چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

با توجه به وضعیت اقتصادی شما، دانشگاه ها و رشته هایی را انتخاب کند که در کنار داشتن بازار کار خوب، هزینه تحصیل معقولی داشته باشد. وضعیت استخدام و بازار کار مهندس عمران چطور است؟ داوطلبان دسته اول که وضعیت شان مشخص است و می توانند با اختصاص 45 روز الی یک ماه پایانی به جمع بندی ، به خوبی تست های کنکوری سال های گذشته را بررسی کنند. دوستان کنکوری ۱۴۰۰ رشته انسانی جهت تکمیل برنامه ۵۰ روزه خود حتما پادکست رشته های ریاضی و تجربی را نیز گوش کنند . داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی حتما رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب کنند. یکی از سوال هایی که خیلی از داوطلبین می پرسن، نحوه برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور هست. با بررسی کارنامه کنکور این داوطلبین متوجه می شید که تو کدوم درس ها، به چه شکلی عمل کردن و بعد از اون طبق نقاط قوت و ضعف خودتون می تونید برنامه ریزی برای کنکور مختص به خودتون انجام بدین. چه درس هایی در کنکور انسانی ۱۴۰۰ عوض شدند ؟

مشاور کنکور مدیکال

حسین احمدی کلاهبردار - کنکور آسان است من قصد دارم باز هم پشت کنکور بمونم و برای سال ۱۴۰۰ توی کنکور شرکت کنم. سلام استاد من کافی نت ثبت نام کردم و گفتم بهش که کنکور زبان هم میخوام بدم و اون قسمت که نوشته بود به شرکت در کنکور زبان علاقه مند هستید برام زده بلی و فقط یک برگه برای تجربی داده به من .ایراد داره به نظرتون و اگه آره چیکار باید کنم ؟ سلام وقت بخیر. یسوالی ازتون داشتم اینکه من سال ۹۸ دیپلممو گرفتم ولی توی ثبت نام زده ۹۷ نمی تونمم ویرایشش کنم .ولی توی برگه ثبت نامم سال اخذ دیپلممو همون ۹۸ زده خواستم ببینم مشکلی داره؟ خیلی ها هستن که نمی تونن به مدت طولانی درس بخونن و حواس خودشون رو متمرکز یه مبحث کنن. برنامه ریزی درسی تون رو بر اساس ضرایب درس های کنکور بریزید. اگر یه درسی رو بلد نیستید، زمان بیشتری براش در نظر بگیرید تا اینکه ضعفتون بر طرف بشه.

مشاور کنکور سراسری

دوستان اگر شما هم داوطلب گروه آزمایشی تجربی هستید و به جز پزشکی به رشته ی دیگری فکر نمی کنید، باید خوب تلاش کنید و هر هفته از هفته ی قبل بهتر عمل کنید. سازمان سنجش هر ساله در اطلاعیه ای اقدام به انتشار فهرست حذفیات کنکور سراسری می نماید و در آن اعلام می کند از کدام بخش از کتاب هیچ سوالی طراحی نمی شود. جمع بندی کنکور انسانی ، جمع بندی کنکور تجربی یا جمع بندی کنکور ریاضی فرقی نمی کنه. این کار باعث می شه تا فراموشی درس های خوانده شده به حداقل برسه و زمان جمع بندی کنکور خیلی راحت تر خواهید بود. یکی از راه های مرور درس های کنکور، تست زنی هست. وی با اشاره به هدف تغییرات اخیر در کنکور سراسری، ادامه داد: این تصمیمات دو جنبه دارند؛ یکی اینکه در جهت کاهش استرس دانشآموزان از کنکور خواهند بود، در واقع هدف این است که آینده دانشآموز وابسته به کنکور نباشد. اما این انتظار بجایی نمیباشد که از مشاورین تحصیلی توقع داشته باشیم که بر بر روی مفاهیم درسی تسلط داشته باشند ولی حضور مشاورینی مانند سیناتهرانی که بر همگی مفاهیم درسی اشراف داراهستند زنگ خطر را برای بقیه مشاورین پررنگ به صدا درآورده است.

علاوه بر آزمون ورودی مصاحبه ای نیز به عمل خواهد آمد که نتیجه باید موفقیت آمیز باشد مشاور کنکور گاماس – وب سایت مربوطه – . این تنوع علاوه بر اینکه در برنامه ریزی کنکور ماهانه تون باید در نظر گرفته بشه، باید در برنامه ریزی روزانه تون هم رعایت کنید. باید تو اینترنت جستجو کنید و کارنامه افرادی که سال های قبل در رشته و دانشگاه مورد نظر شما قبول شدن رو بررسی کنید. حتما زمان هایی رو در هفته برای تفریحاتتون در نظر بگیرید. برای همین می گم که برنامه ریزی درسی باید طبق حجم و زمان باشه. برنامه ریزی کنکور باید طبق حجم و زمان انجام بشه. این برنامه ریزی درسی باعث می شه که بعد از یه مدت حجم زیادی از دروس کنکور رو خونده باشید. این باعث می شه که ذهن شما خسته نشه و ادامه بده. این باعث میشه که تشویق بشید یه ربع دیگه هم به درس خوندن ادامه بدین و بهتون کمک می کنه که بیشتر تمرکز روی درستون داشته باشید. سعی کنید بعد از 45 تا 1 ساعت درس خوندن بی وقفه، یه استراحت کوتاه 10 تا 15 دقیقه ای داشته باشین. در حین تماس با سوالات هوشمندانه ای که مشاور از دانش آموز می پرسد، نیاز های کلی دانش آموز به خوبی شناسایی می شود.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما