10 راه‌ها به سرعت شروع فروش کانفیگ امنیتی وردپرس

پاسخ : بله. کارهایی مثل حذف فایل های مشکوک و خطرناک ، تنظیم سطح دسترسی فایل ها و پوشه های کلیدی و مهم انجام میشه. پاسخ : بخشی از تغییرات شامل نصب و تنظیم نسخه پریمیوم یک افزونه امنیتی تایید شده برای وردپرس هست. با سلام در این اموزش قصد داریم به شما یاد بدیم چجوری یک قالب وردپرس رو بصورت رایگان دانلود کنید و در اینده به شما فارسی سازی و راستچین کردنش رو هم اموزش میدیم . در این میان نیز یکی از معایب وردپرس این است که بصورت پیشفرض بسیار سنگین اجرا میشود و در اغلب موارد نیازمند دخالت انسانی برای کاستن از بار سنگین آن و کمک به بارگذاری سریع آن است که این مورد از دغدغههای اصلی هر مدیر سایت وردپرسی بوده است. با تهیه این خدمت شما قادر خواهید بود تا بصورت 99.9 درصد امنیت کاملی را تجربه کنید. هرکاری تخصص خاص خودش را می طلبد ، متخصصین ابزار وردپرس در بخش های مختلف آماده کمک به شما در بحث امنیت وبسایت هستند. گزارشات وبسایت فروشگاهی Walmart یکی از بهترین مثالها برای اینکه اهمیت سرعت بارگذاری یک وبسایت را بهتر درک کنیم، است.

این مخرب ها در سراسر دنیای وب طراحی شده اند تا هر وبسایت وردپرسی را نابود کنند و هدفی جز این ندارند. اول اینکه امنیت 100% توی هیج جای دنیای فیزیکی و مجازی وجود نداره. مثلاً تو دنیای واقعی هیچکی نمی تونه بگه خونه من 100% امنه و توی دنیای مجازی هم هیچ سایتی (حتی گوگل و فیسبوک) نمی تونه بگه من ضد انواع هک ها و ویروس ها هستم. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید وبسایتی امن داشته باشید و از گزند هکر ها ، روبات ها و ویروس ها در امان باشید. از این رو اگر شما راحتی کاربر را در نظر بگیرید و برای بهبود سرعت سایتتان اقدام کنید، احتمال قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل را افزایش داده اید. عدم انجام بروز رسانی موجب کند شدن سایت و قرار گرفتن آن در معرض مشکلات امنیتی می شود.

بارها و بارها شنیده ایم و دیده ایم که سایتی هک شده است .هک شدن سایت چیزی خارج از عرف نمی باشد ، پس بهترین راه حل در نظر گرفتن تنظیماتی امنیتی برای سایت ، سرور و … برای سبقت گرفتن از دیگران با ما در تماس باشید! وردپرس ابزارهایی برای دستکاری یک وب سایت دارد، اما از نظر طراحی ظاهری در آن تعبیه میشود. استفاده از قالب های وب سایت های خارجی بخاطر قیمت دلار معمولاً خیلی گران تمام می شود. News Portal Lite یک قالب وردپرس رایگان به سبک مجله است که کاملا ریسپانسیو و خلاقانه است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سایت ساز بسیار گسترده در سراسر جهان برای طراحی سایت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، وردپرس توسط دولوپر ها و برنامه نویس های فوق حرفه ای هر روز در حال بروز رسانی و رفع باگ های مختلف امنیتی میباشد ،با این حال کانفیگ امنیتی وردپرس یکی از مهم ترین و اساسی ترین کار برای بالا بردن امنیت سایت های وردپرسی است، چون اگر سایت شما توسط هکری هک شود یا اطلاعات ارزشمند سایت تان به سرقت برود یا دستکاری شود یا محتوای پولی شما در سایت های مختلف منتشر شود ضربه بزرگی به کسب و کار اینترنتی شما خواهد زد و مطمعنا شما به هیچ وجه چنین چیزی را نمی خواهید.

در راستای رفع نیاز مدیران سایتهای وردپرسی، اینجا در مجموعه ماندگار وب ما به شما کمک خواهیم کرد تا بدون صرف هزینههای زیاد برای ارتقا هاست به پلنهای بالاتر، وقتگذاشتنهای طولانی برای بهینهسازی سرعت لود سایت و انجام آزمون و خطاهای عمدتا دردسرساز، کار با وردپرس خود را سریعتر، کارآمدتر و کمهزینهتر از پیش تجربه کنید. اهمیت سرعت بارگذاری وبسایت، چیزی نیست که نیاز به تشریح داشته باشد. نیاز دارم کانفیگ های امنیتی و نصب پنل دایرکت ادمین صورت بگیره. با پنل گزینههای قدرتمندی همراه است که میتوان از آن برای ایجاد تغییرات عالی استفاده کرد بدون اینکه لازم باشد حتی یک خط کد بنویسید.

از آنجایی که هر کسی میتواند آنها را بدون هیچ مانعی دانلود کند، بسیاری از انواع وب سایتهای مشابه از یک قالب استفاده میکنند که این خودش به ضرر فضای رقابتی است. ژاکت بزرگترین و مورد اعتمادترین مرجع خرید و فروش قالب حرفه ای وردپرس به صورت کاملا فارسی و راستچین می باشد و کلیه قالب ها تنها پس از تایید کیفیت و اصالت تیم تخصصی بررسی محصول، در ژاکت قرار میگیرند. افزایش سرعت سایت باعث افزایش نرخ کلیک میشود و زمانیکه نرخ کلیک افزایش یابد قطعا میزان فروش سایت نیز افزایش خواهد یافت.

علاوه بر اینکه اعتبار سایتتون به طرز چشم گیری پایین میاد به خاطر داوون بودن (همون خراب بودن) ، باید کلی با استرس تلاش کنید که سایت رو به وضعیت پایدار قبلیش برگردونید. تازه اگر برگرده ممکنه یکسری از اطلاعات اخیر سایتتون هم برنگرده (این مورد بستگی به زمان آخرین نسخه فایل پشتیبان داره). فایل پیکربندی در شاخه اصلی وردپرس قرار دارد و شامل تعاریف ثابت و دستورالعمل­ های php است که موجب می­ شود وردپرس مطابق خواست شما کار کند. اما وردپرس تم های جذاب و افزونه های کاربردی زیادی دارد که هر کدام می تواند زمان پاسخگویی سرور را افزایش دهد. پس برای بهبود سایت خود سرعت آن را افزایش دهید. سایت ایران استخدام نمونه بارز و موفق است. آسترا به معنای واقعی کلمه، یک قالب چندمنظوره است، سریع بارگیری میشود، سئو شده است و تمام عناصر طراحی مورد نیاز برای ایجاد این سایتها را دارد: یک فروشگاه آنلاین، وبلاگ، کسب و کار، یا سایت وردپرسی نمونه کار. برای 14 انیمیشن زیرنویس قرار داده می شود ومیتوانید توضیحاتی را درباره نمونه کارها به کاربران بدهید.

می باشد.سایت های وردپرس شاید بخاطر opensource بودن بیشتر در مرض هک شدن قرار دارند.البته در صورتی که به روز رسانی به صورت منظم انجام گیرد ، تا حدودی از این مشکل کاسته شود ولی این راه حل پاسخگوی 100% امنیت سایت شما نخواهد بود.ولی با این حال این به روز رسانی های وردپرس برای امنیت و ثبات سایت وردپرس بسیار ضروری است. تنوع موضوعی در مجموعه قالب وردپرس موجود در فروشگاه قالب وردپرس توس وب پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای بوده و به دلیل هماهنگ شدن طراحی، با موضوع کسب و کار در جذب مخاطب به سایت بسیار تاثیرگزار بوده است و باعث می شود مخاطب به دلیل زیبا بودن جلوه های ظاهری پوسته وردپرس زمان بیشتری را در سایت بگذراند. افزونه TJ Custom CSS یک افزونه حرفه ای برای طراحانی است که می خواهند کدهای CSS سفارشی خود را برای تغییر ظاهر وب سایت وردپرسی شان و ویرایش قالب و افزونه ها اضافه کنند. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.

لازم بذکر است افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس از صفر تا صد توسط تیم وردپرس یار کدنویسی شده است و شما کاربر گرامی می توانید با خیال راحت پشتیبانی کامل ما را برای محصول اختصاصی ما داشته باشید. فرض کنید شما برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی یا مجله ای وردپرس خودتون چند ماه زحمت کشیدین، هزینه کردین. سوال : بعد از انجام این سرویس سایت من کاملاً امن میشه ؟ سوال : لیست تمام کارهایی که انجام شده روی سایت در اختیار ما قرار میگیره ؟

یکی از مهمترین و حداقل مواردی که باید برای افزایش امنیت سایت انجام داد ، عدم استفاده از نام کاربری admin برای اکانت مدیر سایت و کانفیگ امنیتی وردپرس است. پاسخ : مراحل تغییرات و تنظیمات امنیتی توسط ما انجام میشه و در آخر هم نکاتی رو برای پایداری امنیت سایت بهتون یادآور میشیم. پس اول باید بگردیم دنبال چیزی که بتونه سرعت و امتیاز فعلی سایت ما رو مشخص کنه تا بتونیم در موردش تصمیم بگیریم. افزایش سرعت سایت یا بالا بودن سرعت همیشه نیاز و دغدغه همه وب سایت داران می باشد. ولـــــــــی ما امنیت سایت وردپرس شما رو تا حداکثر ممکن بالا میبریم. در این کاره کانفیگ حرفه ای امنیت وردپرس و سیستم مدیریت مشتریان WHMCS رو به شما معرفی می کنم. بدون شک، وردپرس به پرکاربردترین پلتفرم CMS(سیستم مدیریت محتوا) در وب تبدیل شده است، زیرا استفاده و راه اندازی آن آسان است. معمولا مدیران وب سایت های وردپرسی فقط استفاده کننده و مدیر وب سایت هستند و با این نوع تنظیمات و عوامل آشنایی ندارند و هیچ مرکز معتبر و کارکشته ای وجود ندارد تا به آن مراجعه و پیکربندی یا کانفیگ امنیتی وب سایت خود را به آن ها بسپارند، حال در تیم حرفه ای تیک تم این خدمت ارزشمند را به شما عزیزان ارایه می نماید.

معمولا مدیر سایت های وردپرسی با مسائل امنیتی آشنایی ندارند و یا اصلا وقت انجام تنظیمات پیچیده کانفیگ امنیتی وردپرس را ندارند، و اینکه یافتن یک تیم متخصص که بتواند تمامی مشکلات امنیتی سایت را برطرف کند آن هم با هزینه کم کاری بسیار دشوار است. وقتی که صحبت از زمان بارگذاری یک وب سایت وردپرس است، اغلب آن را به عنوان یک عدد در نظر میگیرند. من در این کاره تا حد ممکن وب سایت وردپرس یا WHMCS شما رو از نظر مشکلات امنیتی بررسی می کنم و کاملا از این نظر وب سایت شما را ایمن می کنم. ممکن است با تغییر در محتویات این پرونده شمارۀ خطی که کلیدهای امنیتی شروع می شوند تغییر کرده باشد. بنابراین اگر قرار باشد در محتوا ها و صفحات سایت از تصاویر استفاده کنیم باید اول از هر چیز عکسی با کیفیت بالا انتخاب کرده و سپس حجم آن را کم کنید. اما با قیمت و هزینه بسیار زیادی که این افزونه با افزایش دلار پیدا کرده است خریدش برای ایرانیان سخت شده است. هنگامی که یک قالب تجاری را مطابق با نیازهای طراحی خود ویرایش می کنید، یک توسعه دهنده فقط باید کد کافی برای ایجاد آن تغییرات طراحی اضافه کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سفارش طراحی قالب اختصاصی وردپرس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما