چرا باید از خدمات مشاوره رایگان کنکور استفاده کنیم

از بهترین منابع انتخابی در دروس فارسی و نگارش یازدهم جهت مطالعه کنکور 98 نیز می توان به فارسی یازدهم الگو ، میکرو فارسی پایه کنکور و کتاب تست یازدهم خیلی سبز اشاره کرد که تمام ویژگی های ذکر شده در توضحات قسمت قبل را دارا می باشند . ویژگی های اتاق مطالعه شامل هوای مناسب، جهت تابش، یکنواخت و یکسان بودن نور محیط می باشد که در ادامه در مورد هر کدام از این ویژگی ها توضیح می دهیم. اگر این افراد معتقدند کسی با این ترفندهای مضحک و غیرعلمی موفق به کسب رتبه های زیر هزار می شود؛ اجازه دهند یکی از رتبه های برتر ما در برنامه های تبلیغاتی شان شرکت نموده و صحت اثربخش بودن روشهای آنها را به چالش بکشد. بعد از این شناسایی میتوانید جزوات، درسنامهها و حتی تستزنیتان را بر اساس آنها مدیریت کنید. از این رو با نشان دادن مسیر درست زندگی، به ما کمک میکنند تا وقتمان را صرف آزمون و خطای راههایی که خطا بودن آنها به اثبات رسیده است،نکنیم.

روش مطالعه درست هر درس چیه؟

کنکور مشاور - چرا به مشاور تحصیلی نیازداریم؟ در دانشگاه دولتی بسته به روزانه یا شبانه بودن دوره تحصیلی میزان پرداخت جریمه متفاوت است. یکنواخت بودن نور محیط: نورهای محیط به خصوص اگر در زاویه دید چشم های شما هستند، باید یکنواخت باشد. انواع روش های مطالعه را بدانید و سعی کنید آن ها را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید روش های صحیح مطالعه برای کنکور را در سایت 3گام بخوانید. روش مطالعه درست هر درس چیه؟ بهترین ساعت مطالعه برای کنکوری ها بنا به سبک یادگیری هر دانش آموز متفاوت می باشد. یک مساله ی مهم دیگر مربوط به استراحت بعد از نهار است؛ پس از صرف نهار حجم عظیمی از خون در دستگاه گوارش جریان می یابد و بازدهی فعالیت های فکری کمتر میشود؛ در نتیجه بازدهی مطالعه تا یک ساعت پس از نهار، نسبت به بقیه ی ساعات روز کمتر است. پس یادتون باشه: فکر کردن به درصد کلا بیمعنی و حتی مضره. تصویر ارسالی باید رنگی با پس زمینه سفید و حتما مربوط به سال جاری باشد. من احسان هستم ورودی 90 شریف و رتبه 7 منطقه یک و رتبه 11 کشور سال 90 زمانی که سینا تهرانی دفترشون الهیه بود این افتخارو داشتم که شاگردشون باشم راستش من سال آخر کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش جامداتم این اواخر خیلی اذیت شدم طوریکه حس میکنم عمرا برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بیام شریف حتی اولش تصمیم داشتم ادامه تحصیل ندم اما با مشورتی که با آقای تهرانی کردم تصمیم گرفتم برای کارشناسی ارشد برم خارج از کشور نمی دونم شاید همه دانشگاههای داخلی اینجور روی اعصاب باشند اما بعید میدونم آدماش تا این حد مثل بعضی شریفی ها …

علاوه بر اطلاعات انتخاب رشته، مطلب تخمین رتبه ارشد مهندسی صنایع در 3گام هم می تواند به پیش بینی رتبه داوطلبان کمک کند. از جمله موارد بسیار مهمی که باید در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری به آن توجه لازم را مبذول دارید این است که خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور را از افرادی دریافت کنید که خود از رتبه برترهای کنکور باشند. یکی از نکات مهم مطالعه برای کنکور، انتخاب بهترین مکان برای درس خواندن می باشد. مشاوران بهترین مکان برای درس خواندن کنکور را مکانی می دانند که ساده و عاری از اشیا جذاب تر از موضوع مطالعه باشد. تابش نور از سمت راست به خصوص هنگام نگارش، باعث ایجاد سایه دست برروی کاغذ می شود که در دید اشکال ایجاد کرده و در نتیجه باعث خستگی چشم می شود . هنگام درس خواندن، یک کاغذ و خودکار کنار خود داشته باشید و افکار مزاحم را یادداشت کنید. جهت تابش نور: نور باید از سمت چپ، بالا و با زاویه تقریبی 45 درجه به کتاب و کاغذ بتابد. یکی از معایب استفاده از چراغ مطالعه این است که تمرکز نور به سطح کتاب و تاریکی نسبی محیط اطراف باعث خستگی زودرس چشم ها می شود .

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

کبیری: سلام خواستم از معجزه آموزش اوج یادگیری بگم.دو سال از درس و دانشگاه دور بود کلا رشته کارشناسی و دبیرستانم چیز دیگه ای بود تقریبا چهار ماه پیش دلم دوباره خواستم ادامه تحصیل بدم اما این بار رشته پزشکی کتاب های دبیرستان رو خریدم و خودم تو خونه شروع به خوندم کردم دیدم تا کنکور ۹ ماه زمان دارم و درس های سال دهم و یازدهم و دوازدهم رو هم نخوندم تو اینترنت دنبال یه راه حل بودم که با اوج یادگیری آشنا شدم و تماس گرفتم و مشاور خصوصی گرفتم و بسته های آموزشی هم خریداری کردم واقعا فوق العادست درس هایی که عارف ربیعیان تدریس میکنه رو کامل یاد گرفتم تست هاشم همینطور.روش آموزش امیر مسعودی که دیگه بی نهایت فوق العادست.خلاصه که تو این مدت اندک خودمو رسوندم به کنکوری ها و منتظرم که برم کنکور بدم و پزشکی قبول شم واقعا مدیون استاد احمدی و امیر مسعودی و ربیعیانم.من حتی اگر برای کنکور رتبه هم نیارم بازم مدیون و قدر دان استاد های خوبم هستم که علمم رو بالا بردن ممنونم از استاتید برتر و مشاور عزیزم خانم غفاری که با صبر و بردباری تو همه شرایط همراهیم علاقه به مشاور کنکور – صفحه وب ما – (https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) کرده.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما