پس به ما اعتماد کنید

یک مشاور خوب اطلاعات خود در مورد منابع کنکوری را طبق آخرین تغییرات، به روز نگه می دارد. شیمی کنکور علاوه بر اینکه به سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم تقسیم میشود، تقسیم بندی دیگری هم دارد که اکثرا از آن بی خبر هستند. این زمان رو به 3 تا 3:15، 3:15 تا 3:30، 3:30 تا 3:45 و 3:45 تا 4 تقسیم کنید و زیر هم بنویسید. باید بدانید دسته بندی صحیح شیمی برای مطالعه تقسیم بندی آن به دو مبحث مفاهیم شیمی کنکور و مسائل شیمی کنکور است که مفاهیم شیمی 18 سوال و مسائل شیمی کنکور حدودا 17 سوال را به خود اختصاص میدهد. در رابطه با فصل یک و دو به دلیل پیچیدگی فصل الکتروشیمی و گستردگی آن و همچنین ترکیب فصل اسید و باز با محلول و نا محلول مطالعه و یادگیری این فصل های نیازمند زمان زیاد است و به همین دلیل توصیه نمیشود. به احتمال بسیار زیاد شما نیز با تبلیغات و با مصاحبه هایی از قبول شدگان کنکور سراسری رو به رو شده اید که در آنها برخی ادعا می کنند، که بدون داشتن کلاس و مشاور و بدون داشتن کتب کمک آموزشی و بدون شرکت در آزمون های آزمایشی در رشته های خوب پذیرفته شده اند .در سوی مخالف نیز برخی از مشاوران به دروغ تبلیغ می کنند که، از بین قبولی های کنکور سراسری تعداد بسیار زیادی از رتبه های تک رقمی و دو رقمی حاصل و دست پرورده زحمات آنها هستند .

مشاوره کنکور ژنتیک پزشکی

اهمیت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان class= متاسفانه منابع بسیار کمی در کنکور شیمی را با این دسته بندی تدریس میکنند. نه تنها منابع و جزوات آن برای قبولی کنکور ارشد (فقط برای شاخه فنی مهندسی) کامل هستند بلکه اساتید دفاتر واقع در آن (هم شعبه انقلاب و هم ولیعصر) بسیار کارکشته هستند. یک جلسه مشاوره رایگان در مورد درس شیمی که می تونید کامل سوالاتتون رو از تیم مشاوره ای ما بپرسید تا راهنماییتون کنن. سیستم آموزش ما در نهایت به کنکور می رسه و برای موفقیت در کنکور نیاز به تسلط کامل در تست زنی داریم. برای مشاهده مهمترین مباحث مربوط به درس های عمومی هم میتوانید با کمک یکی از لینک های مباحث پر تست ادبیات کنکور، مباحث پر تکرار عربی کنکور، پر تست ترین درس های دینی کنکور و مباحث پر تست زبان کنکور از اطلاعات موجود در آن ها هم بهره مند شوید و یک انتخاب هوشمندانه برای مطالعه در زمان کوتاه داشته باشید. اما تقریبا هر سال میانگین درصد کسب شده در دروس کنکور کارشناسی ارشد شیمی در رتبه های زیر 20 حدود 50 درصد می باشد.

نکته بعدی در رابطه با آمار بالای 50 است.

اما بررسی درصد شیمی رتبه های برتر که شامل افرادی میشود که رتبه زیر 1000 کشوری را کسب کرده اند و در آمار زیر میانگین درصد و کمترین و بیشترین درصد کسب شده از سوی آن ها را مشاهده میکنید. بر طبق این آمار در سال 97 تعداد افرادی که در جلسه کنکور حاضر شدند 569984 نفر بود که عملکرد آن ها به شکل زیر میباشد. طبق معمول در سایت حرف اخر عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به سوالات شیمی کنکور را بررسی خواهیم کرد. اما ابتدا باید بدانید آمار ارائه شده کاملا معتبر و بر اساس پیک سنجش در رابطه با نحوه پاسخگویی داوطلبان رشته تجربی به سوالات کنکور آماده شده است و در تصویر بالا این آمار را به صورت کامل مشاهده میکنید. نکته بعدی در رابطه با آمار بالای 50 است. با تحلیل آمار بالا نتایج شگفت انگیزی به دست می آید. از هر 1000 نفر حدود در سال 98 فقط 10 نفر میتوانستند به درصد بالای 50 در شیمی دست پیدا کنند یعنی فردی که به بیشتر از نصف سوالات شیمی کنکور پاسخ دهد جزو یک درصد برتر شرکت کنندگان خواهد بود. ما یک هدیه ویژه برای شما داریم که تنها در 5 روز برروی 15 درصد از کل کنکور خود مسلط خواهید شد و البته این هدیه به مدت محدووووووود به صورت رایگان ارائه می شود و 5 روووووووووز مشاوره رایگان نیز دریافت می کنید.

این تاریخ حدودا 20 اسفند ماه است.

با مشاوران ما تماس بگیرید تا از نکات طلایی کنکور 1401 و روش های تنظیم برنامه ریزی حرفه ای در روز های پایانی باقی مانده به کنکور ، مطلع شوید. البته بعد از این مقاله توصیه میکنم حتما مقاله مهمترین فصل های زیست شناسی کنکور را هم از همین سایت بخوانید. این تاریخ حدودا 20 اسفند ماه است. پس از ورود به صفحه مربوطه به انجام ثبت نام لازم است اول خرید کارت اعتباری را انجام دهید . در ضمن در صفحه تدریس شیمی استاد شیروانی کلی تدریس رایگان از بهترین مدرس شیمی کنکور برای شما قرار داده ایم. کافیه فقط فرم زیر رو پر کنید تا تو سریع ترین زمان ممکن باهاتون تماس بگیریم و بهترین راهکار هایی که شیمی رو می تونید به اوج برسونید بهتون ارائه بدیم. زمان پاسخگوی به سوالات شیمی 35 دقیقه برای کل سوالات است که به هر سوال 1 دقیقه تعلق میگیرد. دانشگاه علمی کاربردی جواد الائمه یزد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاوران 100 کنکور 99.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما
این وب‌سایت به عنوان یکی از منابع ممکن برای مطالعه و بررسی ارائه شده است، اما ما از هیچگونه توصیه‌ای برای استفاده از این محتوا خودداری می‌کنیم.