جستجو
Close this search box.

چند تا جعبه خالی نو و کارکرده؟

[ad_1]

فرارو- جعبه های مقوایی خالی عمدتاً برای جابجایی اثاثیه استفاده می شوند، بنابراین گران نیستند. به عنوان مثال قیمت کوچکترین جعبه خالی در بازار 2500 تومان است و در بیشترین مقدار در نهایت به 60000-70000 تومان می رسد. اما قیمت جعبه های موز ارزان تر است و فروشندگان از 8 تا 20 هزار تن برای آن تقاضا دارند.

به گزارش فرارو، یک فروشنده آنلاین در تهران جعبه های خالی مبلمان را در پنج نقطه مختلف به فروش می رساند. ابعاد جعبه مبلمان 1 سایز، طول 40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد و فروشنده گفته این جعبه برای کتاب و وسایل ریز و سنگین مناسب است. قیمت این جعبه 20000 تن می باشد.

جعبه سایز 2 به طول 50 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر و 25 هزار تن قیمت دارد. جعبه سایز 3 حدود 60 سانتی متر طول و 32 سانتی متر عرض و 34 سانتی متر ارتفاع دارد که فروشنده می گوید این بهترین سایز برای مبلمان است و 30 هزار تومان قیمت دارد.

باکس های مبلمان سایز 4 به طول 58 سانتی متر و عرض 38 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که به گفته فروشنده این سایز برای لوازم برقی و ظروف شکننده مناسب است و 35000 تومان قیمت دارد. در سایز 5 جعبه به طول 60 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد این جعبه مناسب برای پوشاک و گلدان و وسایل حجیم است و 45000 تومان قیمت دارد.

اما وقتی مبلمان آماده شد می توانید این جعبه های مقوایی را بفروشید اما خریدار جعبه ها را از شما نمی خرد. به همین دلیل باید جعبه ها را کیلویی 4 تا 6 هزار تومان بفروشید تا قسمت کوچکی از هزینه خرید جعبه خود را جبران کنید.

البته، در سکوهای تجهیزات دست دوم می توانید جعبه های مقوایی را به نصف قیمت بفروشید، اما باید کمی صبور باشید و به مشتریان واقعی تخفیف های واقعی بدهید.

چند تا جعبه خالی نو و کارکرده؟

قیمت شگفت انگیز جعبه خالی برای موبایل!

در بازار خرید و فروش جعبه های خالی نو و کارکرده تبلیغات عجیبی برای فروش جعبه گوشی موبایل وجود دارد. فروشندگان بسته به برند گوشی، از 150000 تن تا یک میلیون تن برای جعبه خالی خود تقاضا دارند.

یک تبلیغ کننده ساکن چیتگر تهران از فروش یک جعبه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a31 خبر داده است. اما این قیمت را تعیین نکرد. با او صحبت می کنم و می پرسم جعبه را چقدر می فروشد، چند دقیقه دیگر جواب می دهد و می گوید یک جعبه را زیر قیمت بازار و 200 هزار تومان می فروشد.

از او می پرسم قیمت بازار چند است؟ او می گوید این جعبه هزینه یک گوشی خالی را 50 درصد افزایش می دهد. اما در بازار جعبه های مقوایی خالی حدود 25 درصد قیمت گوشی است. مثلا گوشی من که الان 5-6 میلیون قیمت دارد جعبه اش یک و نیم میلیون است. من می گویم این افراد بعدش چه کار می کنند؟ پاسخ می دهد: از نیت آنها اطلاعی ندارم. بهش میگم اگه فردا گوشیت گم شد یا دزدیده شد و خواستی پیداش کنی، بدون جعبه دستت به جایی بند نمیشه! میگه دستم به جعبه بند نیست نگران نباش. من به جعبه نیازی ندارم، اگر بخواهید به شما تخفیف کوچکی می دهم.

یکی دیگر از آگهی دهندگان ساکن نیشابور در استان خراسان رضوی آگهی فروش 6 جعبه گوشی موبایل را منتشر کرد. وی همچنین قیمت این جعبه ها را اعلام نکرد. از او می پرسم قیمت جعبه ها چقدر است؟ می گوید یک جعبه گوشی ساده 150 هزار تن. دو باکس شیائومی و سامسونگ هر کدام 500 هزار تومان است.

می پرسم اگر بخواهم وارد بازار خرید و فروش جعبه مقوایی موبایل شوم به نظر شما درآمدی دارد؟ می گوید خطرناک است چون بیشتر با قاچاقچیان و دزدهای تلفن همراه سر و کار دارید. منظورم این است که این یعنی چه؟ پاسخ این است که ببینید، یک جعبه گوشی می خرند تا یک گوشی خالی را همراه با یک جعبه به قیمت بالا در بازار بفروشند.

چند تا جعبه خالی نو و کارکرده؟

چند جعبه تلویزیون، یخچال و لوازم خانگی؟

بیشتر جعبه ها را می توان در وسایل برقی یافت. اما بیشتر آنها مربوط به لوازم خانگی پرکاربرد مانند تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی است. اما قیمت جعبه خالی و کارکرده تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی ایرانی بسیار ارزانتر است. بررسی ها نشان می دهد که فروشندگان جعبه های 150 تا 400 هزار تنی را می فروشند.

اما جعبه های مقوایی خالی تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی خارجی سامسونگ و ال جی و سونی و بوش و … قیمت بالاتری دارند و گاهی قیمت آنها به 3-4 میلیون تن می رسد. بررسی ها نشان می دهد برخی واردکنندگان لوازم خانگی و برقی با قاچاق جعبه های مقوایی کالای قاچاق را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

در این بین البته آگهی های فروش جعبه های خالی لپ تاپ، پلی استیشن، پرینتر، هلیکوپتر، هود، اجاق گاز و … نیز وجود دارد که تعدادشان کم است و قیمت چندانی ندارند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.