : وزن ۸۶ کیلو گرم و قد ۱۶۲ سانتی متر مرا راهنمایی بفرمایید . یک نمونه از این مواد شیمیایی، سیتوکین است که می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی شود.

قرص فلوکستین برای چیست

داروهای ضدافسردگی متداول مثل فلوکستین می توانند موجب کاهش و کنترل علائم این بیماری در شما شوند. همه ی افراد با افزایش سن ممکن است که سطوح مختلفی از کاهش قدرت شنوایی خود را تجربه کنند. در برخی مواقع دیده شده که افراد در کنار آسنترا از داروی فلوکستین نیز استفاده می کنند. البته حتما لازمه که عوارض ناشی از مصرف دارو را به درمانگر اطلاع بدید تا در صورت نیاز داروی دیگری تجویز کنند. رژیم های غذایی و ورزش ها به افراد کمک می کنند تا مقدار کم تری از گلوکز وارد خون افراد شده و همچنین با انجام ورزش های مناسب سطح مقاومت بدن افراد بالا رود. درصورتی که مبتلا به دیابت هستید، ممکن است لووتیروکسین تعادل سطح قند خون شما را بهم بزند و نیاز به تغییر در مقدار مصرفی داروهای دیابت و انسولین مصرفی شما باشد لذا قند خون خود را منظم چک نمایید و توصیه های لازم را از پزشک خود دریافت نمایید. معمولا بیشتر افراد مبتلا به دیابت را افرادی تشکیل می دهند که به دلیل شغل خود در طول روز تحرک کم تری دارند و این بی تحرکی خود یکی از عوامل زمینه ساز ابتلا به دیابت می باشد. یکی از اولین و رایج ترین علائم در بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 افزایش میزان تشنگی می باشد.

کپسول فلوکستین

بر اساس سن، سطح هورمون، نوع علائم و سابقه بیماری شما دوز مصرفی تان تعیین می شود. بر اساس یک تحلیل معتبر در سال ۲۰۰۹ از ۲۰ کارآزمایی بالینی، دوزهای زیاد اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است باعث بهبود خلق و خو و درمان افسردگی شود. ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که در درمان افسردگی پس از رسیدن به بهبودی کامل، لازم است درمان دارویی تا مدتی که پزشک معالج بر اساس شرح حال کامل و نوع تشخیص تعیین می­کند برای جلوگیری از عود افسردگی ادامه یابد. بیشتر افراد مدتی پس از مصرف دارو بهبود پیدا می کنند. برخی داروهای ضدافسردگی (بیشتر بازدارنده بازجذب سروتونین) تهوع، استفراغ، اسهال و از دست دادن اشتها را تحریک می کنند. عوارض جانبی رایج این دارو شامل حالت تهوع، استفراغ، یبوست، سرگیجه و تاری شدن چشم است. کودکان ممکن است نسبت به برخی از عوارض جانبی داروی لووکسین به ویژه سردرد، تغییرات بینایی، درد مفاصل ران و پاها حساسیت بیشتری داشته باشند. افزایش احتمال خطر خونریزی و سقط جنین از خطرات مصرف داروی آسنترا می باشد.

مصرف همزمان ترامادول با فلوکستین احتمال حملات تشنجی را زیاد می نماید. با این حال، این دارو فقط در صورت نیاز می تواند در دوران بارداری استفاده شود. سایر داروهای ضدافسردگی در این دسته بندی ها جای نمی گیرند و پزشک معالج می تواند متناسب با شرایط از آن ها برای بهبودی بیمار استفاده کند. مکمل ها ، مولتی ویتامین ها و داروهای گیاهی و سنتی نیز می توانند با لووتیروکسین تداخل ایجاد کنند . افرادی که کم کاری تیوئید آن ها منجر به اختلالات سیستم ایمنی شده است، حتما باید گلوتن را از غذای خود حذف کنند. اما چنانچه نزدیک به نوبت بعدی مصرف قرص قرار دارید، دوز فراموششده را حذف کنید. یکی از کاربردهای قرص پراپرانول کاهش استرس است. بنابراین ممکن است هنگام شروع مصرف دارو در هفته های اول، کمی کاهش وزن داشته باشید.اگر هنگام مصرف فلوکستین به دلیل کاهش وزن دچار نگرانی شدید، با پزشک خود مشورت کنید. به علاوه این دارو در کودکان دچار کمکاری تیروئید (کرتینیسم) و افراد مبتلا به بزرگی بی علامت تیروئید (گواتر) نیز استفاده میشود.

نوجوانان (در این مورد، کودکان سنین ۷ – ۱۸) با استفاده از فلوکستین برای اختلال وسواسی اجباری معمولا در ابتدا ۱۰ میلی گرم در هر روز تجویز میشود که ممکن است در صورت لزوم تا ۲۰ – ۳۰ میلی گرم در روز افزایش یابد. کپسول فت برنر با دارا بودن دوز ۲۲۰۰ میلی گرمی سی ال ای و عصاره ی چای سبز فرآیند چربی سوزی در بدن را بدون از دست دادن بافت عضلانی به حداکثر میرساند. همانطور که گفته شد فلوکستین، یک داروی ضد افسردگی بازدارنده انتخابی بازجذب سروتونین است اما تحقیقات بسیاری نشان داده است که مصرف این داروی ضد افسردگی ممکن است تجمع چربی کبدی را افزایش میدهد. اگر داروی دیگری برای رقیقشدن خونتان مصرف میکنید، این تداخل ممکن است موجب بروز خونریزیهای خطرناک شود. اگر متوجه عوارض دیگری که در بالا ذکر نشده است شدید، با پزشک خود تماس بگیرید. روش های درمانی غیر دارویی دیگری نیز وجود دارند که حتی می توانند بیش تر از دارو ها اثر بخشی داشته باشند. ریتم قلب و فشار خون شما تغییر ایجاد کند و موجب درد بیشتر در ناحیه قفسه سینه شود یا حتی باعث حمله قلبی به شما شود.

اگر شما اختلال تیروئید، بیماری قلبی، بیماری عروقی، دیابت، آنمی (کمخونی)، مشکل غده هیپوفیز و یا آدرنال (غده فوق کلیوی)، سابقه لخته شدن خون، درد قفسه سینه، درد بازو یا شانه، تهوع و تعریق را دارید، قبل از مصرف لووتیروکسین به پزشک خود اطلاع دهید. اگر با مصرف لووتیروکسین، دچار کهیر، مشکل تنفسی، ورم صورت و لب ها و زبان و گلو شدید، نشان میدهد به این نوع لووتیروکسین حساسیت دارید و باید هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید. چه مدت باید از آسنترا استفاده کرد؟ آیا غیر از قرص آسنترا روش درمان دیگه ای وجود دارد؟ قرص لووتیروکسین به سرعت حل میشود و در صورتی که آب کافی با آن ننوشید ممکن است موجب ورم گلو و خفگی و یا بالا آوردن شود. از قرص کلردیازپوکساید در درمان بیماران دچار افسردگی و اضطراب استفاده میشود. در ذهن شما نیز پرسه میزند میتوانید از قرص فلوکستین به عنوان یک داروی کمکی فوق العاده برای ترک شیشه کمک بگیرید. «مریم جلالی»، روانپزشک، در گفتوگو با خبرنگار «شرق» معضل کمبود دارو و نایابشدن داروهای اعصاب و روان را تأیید میکند: «فلوکستین و تریفلوپرازین نایاب شده و بیمارانی که این داروها را طولانیمدت مصرف میکنند به آن وابسته شده و زمانی که داروی جایگزین به آنها پیشنهاد میشود، نمیتوانند آن را بپذیرند و دچار اختلال اضطراب شدید میشوند.

اسیدهای چرب امگا-۶ نیز که عمدتاً در مغزها و آجیلها یافت میشوند در مغز گردو نیز وجود دارد. قرص کلردیازپوکساید با برخی از داروها، ویتامین ها و مکمل ها و داروهای گیاهی تداخل دارد. باید مصرف قرص را ادامه دهم یا قطع کنم.آیا این … همچنین پس از قطع مصرف قرص فلوکستین، ممکن است افزایش قند خون مشاهده شود. با جایگزین کردن آب به جای سایر نوشیدنی ها تا حدود زیادی می توانید از بالا رفتن قند خون خود توسط این نوشیدنی ها جلوگیری کنید. در صورت نیاز می توانید آنرا در ۱۰ الی ۱۵ سی سی آب حل نمایید. تجزیه و تحلیل ها نشان داد که فلوکستین هیچ اثر مشخصی بر تیک عصبی نداشت، اما کاهش متوسطی در علائم وسواس ایجاد می کند. متادون: محصولات حاوی دوکسپین ممکن است اثر طولانی مدت QTc در متادون را افزایش دهند. در مواقع استرس زا بدن آدرنالین را برای افزایش کار قلبی و پمپاژ سریع تر خون و اکسیژن تولید می کند. چه کار کنم که بهتر بشود؟ کپسول فلوکستین با چه داروهایی تداخل دارد ؟ قرص فلوکستین چیست و چه کاربرد و عوارضی دارد؟ اکنون چه کاری می توانم انجام دهم تا خطر تکرار حملات پانیک من کاهش یابد؟

مصرف کنند و هرماه مقداری وزن کم کنند.

پیموزاید: ممکن است اثر طولانی کردن فاصله QTc در عوامل طولانی کننده QT (خطر متوسط) را افزایش دهد. گواتر در اثر عدم تعادل هورمونی، رادیوتراپی، جراحی و یا سرطان بوجود میآید. به علاوه در همان افرادی هم که بر اثر مصرف فلوکستین وزن کم کردهاند، این کاهش وزن محدود بوده و به این صورت نیست که چندماه فلوکستین مصرف کنند و هرماه مقداری وزن کم کنند. از مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری شده ،خودداری کنید و مصرف شکر، محصولات لبنی، کافئین و شیرین کننده های مصنوعی را محدود کنید. به طور کلی هایپوتیروئیدیسم ناشی از ید در نواحی جغرافیایی با ید کافی از هایپرتیروئیدیسم شایعتر بوده و ممکن است در ۳۰ درصد بیمارانی که آمیودارون مصرف میکنند ایجاد شود. همچنین باعث کاهش فعالیت غده تیروئید شده که احتمالا ناشی از افزایش ترشح پرولاکتین توسط این دارو و از این طریق مهار ترشح هورمون آزاد کننده تیروتروپین و کاهش تولید تیروتروپین و هورمونهای تیروئیدی شده است.

قرص فلوکستین 20

میانگین فرکانس سردرد نیز در گروه مصرف کنندهی فلوکستین، 68/23 درصد و در گروه مصرف کنندهی سدیم والپروات، 54/40 درصد کاهش یافت. افرادی که پروپرانول مصرف می کنند باید از مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن خودداری کنند. افرادی که این قرص را جایگزین سایر داروهای فشار خون مانند کلونیدین می کنند باید این کار را به آرامی و طی چند روز انجام دهند. هر دارویی دارای عوارضی است که در این مقاله در مورد عوارض قرص آسنترا شرح داده شد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که بتوان از فلوکستین بهعنوان یک درمان برای افراد دارای اضافه وزن یا چاقی استفاده کرد. از سویی ابتلای مادر باردار به کم کاری غده تیروئید احتمال سقط جنین، زایمان زودرس، پره اکلامپسی و افزایش فشار خون به ویژه در سه ماه آخر بارداری میشود. هر وقت دکتر به او دارویی میدهد با احتباس شدید ادرار مواجه میشود. او اصلاً دارو نمیخورد و به هیچ وجه دکتر نمیآید.

فلوکستین برای چیست

این در حالیست که مصرف این دو دارو در کنار هم می تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بعد از آنکه قرص را در آب حل نمودید بلافاصله آنرا به کودک بدهید و به هیچ عنوان نباید آنرا نگهداری کنید و یا با فاصله زمانی به کودک بدهید.(۲۶). اگرچه بسته به شرایط بدنی و سن بیمار میزان تاثیر و عوارض جانبی داروها بر افراد مختلف متفاوت است اما در صورتی که یکی از عوارض بالایی را در خود مشاهده نمودید حتما مشاوره پزشکی در خصوص ادامه مصرف دارو داشته باشید. این ممکن است سطح این دارو را در بدن شما افزایش دهد و عوارض جانبی بیشتری ایجاد کند. دوز TIROSINT-SOL را طبق دستورالعمل بالا تیتر کنید تا زمانی که بیمار از نظر بالینی به یوتیروئید برسد و سطح free-T4 سرم به نیمه بالایی محدوده طبیعی بازگردد. معمولاً بهتر است ناشتا خورده شود تا بعداً فراموش نشود. این عوارض ناخواسته، معمولاً خفیف بوده و بعد از چند هفته به طور خود به خود از بین می روند. ممکن است یک یا چند آزمایش تصویربرداری را برای کمک به پزشک خود در تعیین این که آیا سرطان شما فراتر از تیروئید گسترش یافته است، انجام دهید.

سندرم های ژنتیکی که خطر ابتلا به سرطان تیروئید را افزایش می دهند عبارتند از سرطان تیروئید مدولار فامیلی و نئوپلازی اندوکرین چندگانه. فلوکستین میتواند خطر تفکر و رفتار خودکشی را افزایش دهد. ترشح کم هورمون تیروئید میتواند باعث درد در مفاصل و عضلات و همچنین التهاب تاندونها شود. این مکمل برای درمان درد مفاصل موثر بوده اما اطمینان دقیقی از درمان افسردگی به وسیله آن در دست نیست و ممکن است با سایر داروهای تجویزی ناسازگار باشد. 4- این دارو ممکن است باعث تاخیر در دوره قاعدگی یا بهم ریختن سیکل منظم آن شود. 1- برخی اصرار به مصرف نوع خارجی این دارو دارند. آیا فقط با مصرف دارو درمان میشوم؟ آیا آسنترا عوارض داره؟ برخی از تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است، نشان می دهد که مصرف آسنترا در دوران بارداری عارضه های جدی را با خود به همراه خواهد داشت. مطالعات نشان داده اند مصرف این قرص در حدود 0.5٪ از بیماران باعث افزایش آنزیم کبدی می شود و این موضوع معمولا بدون علائم است.

لووتیروکسین به شکل قرص تولید میگردد. که معمولا مصرف آنها به شکل هر روز و روتین نیست. مصرف پروپرانول برای این افراد باعث کاهش میزان ضربان قلب آن ها می شود و در نتیجه می تواند انسداد قلب آن ها را بدتر کند. از آنجا که این دارو می تواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد کند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیه ی داروهای مصرفی خود (خصوصا سایر داروهایی که تاکنون و در یک ماه اخیر برای درمان افسردگی و خواب استفاده نموده اید) در اختیار پزشک یا داروسازتان قرار دهید. پیش تر هم در مورد موارد استفاده این قرص اشاره کردیم اما اینجا به اختصار درمورد آن ها توضیح می دهیم. دوز دارو باید طبق تجویز پزشک باشد و بهتر است هر روز در همان ساعت مشابه قرص را مصرف کنید. 2- در صورت مشاهده کاهش میل جنسی، بدانید که طبیعی است و با مصرف برخی دارو های گیاهی قابل جبران است.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما