چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

پرونده:Mohammad Ali Inanloo.jpg - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد موقع مطالعه نکته برداری ميکنند و با استفاده از آن، یک مرور هفتگی خوب دارند. در آخر تست های نکته دار و مهم را براي زمان جمع بندی مارک دار ميکنند . براي جواب به سوالات تنها به یک راه بسنده نمی کنند و تمامی راههای آن مسأله را تمرین ميکنند . درس خواندن جلوی برنامه تلوزیونی مورد علاقه تان میتواند تمرین خيلي خوبی براي تمرکز باشد! سرعت در حل تست ها نیازمند تمرین و صبر زیاد است، پس عجله نکنید و سریع از خود دلسرد نشوید. پس بجاي این که مباحث زيادي را سطحی بخوانید، چند مبحث را بطور عمیق بخوانید و بفهمید. بدانید لازم نیست تمامی مطالب ۳ سال را بخوانید. پس اولین راهکار برای اینکه چگونه رتبه برتر کنکور شویم این است که کاملا متمرکز درس بخوانید. به ضرایب متفاوت دروس در کنکور توجه کنید و به یک درس بیش از اهمیتش زمان و انرژی اختصاص ندهید. رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد خرم آباد در چهار مقطع دانشگاهی می باشد.رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل:رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد،رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد،رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد.

پس استثنائا این بار علم بهتر نیست، و سرعت در اولویت است.

طرح بهترین مشاور کنکور - درس زندگی کسایی هم که می خوان تو کنکور 1400 شرکت کنن با بررسی این سوالا با روند کنکور آشنا میشن و می تونن درسایی که خوندن و مرور کنن . چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در زاهدان، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند. علم بهتر است یا سرعت؟ پس استثنائا این بار علم بهتر نیست، و سرعت در اولویت است. دست از مقایسه خود با سایرین بردارید و خود را تنها با خود مقایسه کنید و هر روز تلاش کنید از دیروزتان بهتر باشید. از شیوه مقایسه تفاوت ها و شباهت ها تسلط خود را افزایش میدهند . اگر در زمان مطالعه با پرسش های خيلي پیچیده ای روبرو شدید یا مباحثی وجود داشت که یادگرفتنش براي شما سخت بود خيلي ساده میتوانید بیخیال آن ها شوید و بدانید که خواندن این جور مطالب صرفا وقت شما را هدر داده و استرس شما را افزایش ميدهد . اگر باز هم سرعت شما پائین بود، میتوانید با استفاده از یک کرنومتر زمان حل هر یک تست را اندازه بگیرید و در هر تست تلاش کنید این زمان را کم تر کنید تا در پایان به زمان استاندارد برسد.

همچنين اگر جوابی به دست بیاورید که در گزینه ها وجود ندارد میتوانید با یک نظر به محاسباتتان اشتباه خود را سریع بیابید و اصلاح کنید. آموزشگاه های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های کنکور وجود دارد و ایران آموزشگاه ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری را در مشهد نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … با خواندن نتیجه تحقیقات با ما هم نظر خواهید شد. در واقع این گروه سومین گروه آزمایشی پرجمعیت درکنکورسراسری است و خیلی از رشته های فنی مهندسی و علوم پایه در این دسته جای دارند و متاسفانه به علت بازار کاری که در چند سال اخیر در مورد علوم پایه وجود داشته تمایل داوطلبان نسبت به شرکت در این آزمون کمتر شده است اما باز هم جزو گروه های آزمایشی محبوب در بین داوطلبان است. بی شک شرایط ایدهال براي هر کنکوری این است که در جلسه کنکور پاسخ تمامی سوالات را بلد باشد ولی چه ميشود اگر شما کلیه پاسخ ها را بدانید ولی وقت نکنید همه را بزنید؟ پس تلاش کنید قدرت تمرکز خود را زیاد کنید و حین درس خواندن به هیچ چیز جز درس فکر نکنید.

به بد تست زدن و خراب کردن فکر نکنید. فکر کردن به شکست، برابر شکست است. خوب است شما هم پیش از آغاز مطالعه براي کنکور، روش مطالعه رتبه های برتر سال های پیش را براي هر درس بیابید و از آن ها استفاده کنید تا مطالعه سودمندتری داشته باشید. درس ها را بطور متناوب خوانده و از خواندن تنها یک درس یا دو درس در کل روز خودداری ميکنند . همچنین منابع یک دست و با ارزشی در اختیارتان قرار می دهد که درس خواندن را برایتان منسجم تر می کند. به گفته آقای برخی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم توانسته است با پشتوانه رتبه های برتر خود در آزمون سراسری رشته تجربی ریاضی انسانی و معارف و همچنین تحصیل و برنامه ریزی آموزشی و رتبه برتر کشوری های خود را به دیگران معرفی کند. همان طور که گفته شد، براي برترین ها کیفیت مهم تر از کمیت است.

مشاور کنکور حرفه ای

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور زنbest-class.ir – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما