پیکاپ اتوماتیک روسی سروش دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

[ad_1]

فرارو- شریک تجاری یاواز که یک خودروساز روسی در ایران است، عرضه پیکاپ های یاواز با گیربکس اتوماتیک را آغاز کرده است. این پیکاپ در مقایسه با تویوتا هایلوکس اتوماتیک قدرت کمتری نسبت به رقیب ژاپنی خود دارد.

به گزارش فرارو، سروش دیزل فروش نقدی این پیکاپ را از اواخر دی ماه آغاز کرد و اکنون فروش قطعات آن را با سود 21 درصد آغاز کرده است. در حال حاضر خرید نقدی این پیکاپ روسی برای ایرانی ها یک میلیارد تومان هزینه دارد. ولی قیمتش بالاتره خرید اقساطی کمی بیشتره.

فروش اقساطی بازه زمانی 6 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده و پیش پرداخت 6 ماهه آن 425 میلیون تومان است. خریدار همچنین باید دو فقره چک سه ماهه 323 میلیون تومانی به ارزش حدود یک میلیارد و 71 میلیون تومان وانت روسی تحویل دهد.

خریدار در 60 ماهه باید 504 میلیون تومان پیش پرداخت کند و 20 فقره چک سه ماهه 52 میلیون و 300 هزار تومانی تحویل دهد. در چنین شرایطی این پیکاپ سه میلیارد و 550 میلیون تن آب برای خریدار هزینه خواهد داشت.

ضمناً شرایط فروش اقساطی 9 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه، 36 ماهه و 48 ماهه نیز وجود دارد. اما در نهایت خریدار در این شرایط باید از 100 تا 440 میلیون تن به عنوان درصدی از خرید اقساطی این پیکاپ طی 9 ماه تا سه سال پرداخت کند.

مسلسل روسی یاواز ویژگی های آن چیست؟

بررسی اطلاعات منتشر شده در سایت خودروساز روسی یاواز و ایران سروش دیزل نشان می دهد که پیکاپ اتوماتیک مونتاژ شده در ایران به موتور 2.7 لیتری مجهز است. قدرت موتور 149 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر.

علاوه بر این، گیربکس از نوع اتوماتیک، 6 سرعته و AT است. گیربکس ساخت شرکت پانچ متعلق به سری 6L50 Punch Powerglass Strasbourg می باشد. این گیربکس ساخت جنرال موتورز بوده و در محصولاتی مانند شورلت، کادیلاک، هولدن و برمک و بعدها در برخی از محصولات بی ام و مورد استفاده قرار گرفت.

سروش دیزل اطلاعاتی از میزان مصرف سوخت نسخه اتوماتیک منتشر نکرده است، اما یاواز می گوید نسخه اتوماتیک محصولش با سرعت 90 کیلومتر در ساعت نسبت به نسخه دنده ای 2 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف می کند. یعنی نسخه اتوماتیک با حجم 11.5 لیتر در 100 کیلومتر 9.5 لیتر مصرف می کند.

ابعاد این پیکاپ 5125 میلی متر طول، 1915 میلی متر عرض و 1915 میلی متر ارتفاع است. همچنین فاصله بین محورها 3000 میلی متر می باشد. این ابعاد نشان می دهد که وانت روسی کوتاهتر از تویوتا هایلوکس است و فقط کمی بالاتر است.

اما از نظر حرکتی، رقیب ژاپنی قدرتمندتر است و از امکانات رفاهی و فنی بیشتری برخوردار است.

بر اساس تحقیقات انجام شده، پیکاپ اتوماتیک یاواز دارای امکانات و امکانات فنی مانند کامپیوتر سواری، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی با نمایشگر تلفن همراه، بلوتوث، ناوبری ماهواره ای، سیستم اضطراری و … می باشد. ارتباط SOS، هشت بلندگو، فرمان برقی، یخ‌ساز شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول‌باکس، دریچه‌های عقب، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال، شیشه جلو و شیشه‌های عقب برقی، دو کیسه هوا، دو کیسه هوا ABS، EBD، BA از سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل تعادل، قفل دیفرانسیل الکتریکی، شبیه ساز قفل دیفرانسیل مصنوعی، سیستم کنترل بالابر و فرود، کروز کنترل، محدود کننده سرعت و … استفاده می کند.

عکس پیکاپ اتوماتیک روسی

پیکاپ اتوماتیک روسی سروش دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

پیکاپ اتوماتیک روسی سروش دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

پیکاپ اتوماتیک روسی سروش دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

پیکاپ اتوماتیک روسی سروش دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما