چرا به دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشیم؟

بررسی وضعیت درسی هر داوطلب باید بطور کامل و با جزئیات قبل از تنظیم و تدوین برنامه،انجام شود. انتخاب منابع کنکور با بررسی خودم بوده و من مشکلی ندیدم . از آنجایی که در رشته ی انسانی 5 زیر گروه متفاوت داریم بحث انتخاب منابع کنکور انسانی مقداری گسترده تر است. مثلا اگر رتبه در زیرگروه ها را در نظر بگیریم شانس قبولی برای رشته های مختلف فرق می کند و این مورد در انتخاب های واقع بینانه داوطلب دخیل خواهد بود. همچنین برای بازگشت هزینه، دانش آموز باید مدارکی دال بر کم کاری مشاور و خلف وعده ایشان ارائه دهد و این مدارک به تایید شخص مشاور برسند. برنامه باید کاملاً روانشناسی شده نوشته شود که دانش آموز با انگیزه و میل تمام به سمت درس خواندن برود.

دورههایی ترتیب داده شد تا دستاندرکاران تعلیم و تربیت با برنامه راهنمایی آشنا شوند. معمولا مشاوری که تجربه خوبی دارد، میتواند به خوبی هم شما را راهنمایی کند. و برای من که ۱۴۰۰ کنکور دارم بنظرتون از تابستون ریاضی جامع کار کنم یا با کتابهای قبلیم سال به سال؟ استاد کتاب فیزیک استاد محسن توانا و احمدمصلایی رو باهاش اشنایی دارید تحلیلتون دربارش چیه مناسب دوران تابستون 99 هست و یا حتی طول سال و طبق ازمون ها؟ سلام استاد من پایهی دهم هستم و میخوام همزمان با مطالعه در تابستون تستاشم بزنم برای هر درس میخوام کتاب کمک درسی بگیرم چه کتابایی رو پیشنهاد میکنید؟ 2. بنده در درس ریاضی و آمار خییییلی ضعیف هستم و معلم خوبی هم نداریم و کلاس هم نمیشه رفت ، آیا بسته آموزشی یا کتاب یا DVD یا دبیری برام پیشنهاد دارید ؟

مهندس حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. دکتر حسین رونقی به عنوان کسی که خود رتبه برتر کنکور بوده و توانسته دوران تحصیلی پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و بلافاصله بعد از اتمام پزشکی در رشته تخصص جراحی ارتوپدی قبول شود. ایشان در برنامه های متعدد تلویزیونی رسانه ملی به عنوان کارشناس آموزشی و کنکور معرفی شدند. دقت کنید قصد ما در این نوشتار صرفا مقایسه دبیر های برتر ریاضی کنکور نیست؛بیشتر به معرفی اساتید و خصوصیات آن ها میپردازیم و این شمایید که باید با مقایسه بین آن ها بهترین استاد ریاضی کنکور را برای خودتان مشخص کنید؛البته با همهء این اوصاف با توجه به آمار و اطلاعات گفته شده در پایان مقاله یک جمع بندی و رده بندی بین اساتید خواهیم داشت تا به شما در تشخیصتان کمک کنیم. به عنوان یک داوطلب ریاضی، ممکن است در رابطه با انجام محاسبات دچار مشکل باشید در این شرایط ما بسته محاسبات سریع کنکور را به شما معرفی خواهیم نمود تا پس از مطالعه دقیق آن بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به تست های کنکور پاسخ دهید.

ما می خواهیم دی وی دی دروس زبان انگلیسی ،اقتصاد و منطق رو تهیه کنیم.لطفا برترین اساتید نظام جدید که در این زمینه فعالیت می کنند و راه های میانبر رو در تست زنی آموزش می دن به ما معرفی کنید. ببخشید من زیاد سوال میپرسم ؛ چون تو منطقه محرومی هستم و هیچکسی نیست که ازش در این موارد بپرسم و فقط شمارو مطمئن میدونم . مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور نیز یک مسیر پر پیج و خم بوده و از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که شما در مدرسه های غیر انتفاعی تحصیل می کنید، آن مرکز آموزشی مکلف می شود که برای تکمیل کادر آموزشی و مدیریتی خود از بهترین های شهر استفاده نماید و با توجه به توان بسیار بالایی که در این زمینه دارد این امر را برای شما بسیار آسان می کند.

سلام ممنون استاد بسیار عالی … سلام استاد. امیدوارم حال دلتون عالی و توپ باشه انشاالله. رها کردن دانش آموز به حال خود، یکی از اشتباهاتی است که برخی از مشاوران و والدین مرتکب میشوند. مشاورین ما هر روز در طی ساعات خاص از طریق فضای مجازی اقدام به دریافت گزارش کار از دانش آموز خواهند نمود و بدین ترتیب در صورتی که دانش آموز مشکلی داشته باشد و یا دچار کم کاری و خدایی نکرده عقب افتادگی خاصی باشد بلافاصله با کمک مشاور حود در پی جبران بر خواهد آمد. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، نکته ای شایان توجه است. و متونیم آزمون های 15آذر،20 دی و 15 فروردین قلم چی رو برای جمع بندی (سه روز یک بار) بزارم ؟ تنوع در برنامهریزی از اصلیترین موارد میباشد طوری که دانش آمور بعد از اتمام برنامه آن روز احساس خستگی نکند.

احساس میکنم چیزی بلد نیستم. منابع گاج و خط سفید برای شروع کار زبان بهتر هستند ولی خب شما باید روش مطالعه زبان هم بلد باشید . و برا تست تکمیلی و بیشتر چه منابع دیگه ای کار کنم ؟ بگویم خب بله مشاور کنکور یعنی کسی که در حین کنکور به شما بگوید هر روز چند ساعت درس بخوانید، چند صفحه بخوانید و اصلا چه درسی را باید بخوانید. بنظر شما کسی که زبانش صفره کدوم منبع براش مناسبه ؟ کتاب های سال ۹۹ برای کنکور ۱۴۰۱ مناسبه؟ نظرتون برای دروس فیزیک و ریاضی دهم و یازدهم تجربی منظور سال به سال چه کتابی در سطح متوسط به بالا مناسبه؟ حالا به نظرتون عوض کنم میخوام یه منبعی برای شمی داشته باشم که هم حفظی ها و هم محاسلاتی هارو خوب درس بده و برای زبان انگلیسی آیا همون میکرو دو جلدی پایه و دوازدهم خوبه ؟ ولی بین کتاب های نوشته شده کتاب مناسبی به نظرمیاد ممنون میشم نظرتون بگید تا با دل قرص سمت خریدش برم اگرم نظر دیگه ای داشتید هم ممنون میشم بگید. اما اگر در حال حاضر از گوگل در رابطه با مشاور رتبه های تک رقمی و ویژگی های او سوال کرده اید، پس در جای درستی قرار دارید!

در حال حاضر منابع کمک آموزشی زیادی در بازار در رشته تجربی وجود داشته که هریک دارای مزایا و معایب منحصر به خود هستند. نقش یک مشاور خوب در این مسیر مشخص است ، از بین این انتخاب ها قرار است بهترین ها را برای شما در 150 کد رشته چینش کند. موسسات مشاوره کنکور رقابت سنگینی را با یکدیگر دارند و هر کدام از این مجموعهها در تلاش هستند تا با ارائه خدمات بهتر، مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند. برای استفاده از سهمیه خود باید با مراجعه به سازمان های ذیربط، کد پیگیری 12 رقمی را دریافت نمایید و آن را در فرم ثبت نام درج کنید. مهدی محمدی تمر افزود: فکر کردن به رتبه خوب و داشتن هدف یکی از گام های مهم اولیه در مسیر موفقیت است و دانش آموزان باید به توانایی های خودشان اعتماد داشته باشند. دکتر رونقی با توجه به دانش و تخصصی که در رابطه با بودجه بندی کنکور تجربی داشته، دانش آموزان را در مسیر درست تحصیلی هدایت کرده و موجب قبولیشان در بهترین رشته های کنکور تجربی شدهاند. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در شیراز اشاره نمود. در فرایند تحلیل تست ها، راه حل های مختلف هر سوال مورد بررسی قرار گرفته و روش های تستی و تشریحی حل هر سوال را می توان در آن دید.

در پاسخ به این سوال برترین مشاوران کنکور ایران دارای ۲ موضع مختلف بودند برخی اعتقاد داشتند که در این ایام صرفاً به تست زنی سوالات کنکور باید پرداخت شود ،اما برخی دیگر نیز با توجه به تغییر نظام و تازه بودن مطالب در نظام آموزشی جدید توصیه می نمایند علاوه بر مجموعه سوالات کنکور سنوات گذشته ۳ الی ۴ مجموعه سوالات میکس و ترکیبی از مجموعه سوالات تالیفی رانیز در دستور کار خود قرار دهند تا ،با گونه های جدید سوالات و تغییرات ایجاد شده در سیستم آموزشی کشور بیشتر آشنا گردید ،اما پرسش دیگری که دانش پژوهان از قویترین مشاوران کنکور ایران دارند آن است که ،آیا می توان به جای چهار روز یکبار هر روز یک مجموعه سوال جمع بندی را پاسخگو باشند ؟ وارد یک اتاق سه در چهار با یک میز و یک صندلی میشویم و به مشاور میگوییم که من قرار است در کنکور تجربی یا … بنظر شما برای درس اقتصاد (خیلی ضعیفم) کتاب مشاوران بهتره یا میکرو گاج ؟ کتاب جامعه شناسی 1 و 2 و 3 انتشارات مشاوران پیشنهاد اول ما است و بعد از آن خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم. نظرشما چیه عوض کنیم؟ درسته که برای رسیدن به نتایج خوب اونم توی مهمترین مرحله زندگیمون کنکور، خوبه که از بهترین مشاوران کنکور کمک بگیریم اما باید بدونین که این افراد معجزه نمی کنن و در نهایت همه چی به خودمون و مجموعه کارهایی که برای دستیابی به خواسته هامون می کنیم برمیگرده.

در این پکیج رازهای موفقیت شما در کنکور را به اشتراک گذاشته ام که مطمئنم دیگر تکرار نخواهد شد! انتهای فروروین دوباره شروع کردم ولی دوباره اشتباه پارسالم تکرار شد یعنی تا کنکور ازمون شرکت نکردم ولی نقطه مثبتم این بود برخلاف سال قبل جمع بندی داشتم دو ماه پایانی و با جزوه های جمع بندی نکات سایت کانون تونستم مرور خوبی روی مباحث داشته باشم،من سال ۹۲ قوی خونده بودم و پایه درسی خوبی داشتم ولی شرایط سال ۹۲ اون نتیجه را رقم زده بود. در این ویدیو استاد علیرضا افشار بهترین منابع کنکور را در قالب ویدیو معرفی کرده است برای استفاده از سایر ویدیو های مشاوره ای به بخش فیلم آموزشی کنکور مرجعه کنید.

این مشاور کنکور که بهترین مشاور شیراز است همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یادآوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. دهم هم اصلا نخوندم میخواستم بدونم این منابع برا شرایط منم صدق میکنه؟ منابع سوالات آریان حیدری چیست؟ روشهای تستی برای حل مسایل، مدیریت زمان، نحوه تمرکز در سر جلسه آزمون، نحوه پاسخگویی به سوالات مختلف و مباحث مختلف از دیگر وظایف بهترین مشاوره تحصیلی است. بلافاصله پس از ثبت نام در طرح مشاوره و برنامه ریزی بلندمدت، دوره مشاوره خصوصی کنکور برای شما آغاز خواهد شد و طی این مدت مشاور ما در زمینه های مختلفی به شما کمک خواهد کرد و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. نویسنده این کتاب نویسنده همان عربی میکرو طبقه بندی معروف نظام قدیم است. استاد مگه 1400 نظام قدیم داره؟ استاد بره درس شیمی جامع نیاز نیست؟ حالا از سیرتاپیاز دینی راضی هستم و ساختارش مثلا میکرو دینی هست ولی از شیمی میکرو خیلی بدم اومده بکه به علت اینکه درسنامه خیلی طولانی داره و تستاش هم خیلی بده اصلا ارتباط برقرار نمیکنم نه اینکه همه تستاش سخت باشه نه!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین مشاور کنکور تجربی یزد لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما