بهترین سریال انیمه زمستانی

[ad_1]

فرارو- در دو ماه پس از سال نو، طرفداران سریال گزینه های زیادی برای تماشا پیدا کرده اند که ممکن است حتی زمان کافی برای تماشای آنها نداشته باشند. در این میان می توان به برخی از سریال های انیمه اشاره کرد که به دلیل کیفیت بالا از جهات مختلف، یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستند.

برای فرارو؛ در اینجا به معرفی پنج سریال برتر انیمه می پردازیم که فصل اول یا فصل های جدید آن ها در دو ماه اخیر منتشر شده است. با توجه به جذابیت داستان و جلوه های بصری درخشانی که دارند، این سریال ها می توانند حتی برای کسانی که معمولا علاقه ای به انیمیشن ندارند نیز جذاب و دیدنی باشند.

1. شیطان کش (فصل 2)

بهترین سریال انیمه زمستانی

اولین ویژگی بارز این مجموعه، جلوه بصری فوق العاده آن است. به خصوص صحنه های نبرد در این سریال بسیار زنده، پر جنب و جوش و هیجان انگیز است. داستان سریال کاملا ساده و پر تنش است. ما سه شخصیت اصلی سریال داریم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. زنیتای ترسو، پرسروصدا – پر سر و صدا و مهربان تانجیرو. وظیفه این سه نفر همانطور که از نام سریال پیداست مبارزه با شیاطین است.

در قسمت دوم فصل دوم، این سه نفر به یک ماموریت به منطقه یوشیوارا می روند تا شیطان را که خود را به عنوان یک پیشخدمت در می آورد، شکار کنند. بیشتر این فصل در مورد سه قهرمان است که با این شیطان مبارزه می کنند. به همین دلیل شاهد داستانی بسیار ساده هستیم، اما سرزندگی خیره کننده و سرعت سریع سریال آن را جذاب نگه می دارد. مخصوصاً بیست دقیقه آخر این فصل واقعاً فوق العاده و دیدنی است و داستان را به بهترین شکل ممکن تکمیل می کند.

2. My Dress-Up Darling (1 فصل)

بهترین سریال انیمه زمستانی

داستان این سریال داستان دانش آموز سال اول دبیرستانی به نام واکانا گوجو را روایت می کند که می خواهد به یک استاد حرفه ای عروسک تبدیل شود. یک روز یکی از همکلاسی هایش، مارین کیتاگاوا، او را در حال دوختن لباس برای عروسک ها می بیند. مارین دوست دارد مانند شخصیت های تخیلی و تخیلی لباس بپوشد. او با دیدن مهارت های گوجو از او می خواهد که برای شخصیت کارتونی لباس بدوزد. گوجو این پیشنهاد را می پذیرد، اگرچه او هرگز یک لباس تمام قد نپوشیده است. جذابیت اصلی این سریال ظرافت و پیچیدگی شخصیت ها و رابطه آنها با یکدیگر است.

3. کودکان مداری (فصل 1)

بهترین سریال انیمه زمستانی

داستان این انیمه شش قسمتی در سال 2045 می گذرد. تویا و کونوها دو کودکی هستند که در زیستگاه ماه به دنیا آمده اند (از این رو به آنها کودکان مداری می گویند). آنها با سقوط ایستگاه فضایی به زمین مهاجرت کردند و در آنجا با سه کودک زمینی به دام افتادند. اتصال اینترنت قطع شده و اکسیژن ایستگاه تمام می شود. آنها باید با استفاده از چندین ابزار دیجیتال و هوش مصنوعی از این وضعیت فرار کنند.

این مجموعه با ترکیب مضامینی مانند بلوغ، روابط انسانی، آینده پیشرفت های تکنولوژیکی و گسترش سکونت انسان در فضا، داستانی جذاب، تخیلی، اما عمیق و قابل تامل خلق کرده است. نمای بصری زیبای سریال نیز بر جذابیت آن افزوده است.

4. رتبه بندی پادشاهان (فصل اول)

بهترین سریال انیمه زمستانی

داستان این سریال نیز مانند بسیاری از افسانه ها، تاریکی عمیقی را در پس ظاهری زیبا، رنگارنگ و لعاب پنهان می کند. با پیشرفت تاریخ، لایه های بیشتری از واقعیت آشکار می شود. همه شخصیت های این سریال بسیار بیشتر از آن چیزی هستند که در نگاه اول به نظر می رسد. ابعاد مختلفی دارند که کم کم با آن ها آشنا می شویم.

داستان سریال در مورد شاهزاده ای ناشنوا و ضعیف به نام بوجی است که حتی نمی تواند شمشیر کودکی را در دست بگیرد. اما در عین حال آرزو دارد روزی به بزرگترین پادشاه جهان تبدیل شود و برای رسیدن به این آرزو تلاش می کند. اما مردم اصلاً این خواب را باور نمی کنند و برای بوجی می گویند او بی فایده است. یک روز بوجی با مردی به نام کاگه آشنا می شود. بازمانده خانواده ای از رزمندگان که خواب بوجی را درک می کنند و تصمیم می گیرند به او کمک کنند.

شخصیت پردازی این سریال فوق العاده است و شخصیت بوجی واقعاً همدلی را در بیننده برمی انگیزد. این نکته در کنار نمای زیبای بصری و وجود موجودات عجیب و غریب، انواع سفرهای جادویی و ماجراجویانه به مکان های عجیب، این سریال را به اثری چشمگیر و فراموش نشدنی تبدیل کرد.

5. ATTACK ON TITAN (قسمت 2 فصل گذشته)

بهترین سریال انیمه زمستانی

این سریال واقعا نیازی به تعریف ندارد. فصل اول Attack on Titan در سال 2013 منتشر شد و در طول سال ها سه فصل دیگر به آن اضافه شد و اکنون قسمت های پایانی فصل گذشته در حال پخش است. داستان پیچیده و پرماجرا سریال در اصل نبردی بین آخرین بازماندگان و غول های عجیب و غریب آدم خوار بود. اما به تدریج پیچش های تکان دهنده و هیجان انگیزی در تاریخ ظاهر شد که همه چیز را تغییر داد. کم کم شاهد جنگ بین غول های خوب و بد و افرادی بودیم که توانایی غول شدن را داشتند. اما داستان حتی پیچیده‌تر می‌شود، بنابراین تصمیم‌گیری درباره داستان «خوب یا بد» اصلاً سخت است.

سریال پر از روابط عاطفی عمیق است و صحنه های زیادی واقعا اشک بینندگان را در می آورد. در عین حال، هیجان، غافلگیری و شگفتی بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ سریال است. نمی شود این سریال را نبینید و مسائل اخلاقی، سیاسی و فلسفی را در ذهن نداشته باشید. سوالاتی در مورد عملکرد دولت، اهمیت وفاداری و اهمیت انسان بودن.

آخرین بخش این مجموعه پایانی خارق‌العاده و تکان‌دهنده برای این داستان پر پیچ و خم ارائه می‌کند. نبردهای بزرگ و پیچ و تاب های تکان دهنده در پوشش یک جبهه بصری خلاقانه و دیدنی ارائه می شود. این سریال یکی از مهم ترین انیمه های ده سال اخیر است و فصل آخر یکی از بهترین قسمت های این اثر طولانی و دیدنی است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما