💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

کنکور مشاور - مشاوره کنکور تجربی ما در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا، سوالات کنکور آزمایشی ریاضی 1400 رو برای شما آماده کردیم. در ریاضی و فیزیک و مباحث محاسبه ای شیمی ۷۰% وقت برای تست و ۳۰% برای مرور مطالب و یادداشت های دروس اختصاص یابد. چینش مطالب این کتاب به صورت درس به درس است و برای کسانی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند هم مناسب است و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در مشاور کنکور شاهین شهر درس عربی است. به عشق این ماژیکا هم که شده حسم نسبت به دایره المعارف خیلی مثبت شد. چجوری این همه چیزو واسه کنکور هنر حفظ کنیم؟ خیلی سادهس. حفظ نکنید! مثلا میخوایم حفظ کنیم که تو دوره رنسانس انسان مهم بوده. اما معقولتر اینه که بپرسیم رنسانس یعنی چی؟ خب آره یه راهش اینه که بگیم رنسانس ن و س داره انسانم ن و س داره. نوزایی. خب چرا نوزایی؟ بعضی کتب رو برای بار 5 یا 6 داشتم میخوندم.اما خب متاسفانه چون خیلی از نظر جسمی ضعیفم نتونستم امسال رو روزه بگیرم. بنابرین کلیه اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ جزو مشاوران برتر کنکور بوده و تفاوت خاصی بین آن ها نیست زیرا همگی مسلط بر اصول مشاوره تحصیلی کنکور بوده و به بهترین شکل می توانند با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی مناسب، دانش آموزان خود را به اهداف مورد نظر برسانند.

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

بعد میبینیم به خاطر یه سری کشفیات علمی و نهضت اصلاح دینی و تبعاتش، یه دفعه اوضاع از اون حالت سلطه کلیسا که تو همه چیز نظر میداد دراومد. فردا دوباره میخونین، هفتهی بعد، دو هفته بعد، ماه بعد، و سه ماه بعد. وقتی یک لغت را برای اولین بار در کلاس یا در کتاب یاد میگیرید، همان شب یا فردای آن روز با فاصله حدود 24 ساعت کلمات را دوباره مرور کنید. اگر دواطلب نظام جدید هستید و دنبال کتابی برای بعد آموزشی ریاضیات میگردید به شما ریاضیات جامع مهر و ماه را پیشنهاد می کنیم. بعد خوبه یه کاغذ بذارین کنار دستتون و به سه قسمت تقسیمش کنین. فیلم آموزش اقتصاد دهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. یعنی به جای این که چیزی رو یه هفته صد بار بخونید و بعد ولش کنید تا سه ماه بعد، تو زمانهای مشخصی تکرار میکنید. منم عاشق شکلاتم ولی واقعا شیرینیهای مصنوعی یه جوریان که چند دقیقه شارژت میکنن بعد دوباره برمیگردی به حالت قبل. سلام من سال 88 دیپلم گرفتم میخوام امسال دوباره کنکور تجربی بدم اما تا الان چیزی نخوندم اگه از الان شروع کنم امکانش هست رشته های پیراپزشکی قبول بشم؟ فضای مشخص، زمان مشخص، یه لباس یا حتی یه بوی خاص میتونه به ذهنتون این پیام رو بده که الان رفتیم تو فاز درس.

مشاور کنکور ساری

چون سوالا هر سال داره ریزتر و مفهومیتر میشه و این یعنی منطقیه که نصف مباحث رو نخونید ولی اون نصفهای رو که خوندید، کامل جویدهباشید! این خیلی رو درک و کاراییتون تاثیر داره. فاصلهش دیگه بستگی به درس و زمانتون داره. کتاب حاضر کلیه نیاز های زبان انگلیسی یک کنکوری رو برآورده میکنه و اگر من یک بار دیگه بخوام کنکور بدم قطعا این کتاب رو به عنوان منبع اصلی زبان خودم انتخاب میکنم! در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. یه روش دیگه تکرار زمانداره. اگه چند تا قطره لیمو هم توش بریزین و کمی عسل که دیگه خداس. حالا اینجوری دیگه یادتون میره؟ حالا میایم توی تصاویر بررسیش میکنیم. حالا بگذریم که اینا اصلا برای مطالعه ساختهنشدن و چشمو اذیت میکنن!

من که هنوزم دستم میگیرم ذوق میکنم. سلام خسته نباشید من میخوام در حین کارشناسی برای ارشد هم بخونم در ضمن کلاس زبان هم میروم اما یک برنامه ی مطالعاتی خوب میخواهم ممنون میشم راهنماییم کمک کنید. آب بدن رو هم میکشه، و همچنین خواب رو شدیدا مختل میکنه. اگه تمرکز ندارین، اولا گوشی که قاعدتا باید رو پرواز باشه. یکیش باشه برای چیزای خیلی مهم که تازه یاد گرفتین و ممکنه قاطی کنید، اون یکی هم باشه برای سوالات و اشکالات. سعی کنید که دو درس اختصاصی را پشت سر هم مطالعه نکرده و از دروسی شروع کنید که به آن علاقه مند هستید. حیاتیترین درس رشته تجربی زیستشناسی است که در زیر گروه یک بالاترین ضریب را دربین تمامی دروس دارد و مهمترین درس این زیر گروه محسوب میشود. اما کلا قبل از این که تصمیم بگیرین صفر بزنین نگاهی به سوالای کنکور بندازید. چون وقتی وارد فضای کنکور شدم، هم مطالب زیاد بود و هم خیلی خودم رو گم کرده بودم و خیلی خیلی تو شرایط روحی بدی قرار گرفته بودم که مهندس معین فلاح تونستند من رو به شرایط عالی و ایده آل برسونند. مانند رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، صنایع، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری؛ و همچنین رشته های پرطرفدار داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، رادیولوژی و فزیوتراپی؛ و در رشته های علوم انسانی هم در رشته های حقوق، اقتصاد و روانشناسی تحصیل کردند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما