چه محصولاتی در رویداد اپل در 8 مارس ارائه خواهند شد؟

[ad_1]

فرارو-اولین رویداد Apple Peek Performance در سال 2022 امروز برگزار می شود. اپل چندین محصول جدید را در این رویداد معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد چندین محصول در این رویداد ارائه خواهد شد. در ادامه به بررسی محصولاتی می پردازیم که به نظر می رسد در این رویداد ارائه شوند.

آیفون SE 5G

سیب
اپل نسل سوم آیفون SE را به سبک آیفون SE (2020) اما با 5G (mmWave و زیر 6 گیگاهرتز)، چیپست A15 Bionic و دوربین های پیشرفته ارائه خواهد کرد. آیفون SE 5G از 399 دلار شروع می شود. مارک گورمن، مدیر عامل بلومبرگ، می گوید آیفون SE فعلی (2020) می تواند زیر 199 دلار بماند. این امر باعث ارزان تر شدن آیفون می شود.

آیفون SE 5G در این ماه وارد تولید انبوه خواهد شد و مینگ چی کو، تحلیلگر محبوب، انتظار دارد تا سال 2022 بین 25 تا 30 میلیون دستگاه عرضه شود. این گوشی دارای چندین فضای ذخیره سازی برای 128/258 256 گیگابایت خواهد بود و در رنگ های سفید، مشکی و قرمز در دسترس خواهد بود.

آیپد ایر نسل پنجم

سیب
اپل بالاخره آیپد ایر را به نسل پنجم ارتقا داد. مدل فعلی در سال 2020 عرضه شد. اپل به چیپست iPad Air A15 Bionic، اتصال 5G، چهار بلندگو به جای دو بلندگو و پشتیبانی مرکزی اضافه خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که آی‌پد ایر جدید دارای دوربین ماوراء بنفش و تنظیمات اولیه دوربین آیفون 13 نیز خواهد بود.

مک مینی با تراشه M1 Pro یا حتی M1 Max

سیب

شایعاتی مبنی بر کار اپل بر روی مک مینی جدید منتشر شده است. اپل سه مک در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است که ممکن است یک مک مینی جدید با دسترسی به M1 Pro و حتی تراشه M1 Max باشد. این مک مینی اولین 14 اینچی و 16 اینچی غیر مک بوک پرو با آخرین سیلیکون اپل خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که مک مینی جدید دارای چندین پورت اضافی در مقایسه با نسل قبلی خود خواهد بود.

Apple M2 احتمالا یک مک بوک پرو یا مک بوک ایر 13 اینچی با تراشه M2 است

سیب

اپل در حال کار بر روی یک چیپست به نام M2 است. این چیپست دارای پردازنده ای با چهار هسته مولد و چهار هسته کارآمد است که سریعتر از تراشه M1 است، اما از M1 Pro و M1 Max قدرت کمتری دارد. احتمالاً این تراشه را در رویداد امروز اپل خواهیم دید و طبق گزارش ها، اپل قصد دارد M2 را با مک بوک پرو 13 اینچی ترکیب کند تا با مدل های فعلی 14 و 16 اینچی مطابقت داشته باشد. مک بوک پرو 13 اینچی جدید صفحه نمایش لمسی، miniLED یا ProMotion نخواهد داشت.

اپل امسال مک بوک ایر جدید را معرفی خواهد کرد و احتمالا از پردازنده M2 در این مک بوک استفاده خواهد کرد. دستگاه جدید به سبک iMac 24 طراحی شده و دارای فریم های سفید در پنل جلویی و بدنه فلزی مینیمال با رنگ های مختلف خواهد بود. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

محصولاتی که بعید است در رویداد اپل عرضه شوند!
در این رویداد احتمالاً شاهد یک مانیتور 27 اینچی ارزان قیمت خواهیم بود که یک لنز کوچک نیست. به گزارش فرارو، اپل می‌تواند یک iMac جدید را با M1 Pro یا Max یا حتی یک iMac Pro با پردازنده‌های سریع‌تری که اکنون ارائه می‌کند به نمایش بگذارد. اما این احتمال وجود دارد که در غرب، اپل آیفون SE، آی پد ایر و مک مینی جدید را معرفی کند.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما