چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

[ad_1]

فرارو- سدان Raytheon CC که سال‌ها پرچم‌دار سدان چانگان در بازار چین بود، اکنون در سال 2022 عرضه می‌شود. با این حال، چانگان در نسخه جدید تغییرات قابل توجهی ایجاد نکرده است و طراحی همچنان شبیه به سدان های هیوندای است.

به گزارش فرارو، Raytheon CC دیگر پرچمدار سدان های چانگان نیست، UNI-V جایگزین آن شده است. اما همچنان در چین و برخی از کشورهای آسیایی محبوب است. قیمت این خودرو در بازارهای جهانی از 15 تا 18 هزار دلار است که در مقایسه با رقبا منطقی به نظر می رسد.

مقایسه Raytheon CC 2022 با فیس لیفت قبلی خود نشان می دهد که تغییرات نسخه جدید فقط به سپر جلو و عقب ختم می شود. در داخل کابین نیز پنل تهویه، فرمان و اهرم دنده تغییر کرده است.

اما به طور کلی نمی توان گفت که چانگان فیس لیفت جدیدی را ارائه کرده است و به نظر می رسد این شرکت چینی عمداً تغییرات عمده ای در نسخه جدید ایجاد نکرده تا به استفاده رایگان از خط تولید ادامه دهد.

چانگان ریتون سی سی یا هیوندای النترا 2018 چینی؟

حدود چهار سال از معرفی Raytheon CC چانگان می گذرد. سدانی که در تمام این سال ها توسط منتقدان طراحی شد تا او را به کپی برداری از شکل خودروهای کره ای متهم کنند. با این حال، چانگان چندان توجهی به انتقادات نداشت تا جایی که پرچمدار سابق سدان هایش که بسیار شبیه خودروهای کره ای بود، دل مشتریان چینی و آسیایی را به دست آورد.

نگاهی گذرا به Raytheon CC را می توان نسخه چینی هیوندای النترا 2018 نامید. طراحی بدنه، فضای داخلی، شکل چراغ های جلو و عقب و همچنین خطوط و برآمدگی های کپی شده از نسخه کره ای.

چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

هیوندای النترا مدل 2018

در این میان، تنها تلاش چانگان برای تغییر وضعیت، سپر، شیشه جلو و رینگ بود. اما این تغییرات اتهام کپی برداری از طراحی ریتون سی سی را از طرح هیوندای الانترا 2018 برطرف نکرد.

ابعاد Raytheon CC نیز در طول، عرض و ارتفاع تفاوت چندانی با هم ندارند و به نظر می رسد چانگان همه چیز را برای نسخه کامل کره ای فراهم کرده است.

ویژگی های فنی و راحتی Raytheon CC مدل 2022

چانگان از نظر فناوری تفاوت چندانی ایجاد نکرده است و موتور 1.5 لیتری توربوشارژ JL473ZQ7 همچنان دیده می شود. موتوری که قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس این سدان 7 سرعته دوکلاچه است که در مقایسه با گیربکس های خشک مشکلات کمتری مانند گرم شدن زودرس برای راننده ایجاد می کند.

مصرف سوخت این خودرو 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و باک آن نیز 62 لیتر گنجایش دارد. Raytheon CC تا 1460 کیلوگرم وزن دارد.

کروز کنترل، هشدار خروج از خط، گرمایش و سرمایش صندلی های جلو، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360، فرمان برقی الکترونیکی (EPS)، سانروف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی های برقی، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز دستی برقی با AutoHold ، سیستم کنترل مستقیم فشار باد لاستیک، کنترل پایداری الکترونیکی – برخی از ویژگی های این سدان چینی.

عکس چانگان ریتون سی سی مدل 2022

چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

چانگان CC 2022، یک کپی از سدان هیوندای

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما