چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

در کنار آن منابع معتبر کنکوری که به افزایش تسلط شما کمک می کند را هم معرفی می کند. قبل از اینکه درباره بهترین مشاوران کنکور ایران صحبت کنم باید بگویم که کنکور و کنکوری بودن برای یک شب یا یک روز نیست! سامانهای دانشگاهی در ایران و خارج از ایران است و از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران است که کار خود را در ۱۰ مرداد ۱۳۶۱ آغاز مشاور کنکور علیرضا افشار – کلیک موس بر روی وب سایت آینده – کرد. ایجاد انگیزه و تشویق یکی از مهمترین 12 راز مهم برای اعتماد به یک مشاور است. اولیا: «شما خودتون مشاور داشتید؟ مقدار درسا رو بنویسید، بعد امتحان کنید و ببینید هر کدوم چقدر زمان میگیره و انرژی خودتون چقدره. اگه این کارم نکردید و دیر شد، زیاد بودن کسایی که حتی از بعد از عید شروع کردن به درس خوندن برای کنکور هنر و موفق شدن. میخواین بغض کنین و بگین: زندگی رو انداختهبودم بعد تونل؟ من وقتی شروع کردم، هر چی درباره هنرمندای قرن نوزده میدونستم از کتاب شور زندگی بود. تست های پیش بینی کنکور درس دین و زندگی تالیف دکتر سرکشیک زاده که در برنامه ونوس قولش رو داده بودند دانلود جزوه. نکته مهم در مورد زیست شناسی هم این است که در سال 98 جایگاه اول را از حیث بیشترین میانگین درصد در میان تمامی دروس اختصاصی و عمومی به خود اختصاص داده است و همین امر نشان میدهد که رقابت در این درس به شدت بالاست.

مشاور کنکور عالی نی نی سایت

مشاوره و پشتیبان کنکور - ویرگول معمولا برای نظام وظیقه بدون پرداخت هزیینه نامه معرفی داده می شود اما برای تحویل مدارک باید تسویه کنید. میخوام از دانشگاه انصراف بدم دانشگاه میگه که باید 1600 پرداخت کنم اما یک نفر به من گفت که اگر در سال اول تحصیل باشم یعنی ترم اول و دوم،نیاز نیست هزینه ای پرداخت شه این درسته؟ اتفاقا وقتی من بهش این پکیج مشاوره رو به صورت ازمایشی دادم اجرا کنه گفت واقعا چیز هایی رو گفتی که تا حالا هیچ مشاوری بهم نگفته بود و تونست توی دو هفته از رتبه ۱۴۰۱ به رتبه ۴۰۰ منطقه ۳ برسه توی آزمون آزمایشی ولی بازم اون نسخه آزمایشی پکیج بود و این نسخه ای که به شما ارائه میشه نسخه اصلی هست و کاملا کاملا برای رسیدن به رتبه تک رقمی یا دو رقمی کافی هست . بهترین شخصی که می تواند برای شما برنامه ریزی انجام دهد ، خود شما هستید.

مشاور کنکور شد

به جرات می توانیم بگوییم که انعطاف پذیری مهم ترین عامل برای یک برنامه ریزی موفق است. بهتر است داوطلبان پیش از انجام برنامه ریزی درسی خود هدف خود را مشخص کنند و بدانند که قصد تحصیل در کدام یک از رشته های گروه آزمایشی زبان را دارا می باشند، زیرا ضریب و در واقع میزان تاثیر هر یک از دروس اختصاصی، در رشته های زیر گروه های مختلف، متفاوت خواهد بود. بررسی وضعیت درسی داوطلب باید بطور کامل و با جزئیات قبل از تنظیم و تدوین برنامه، الزامی است. عکس ببینید، فیلم ببینید، تو اینترنت بچرخید و ببینید که هنرمندا اون موجودات بیمزهای که کتابای درسی میگن نیستن. بقیه رشتهها رو نمیدونم اما تو کنکور هنر اینقدر چیزای مختلف هست که باید بدونید و بفهمید و درک کنید که اگه ازش سربلند (و زنده!) دراومدید واقعا آدم بهتری شدید. فقط فکر کنید که اگه اونجوری بود رتبه خوبای کنکور همشون باید از کسایی میبودن که دارن برای بار دوم و سوم کنکور میدن.

مشاور کنکور قائمشهر

شما فکر میکنید که دانش آموز کنکوریای که باید از 1 تیر شروع کنه ولی از 15 شهریور شروع کرده موفق نمیشه؟ هر کدومشون یه آدم بودن، مثل شما! شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید. من میگم هر چی زودتر بهتر. دوستدارین جوابتون چی باشه؟ هر چی بیشتر وقت داشتهباشید که اطلاعات رو آروم توی ذهنتون محکم کنید و عمق بهش بدید بهتره. ایجاد وقفه های متوالی سبب بروز موارد بسیاری از جمله وسواس در مطالعه کنکور و کسب اطلاعات غلط از دیگران می شود. قطعا مشاوران تحصیلی که سالها تجربه برنامه ریزی و پیگیری دانش آموزان را دارند، میتوانند تاثیر بیشتری در روش مطالعه صحی دانش آموز داشته باشند. شرط اختصاص این سهمیه به داوطلبان این است که بلایای طبیعی موجب بروز آسیب ها و خسارات جانی و مالی به آن ها شده و وقفه و خلل در سیر تحصیلی دانش آموزان ایجاد کرده باشد. به عنوان مثال ممکن است فردی دانشجوی فرهنگیان دانشگاه شیراز باشد اما در بوشهر خدمت کند. شایعات زیادی درباره اینکه ظرفیت پذیرش داوطلبان نظام قدیم در کنکور ۹۸ و ۹۹ فقط … برای موفقیت تو کنکور هنر باید روزی چند ساعت درس بخونیم؟

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما