پشتیبانی سایت چیست ؟ پشتیبانی وب سایت چیست ؟ شرکت پشتیبانی وب سایت

طراحی سایت و سئو

برای یک وب سایت ساده – وب سایت های  استاتیک – پشتیبانی اغلب به معنی کمک در تغییر محتوای وب سایت است. این نیاز اساسی برای نگهداری و به روز رسانی محتوا توسط مدیر سایت انجام می شود.

با چه روش‌هایی می‌توانیم امنیت سایت را افزایش دهیم؟

پشتیبانی سایت شامل تمامی فعالیت‌ها و خدماتی است که جهت حفظ عملکرد صحیح وبسایت، رفع مشکلات فنی، بهبود عملکرد و ارتقای امنیت آن انجام می‌گیرد. این فرآیند می‌تواند شامل انواع مختلفی از خدمات باشد که از جمله آنها می‌توان به مانیتورینگ، پشتیبانی فنی، به روزرسانی نرم‌افزاری، پشتیبانی امنیتی، پشتیبانی محتوا و بهینه‌سازی سایت اشاره کرد.

شرکت‌ سایت بیلدر خدمات پشتیبانی فنی وردپرس را به مشتریان خود ارائه می دهد. پشتیبانی فنی وردپرس شامل چندین مورد است که در ادامه این مقاله، برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. بروزرسانی افزونه های وردپرسی برای افزایش امنیت سایت ضروری و لازم است ودر صورتی که این کار بدون اصول اولیه توسط خود کارفرما انجام شود می تواند سبب از دسترس خارج شدن وب سایت شما گردد. چون با استفاده از پرتال، هر 6 ساعت، به‌صورت خودکار، از سایت شما بکاپ گرفته می‌شود. همچنین از یک پشتیبان 24 ساعته برخوردارید که هر زمان به مشکل خوردید، آن‌ها به کمک شما می‌آیند. بنابراین دیگر نیازی نیست برای حل مشکلات سایت‌تان در به در به‌دنبال یک پشتیبان فنی بگردید. ما در آینده حتما یک مقاله کامل راجع به مقایسه امنیت و پشتیبانی وردپرس با پرتال را در بلاگ قرار می‌دهیم. این وظایف دائمی هستند و تا زمانی که سایت خدمات یا اطلاعاتی به کاربران ارائه بدهد لازم است برای افزایش بازدهی به آن‌ها توجه بشود. به دلایل گوناگونی ممکن است عمل‌کرد یک صفحه تغییر کند و بازدهی آن کاهش پیدا کند.

یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر وبسایت، راه اندازی یک سرویس پشتیبانی فنی است. پشتیبانی فنی شامل رفع خطاهای فنی، مشکلات زیرساختی و بهبود عملکرد سایت است. تیم پشتیبانی فنی باید از دانش فنی کافی برخوردار باشد و قادر به تشخیص و رفع مشکلات فنی در سریع‌ترین زمان ممکن باشد. همچنین، پشتیبانی فنی می‌تواند شامل ارائه راه‌حل‌های بهبود عملکرد سایت، بهبود سرعت بارگذاری صفحات و بهینه‌سازی منابع سرور باشد.

مستند موفقیت و رضایتمندی مشتریان

به روزرسانی نرم‌افزاری نیز از جمله خدمات مهم پشتیبانی سایت است. به روزرسانی‌ها علاوه بر ارتقای امنیت سایت، می‌توانند باعث بهبود عملکرد وبسایت، اضافه شدن قابلیت‌های جدید و رفع باگ‌های نرم‌افزاری شوند. تیم پشتیبانی سایت باید در جریان آخرین نسخه‌ها و به روزرسانی‌ها باشد و آنها را با رعایت اصول و مراحل صحیح اجرا کند.

  • انجام دادن این بروزرسانی ها بایستی توسط یک متخصص در این زمینه انجام شود؛ پشتیبان سایت در زمینه رسیدگی و بروزرسانی سایت نیز به شما کمک می کند.
  • برای ارتقا و توسعه سایت همواره فقط یک تکنیک منحصر به فرد وجود ندارد ؛ بلکه شما باید از چندین راهکار و روش مختلف بهره برداری کنید تا در نهایت بتوانید یک روند رو به رشد و مثبتی را در سایت خود ببینید.
  • داشتن تیم خدمات پشتیبانی وردپرس و یا پشتیبانی وردپرس یعنی تمرکز فقط رو تولید محتوا و مدیریت سفارشات و محصولات .
  • همان‌طور که گفته شد، این امور در بیشتر شرکت‌ها بر عهده سئوکارِ یک وب‌سایت است اما این وظایف چنان درهم‌تنیده شده‌اند که در اغلب اوقات پشتیبان سایت نیز با آن‌ها درگیر می‌شود.

پشتیبانی امنیتی یکی دیگر از خدمات حیاتی پشتیبانی سایت است. همواره باید در نظر داشت که وبسایت‌ها هدف حملات مختلفی از جمله هکرها و نفوذگران هستند. به همین دلیل، تیم پشتیبانی سایت مسئول بررسی و شناسایی آسیب‌پذیری‌های امنیتی سایت است و برای حفظ امنیت آن، پیشگیری و اجرای اقدامات امنیتی لازم را انجام می‌دهد. این شامل تنظیمات امنیتی سرور، نصب و پیکربندی فایروال، رمزنگاری اطلاعات حساس، بک‌آپ گیری منظم و بازیابی سریع از بک‌آپ‌ها است.

هزینه پشتیبانی وردپرس

با عضویت در سایت، تمام قوانین و شرایط استفاده از خدمات جاب تیم را پذیرفته اید. و کلی هزینه های دیگر که این موضوع را برای شما بوجود میاورد که یک نیروی ساده و آشنا به سایت را خواهید داشت. پشتیبانی به دو صورت حضوری و غیر حضوری می تواند انجام شود که برخی از مجموعه ها اقدام به استخدام نیرو به صورت حضوری می نمایند و سایرین که اکثریت را تشکیل خواهند داد از نوع غیر حضوری استقبال می کنند. اما اگر درخواست موجب صرف هزینه و زمان شود قطعا در ادامه بصورت جداگانه فاکتور جدا صادر خواهد شد . تا این جا همه چیز خوب است و مطئنا همین روند باعث توسعه روز افزون وب پارسی شده است . مجموعه ی متنوعی از ابزارها و امکانات یکپارچه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما … تدوین و اجرای استانداردهای لازم در بهبود عملکرد وضعیت جایگاه در موتورهای جستجو … امیدواریم با تکیه به تیم باتجریه ماهدیس وب نقشی هرچند کوچک در پیشرفت تجارتتان داشته باشیم و در این مسیر از هیچ تلاشی در جهت رشد روزافزون سایت فروگذار نخواهیم کرد. این سایت در زمینه آموزش و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پشتیبانی محتوا نیز به عنوان یکی دیگر از خدمات پشتیبانی سایت بسیار مهم است. تولید و مدیریت محتوا در وبسایت‌ها امری اساسی است و تیم پشتیبانی محتوا باید به طور مداوم مطالب جدید را منتشر کند و سایت را به‌روز نگه دارد. همچنین، آنها باید محتواها را بهینه کنند تا سئو و جذب کاربران را بهبود دهند. همچنین، ارزیابی و بهبود نوشتاری و کیفیت محتوا نیز از وظایف این تیم است.

افرادی که قصد طراحی سایت پوشاک را دارند، پس از طراحی وب سایت می توانند برای مدیریت و پیشرفت وب سایت خود اقدام به درخواست پشتیبان سایت وردپرس کنند تا به کمک پشتیبان بتوانند میزان فروش وب سایت خود را افزایش دهند. پشتیبانی سایت از نظر سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است  این فعالیت عموما توسط یک شرکت سئو انجام می شود؛ چراکه تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران بیشتری دارد. تیم پشتیبانی سئو باید به خوبی با اصول و تکنیک‌های سئو در موتور جستجو گوگل آشنا بوده و باید بتواند رتبه سایت شما را در این موتور جستجوگر با بهینه سازی وب سایت افزایش دهد. از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس، یک سایت ساز بسیار محبوب و معروف در جهان است مسلما افرادی بسیاری هم هستند که هکر وب سایت‌های وردپرسی‌اند و روزانه هزاران وب سایت وردپرسی را از طریق حفره‌های امنیتی شناسایی شده مورد حمله و نفوذ قرار می‌دهند. پشتیبانی وب سایت یک کار تخصصی است و شما حتما جهت رشد مداوم و پایداری همیشگی وب سایت خود می‌بایست با یک تیم متخصص جهت نگهداری و پشتیبانی وب سایت خود همکاری کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که از قالب و تعدادی افزونه ساخته شده است.

بهینه‌سازی سایت نیز می‌تواند جزو خدمات پشتیبانی باشد. بهینه‌سازی سایت شامل بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات، بهبود ساختار لینک‌ها، بهینه‌سازی تصاویر و کاهش حجم فایل‌ها است. این خدمات باعث می‌شود سایت بهتر در رتبه‌بندی موتورهای جستجو قرار گیرد و تجربه کاربری بهبود یابد.

به طور خلاصه، پشتیبانی سایت عاملی بسیار مهم و حیاتی برای موفقیت هر وبسایت است. وجود یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و قابل اعتماد که بتواند به مشکلات فنی، امنیتی و محتوایی سایت رسیدگی کند، بهبود عملکرد و ارتقای سطح وبسایت را تضمین می‌کند. بنابراین، راه‌اندازی و مدیریت یک سرویس پشتیبانی سایت کاری حیاتی است که هر وبسایت باید آن را در نظر بگیرد.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما