پتنت جدید هواوی؛ با دوربین گوشی هوشمند – زومیت تصاویر سه بعدی از چهره بسازید

[ad_1]

هواوی اخیرا پتنت عمومی را به ثبت رسانده است که به یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه اجازه می دهد تا تصاویر سه بعدی با دقت بالا برای تجزیه و تحلیل چهره و پوست تولید کند. به گفته هوآوی مرکزی، پتنت جدید به وضوح نشان می دهد که چینی ها ایده های خلاقانه ای برای آینده صنعت موبایل ارائه می دهند.

برای درک بهتر آنچه هواوی در پتنت جدید خود توضیح می دهد، یکی از طراحان مدل مفهومی معروف، Technizo Concept، مجموعه ای از تصاویر را بر اساس پتنت یک شرکت چینی ایجاد کرده است.

پتنت دوربین سه بعدی هواوی با صفحه نمایش کوچک

هواوی روزهای سختی را تحت تحریم های آمریکا سپری می کند و در استفاده از آخرین فناوری در محصولات خود با چالش های متعددی مواجه است. با وجود تمام مشکلات، بخش تحقیق و توسعه هوآوی دست از کار نمی کشد.

آخرین پتنت هواوی با نام «روش تحلیل ظاهری و دستگاه الکترونیکی» در تاریخ 21 جولای 2021 (30 جولای 1400) در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسید. Huawei Central می گوید پتنت جدید هواوی دارای 43 صفحه است و اولین بار در اواخر دسامبر (اوایل دسامبر) توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی تایید شد. جزئیات این پتنت نشان می دهد که هواوی می تواند از آن به روش های مختلفی استفاده کند.

پخش دوربین های سه بعدی هواوی عقب و جلو

با توجه به آنچه در رندرها می بینیم، در پشت گوشی هواوی یک ماژول دوربین بزرگ وجود دارد که شکلی گرد دارد و داخل آن مجموعه ای از دوربین های سه گانه و فلاش LED را می بینید. دو دوربین در یک جهت قرار گرفته اند و دوربین سوم در بالای پنل پشتی قرار دارد که فاصله ای برابر با دو دوربین دیگر دارد.

در داخل سیستم دوربین هواوی شاهد صفحه نمایش کوچکی هستیم که می تواند به عنوان منظره یاب دوربین نمایش داده شود. این نمایشگر به عناصر مختلف صورت مانند پوست امتیاز می دهد. او همچنین نکاتی را در مورد وضعیت صحیح بدن در مقابل دوربین ارائه می دهد.

تصویر زنی از نمای نزدیک روی صفحه دوربین هواوی

ظاهرا دوربین گوشی هواوی قابلیت ثبت مدل سه بعدی از چهره کاربر را دارد و در طی مراحل ثبت تصویر چندین دستورالعمل برای تشخیص کامل چهره نمایش می دهد. در عین حال کاربر می تواند از طریق صفحه نمایش لمسی صورت خود را در جهت دلخواه بچرخاند تا بخشی از صورت را با جزئیات بررسی کند.

سیستم دوربین هواوی قادر خواهد بود جزئیاتی در مورد منافذ، چین و چروک، آکنه، جوش های سرسیاه، لکه های رنگی، قرمزی پوست و موارد دیگر را در اختیار کاربر قرار دهد. دوربین حتی قادر خواهد بود عمق و اندازه منافذ را تعیین کند.

گوشی مفهومی هواوی با دوربین سه بعدی

مقالات مرتبط:

به خاطر داشته باشید که شرکت های فناوری معمولا پتنت های زیادی را ثبت می کنند که برخی از آنها را هرگز در محصولات واقعی نمی بینیم. ما هنوز نمی دانیم که آیا هواوی این ایده را به صورت انبوه در محصولات واقعی تولید خواهد کرد یا خیر. با این حال فراموش نکنید که گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی به مرور زمان به سلامت پوست و بدن توجه بیشتری کرده اند و بعید است هواوی ایده خود را اجرا کند.

برخی اطلاعات حاکی از آن است که هواوی ممکن است ایده جدید خود را در قالب تجهیزات جانبی مانند آینه های هوشمند ارائه دهد. در این صورت Huawei Smart Mirror قادر خواهد بود به صورت مستقل یا با همکاری گوشی کاربر کار کند. حتی این احتمال وجود دارد که با دوربین قابل جابجایی هواوی طرف شویم. دوربینی که می تواند به طور مستقل نیز کار کند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما