چرا باید از خدمات مشاوره رایگان کنکور استفاده کنیم

بهترین ساعت مطالعه برای کنکوری ها بنا به سبک یادگیری هر دانش آموز متفاوت می باشد. برخی از داوطلبان حتی با رعایت روش های صحیح مطالعه برای کنکور، بعد از مدتی باز هم نمی توانند نتیجه دلخواه خود را کسب نمایند و این موضوع باعث دلزدگی و سرخوردگی آن ها می شود. عادت به چک کردن مداوم گوشی، فکر کردن به کارها و حرف های گفته شده در طی روز و گاهی هم مسایلی از قبیل عدم انگیزه و نداشتن انرژی کافی برای درس خواندن، اضطراب و تصویر ذهنی منفی داوطلب از خود، از علل نداشتن تمرکز حواس هستند. مطالعه ی یک درس برای ساعات متمادی و یا چینش دروس مشابه نظیر فیزیک و ریاضی و یا دروس حفظی پشت سر هم میتواند سبب تداخل اطلاعات و کاهش اثربخشی مطالعه شود. با تحلیل آزمون است که داوطلب از بی دقتی هایی که در سر جلسه آزمون سراسری دچار آن ها شده است آگاه می شود و با یادداشت آن ها در دفتری سعی میکند در آزمون های آزمایشی بعدی و هم چنین آزمون سراسری دچار این اشتباهات نشود. که می خوام ببینم به نظرتون کارم درسته یا با آزمون جلو برم؟ حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به نحوه انتخاب رشته داوطلبان کدرشته محلهای دانشگاه فرهنگیان گفت: داوطلبان علاقهمند به شرکت در گزینش کد رشته محلهای تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق و تربیت دبیر شهید رجایی تهران) باید با اعلام نتایج اولیه کنکور 92 در روز شنبه 12 مردادماه در صورتی که بر اساس اطلاعات کارنامه نتیجه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشتههای تحصیلی در این دورهها باشند، با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط این دانشگاهها نسبت به انتخاب این کد رشته محلها اقدام کنند.

مشاور کنکور بوشهر

چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ با مطالعه این مقاله میتوانید بهترین مشاور را برای خود انتخاب کرده و گامی موثر برای رسیدن به قلههای موفقیت بردارید. در ادامه به توضیح برخی از این شرایط می پردازیم. سلام استاد خدا قوت، استاد من دوازده تجربی کنکوری ۱۴٠٠ هستم، شروع از صفر، هدفم پزشکیه، بنظرتون توو این چهار ماه چیکار میتونم بکنم؟ دارندگان دیپلم نظام جدید یا قدیم و پیش دانشگاهی رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس خود را به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده اند ، مشمول تاثیر معدل در کنکور سراسری می باشند . در غیر این صورت آن ها نمی توانند از انرژی و زمان خود حداکثر بهره وری را داشته باشند و ممکن است انگیزه خود را از دست بدهند. نکته مهم در مورد سوالات کنکور: کارکردن سؤالات سال 1400 و تبیین نکات سؤالات کنکور سراسری می بایست در طول سال انجام شده و داوطلب کنکور سراسری نباید به این حرف که برخی اعتقاد به دست نزدن سؤالات کنکور سراسری تا اواخر ماه های مانده به کنکور دارند اعتماد داشته باشد. گاهی دانش آموزان به خصوص دانش آموزان برتر این باور غلط را دارند که هرچه بیشتر بخوانند سبب افزایش نمره و درصد آن ها می شود؛ در صورتی که مطالعه هم محدودیت دارد!

مشاور کنکور معصومه خانکی

عوامل متعددی در افزایش تمرکز حواس دخیل هستند که شامل فاکتورهای درونی و بیرونی می باشند. برنامه ریزی نادرست درسی می تواند علت دیگر حواس پرتی دانش آموزان باشد. به همین دلیل تیم مشاوره و برنامه ریزی 3گام در این مطلب نکات طلایی مطالعه برای کنکور را برای شما عزیزان آماده کرده است. بدین منظور خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاورگروپ راه اندازی شده و کارشناسان مجموعه مشاوره تحصیلی مشاور گروپ راهنمایان مناسبی در این زمینه می باشند. برای دریافت نکات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق لینک زیر با تیم مشاوره 3 گام در ارتباط باشید. آقای بهشتی از شما بابت مشاوره های کامل و جامعتون همچنین وقت گران بهایی که برام گذاشتید بی نهایت سپاسگذارم, با مشاوره و دلسوزی شماست که با انگیزه و با برنامه درس میخوانم. هنگام درس خواندن، یک کاغذ و خودکار کنار خود داشته باشید و افکار مزاحم را یادداشت کنید. در آنجا انجام می شود؛ به شکلی که ذهن به محض دیدن مکان مطالعه بفهمد که هنگام درس خواندن است. مشاوران بهترین مکان برای درس خواندن کنکور را مکانی می دانند که ساده و عاری از اشیا جذاب تر از موضوع مطالعه باشد. یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

ثبت نام کنکور ارشد حقوق چگونه است؟ برای راهنمایی بیشتر و داشتن یک برنامه ی درسی زیر نظر مشاوران با تجربه، همراه با مرور مداوم مطالب می توانید در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3 گام ثبت نام نمایید. بنابراین ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 1401 از روز یکشنبه 12 بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بعد از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی قصد دارم مجدد کنکور بدم. چقدر با قبولی در رشته پزشکی فاصله دارم؟ یکی از شرایط لازم برای مطالعه که باعث افزایش تمرکز فرد می شود، مطالعه در ساعاتی است که برای فرد مناسب تر است. با ایجاد رابطه بین مفاهیم آن ها را دسته بندی کنید تا هم مطالب درسی بهتر در حافظه شما تثبیت شوند و هم با افزایش یادگیری فعال، پرش افکار را کاهش دهید. داوطلبان باید علاوه بر آشنایی با روش های صحیح مطالعه برای کنکور، راه های افزایش تمرکز هنگام درس خواندن را نیز بدانند. قبل از شروع به درس خواندن، وسایل مورد نیاز را کنار خود بگذارید.

مشاوره ی کنکور رایگان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور ساری (روی صفحه وب آینده کلیک کنیدروی وب سایت آینده کلیک کنید) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما