8 قانون مضحک درباره ریپورتاژ

تیم سئو سایت سریرا این اطمینان را میدهد تا با توجه به تجربه و شناخت از سایتهای نعتبر بهترین گزینهها را برای یک ریپورتاژ آگهی موفق در نظر بگیرد. از جملات طولانی برای ایجاد روابط استفاده کنید. از تگ نوفالو در لینک های خود استفاده نکنید و همه لینک ها را دنبال کنید. محتوای گزارش باید بخش بندی و به پاراگراف تقسیم شود و حتما از تگ عنوان h2 استفاده کنید. محتوای رپورتاژ آگهی شما باید بر اساس جدیدترین الگوریتم های سئو و مطابق با استانداردهای امروزی گوگل تهیه شود. گاها تعدادی از وبسایت ها با تعیین شرایط ویژه ای اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می کنند. نحوه نگارش متن گزارش و همچنین زمان و الگوی انتشار گزارش، نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. در بین متن مقاله تان به لندینگ پیج هایی که می خواهید لینک میدهید. یک رپورتاژ آگهی خوب در سایت های معتبر و پرطرفدار نه تنها باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما می شود، بلکه بازخورد قدرتمندی نیز برای سایت شما ایجاد می کند. اعتماد مهمترین گزینه برای خرید آنلاین است. اگر هدف شما گزینه اول است که پیدا کردن سایت ها بسیار راحت است. این کار این اطمینان را به شما می دهد تا در صورتی که یک سایت برای شما نتوانست مخاطب جدیدی جور کند، یک گزینه دیگری وجود داشته باشد.

استفاده از ریپورتاژ آگهی به معنای منتشر کردن مقاله ای از شما در سایت های دیگر است که هدف از این نوع تبلیغات این است که شما با معرفی برند و محصول خود کاری را برای بهبود سئو انجام می دهید. زیرا می توان آنها را راحت تر رتبه بندی کرد. دقت در انتخاب و استفاده از کلمات و عبارات کلیدی، متن رپورتاژ آگهی شما را ارزشمند و جذاب خواهد کرد. درواقع در بین مقالات سایتی است که خواننده آنها را جستوجو میکند و میخواند؛ بنابراین رپورتاژ آگهی شما حتماً به چشم خواننده میخورد و اگر مطلب شما تیتر خوبی داشته باشد و برایش جذاب به نظر برسد، حتماً روز مطلب کلیک کرده و آن را مطالعه خواهد کرد. افزایش رتبۀ گوگل وبسایت شما: رپورتاژ به منزلۀ معرفی وبسایت شما توسط منتشرکننده است و یکی از تکنیکهای سئو به حساب میآید. با این حساب اگر هنوز مشغول خواندن این سری مقالات هستید، احتمالاً تصمیم خود را گرفتهاید تا هر چه زودتر اولین رپورتاژتان را منتشر کنید.

برای یک مقاله 1000 کلمه ای (و یا بیشتر از 1000 کلمه) با تعداد 3 تا بک لینک فالو، سه تا تصویر، هزینه 100 هزار تومان دریافت می شود. باید به این نکته مهم توجه کنید که هرچقدر وب سایتی که برای انتشار مطالبتان انتخاب میکنید از اعتبار و بازدید بیشتری برخوردار باشد، ترافیک بیشتری به وب سایت شما منتقل میشود و این موضوع دامنه گستردهتری از مشتریان را برای شما در پیش خواهد داشت. در این زمان شما نباید تنها به دنبال وب سایتهای ارزان برای انتشار مطلب خود باشید. هر چقدر این موضوع به زمینۀ کاری شما نزدیکتر باشد، انتشار رپورتاژ آگهی در آن وبسایت برای شما ارزشمندتر خواهد بود. رپورتاژ آگهی یک روش عالی برای بازاریابی است. در این فصل از سری رپورتاژ خبری، قرار است ببینیم که ویژگیهای یک رسانه خبری خوب چیست و با چه معیارهایی باید بهترین سایت برای رپورتاژ آگهیهای خود را انتخاب کنید.

گزارش یک سرمایه گذاری عالی برای سایت شما است. اولین معیاری که میتواند ارزش رپورتاژ دادن در یک وبسایت را برای شما مشخص کند، موضوع وبسایت مورد نظر است. چرا که عملاً خبری از تاثیر طولانیمدت لینک نیست و تاثیر رپورتاژ برای شما کم میشود. برای مثال وقتی شما می خواهید ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی تان را در یک سایت خبری منتشر کنید، نوشتن یک متن تبلیغی ساده اصلا جذاب نیست. این نوع تبلیغات به منظور تقویت سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل، اغلب وب سایت های خبری یا وب سایت هایی با ترافیک بالا، با دریافت مبلغی، خدمات ریپورتاژ آگهی ارائه می دهند. این لینک ها تاثیر زیادی در جایگاه سایت شما در گوگل خواهند داشت و سئوی سایت شما را بهبود می بخشند. مرتبط بودن یک وبسایت در تاثیری که رپورتاژ روی سئو سایت شما میگذارد هم فرق ایجاد میکند. پس از انتخاب یک عنوان بایستی ادمه متن ریپورتاژ آگهی شما حاوی یک مقدمه یا چکیده باشد که مهمترین اطلاعات متن اصلی و موضوع را ارائه دهد. بهترین راه این است که سه تا پنج لینک در متن آگهی خود قرار دهید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محتوا در رپورتاژ آگهی به ارزش و اعتبار صفحه تبلیغاتی می افزاید و اثربخشی آن را افزایش می دهد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم