کارنامه قبولی علوم آزمايشگاهي سراسری 98 جهرم

چرا ۵۵ یا ۶۵ نه؟ به نظر من چیزی را درست کردند که نه با امتحان نهایی و نه به هیچ اقدام دیگری قابل تغییر نیست، فقط باید کاری انجام بدهند که وضعیت بدتر از این نشود. اصلا سوال این است که چرا سهم امتحان نهایی را دقیقا ۶۰درصد کردند؟ اما اگر بخواهیم از زاویه دیگری به موضوع “عدالت آموزشی” بپردازیم باید به بررسی مدارس رتبههای برتر کنکور 99 پرداخت؛ در کنکور 98 تمام رتبههای برتر از میان مدارس خاص و غیردولتی بودند و جای مدارس دولتی عادی خالی بود اما آیا این روند امسال هم تکرار شده است؟ طبق بررسی اولیهای که ما در صحبت با داوطلبان کنکور داشتیم، بیشتر نفرات برتر از مدارس خاص یا غیردولتی بودند البته رتبه هفت رشته انسانی و رتبه هفت رشته ریاضی از مدارس دولتی عادی هستند. شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های رتبه قبولی رشته های مختلف و همچنین انجام انتخاب رشته کنکور با شانس قبولی بالا ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید. اگر قصد دارید با فردی در رشته و دانشگاه مورد نظر آینده تان مشاوره کنید ما بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد .

مشاوران کنکور برتر با در اختیار داشتن کادری مجرب متشکل از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های شریف تهران امیرکبیر علم و صنعت بهشتی و خواجه نصیر با ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین ،تدریس خصوصی تمام دروس کنکور توسط اساتید کار آزموده و همکاری با مدارس جهت مشاوره آماده ارائه خدمات است . مناسب دانش آموزانی است که از نظر آموزش و فهم مفاهیم درسی هیچ مشکلی ندارند. در این روش مشاور فایل سوالات را به همراه پاسخنامه برای خانواده دانش آموز ارسال می کند که البته فایل پاسخنامه دارای رمزعبور می باشد که فقط در اختیار خانواده دانش آموز قرار می گیرد و تنها پس از پایان آزمون قابل دسترسی می باشد. این افراد با اطلاع از پذیرش دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و بدون برگزاری آزمون می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنند، که یکی از راه های ورود به دانشگاه آزاد ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

ثبات مشاور کنکور

یکی از راهکارها این است که هر دانشگاه برای خودش آزمون تعریف کند و برای دانشآموز سقف تعیین شود که فقط در آزمون تعداد محدودی دانشگاه میتواند شرکت کند. همانطور که در ابتدای همین مقاله ذکرکردم، یکی از بزرگترین مشکلات، هنگام مطالعه ی دروس برای یک داوطلب، به سرعت نا امید شدن و جا زدن وی می باشد. بعضی از افراد بخاطر دلایل مختلف امکان موفق شدن در کنکور سراسری در رشته مورد علاقه شان را ندارند. در گروه آزمایشی علوم ریاضی نیز تمام 10 رتبه نخست به پسران اختصاص دارد و در گروه آزمایشی علوم تجربی یک دختر موفق به کسب رتبه هفتم شده است. نداشتم و فقط با تلاش و پشتکار خودم توانستم موفق شوم. کارنامه کنکور سراسری سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون های سراسری منتشر می شود ، البته منظور از کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران کارنامه جداگانه ای نیست زیرا برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران کارنامه ای همانند کارنامه سایر داوطلبان منتشر می شود با این تفاوت که سهمیه ایثارگران برای آن ها منظور می گردد.

مشاور کنکور کاردانش

در ادامه مطلب ضمن اشاره به زمان و نحوه دریافت کارنامه سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصد ، شرایط استفاده از سهمیه و همچنین رتبه قبولی در این سهمیه را قرار داده ایم. در ابتدا به بودجه بندی دروس تخصصی می پردازیم و در ادامه بودجه بندی دروس عمومی ذکر خواهد شد. در پی رأی غیرمنتظره دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال قانون تأثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم در کنکور سراسری، خبرگزاری فردا، تحلیل سینا تهرانی مشاور تحصیلی و خانواده گروه درس زندگی را جویا شده است که در ادامه متن کامل این خبر و تحلیل آقای تهرانی را می خوانید. در این سال ها با وجود شیوع ویروس کرونا و رایج شدن مشاوره آنلاین و تلفنی، وقت و هزینه کمتری صرف شده و داوطلبان وقت بیشتری برای تمرکز روی دروس خود دارند. او فارغالتحصیل رشتهی میکروبیولوژی میباشد و دورههای مختلف مشاوره و روانشناسی، مدیریت MBA، مدیریت برند، تبلیغات و منابع انسانی را زیر نظر اساتید بزرگ جهان از جمله برایان تریسی، کوین کلی، دمارتینی و جک کنفیلد گذرانده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوران ثبت نام کنکور (از طریق سند بعدی کلیک کنید) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما