چگونه افراد و محتوای مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنیم و آنها را دنبال کنیم؟ – زومیت

[ad_1]

شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با افراد متکی هستند. اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری به کاربران خود اجازه می دهد تا آشنایان و مخاطبان خود را پیدا کنند، با افراد جدید ملاقات کنند. علاوه بر یافتن و ردیابی افراد، همیشه موضوعاتی وجود دارد که بسته به زندگی و نگرانی‌هایمان به آن‌ها توجه می‌کنیم. برای مثال، یک هنرمند ممکن است علاوه بر کار با هنرمندان دیگر، علاقه مند به یافتن محتوای مرتبط با نقاشی نیز باشد. پس از راه اندازی اینستاگرام و ایمن سازی حساب خود، زمان آن رسیده است که افراد و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید. در این آموزش زومیت، راه های مختلفی را برای یافتن افراد و دنبال کردن موضوعات مورد علاقه خود بررسی خواهیم کرد.

چگونه افراد را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

راه های مختلفی برای یافتن افراد مختلف در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

با اتصال مخاطبان خود به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

ساده ترین راه برای یافتن دوستان در اینستاگرام این است که لیست مخاطبین خود را به اینستاگرام متصل کنید تا اینستاگرام بتواند شماره تماس آنها را شناسایی کرده و حساب آنها را به شما نشان دهد. راه های مختلفی برای اتصال مخاطبان به اینستاگرام وجود دارد.

  • اگر به تازگی اکانت خود را ایجاد کرده اید، اینستاگرام به شما در صفحه فید پیشنهاد می کند تا افرادی را که می شناسید پیدا کنید. برای این کار بر روی دکمه کلیک کنید اتصال لمس كردن. سپس برای مجوز به لیست مخاطبین بروید اجازه دسترسی برای اتصال مخاطبین به حساب خود انتخاب کنید. با این عمل اینستاگرام لیستی از حساب های کاربری مرتبط با شماره تماس شما را به شما نشان می دهد. برای تماشای همه فقط فالو کنید مواظب باش کلیک.

با اتصال مخاطبین خود به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

  • علاوه بر صفحه کانال پیشنهادی، می توانید به صفحه پروفایل خود نیز بروید. روی نماد همبرگر (مثلث افقی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و مردم را کشف کنید انتخاب کنید. اگر در اینستاگرام اجازه می‌خواهید، انتخاب کنید اجازه دسترسی اجازه دهید اینستاگرام به مخاطبان شما برسد تا آنها بتوانند حساب کاربری خود را به شما ارائه دهند. پس از اعطای مجوزهای دسترسی با کشیدن صفحه از پایین (بازسازی صفحه)، حساب های مخاطبین شما لیست می شود. برای شما ارائه شده است نشان داده خواهد شد. اگر گیرنده اکانت اینستاگرام ندارد یا بهتر است بگوییم که اکانت اینستاگرام او به شماره موبایلش لینک نشده است، بدیهی است که او را در این لیست پیدا نخواهید کرد.

با اتصال مخاطبین خود به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

  • راه دیگر این است که مخاطبان خود را از طریق قسمت تنظیمات به حساب اینستاگرام خود متصل کنید. روی نماد همبرگر (مثلث افقی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات انتخاب کنید. در نسخه اول مشترک شوید و افراد را دعوت کنید روی صفحه بعدی ضربه بزنید مخاطبین را دنبال کنید انتخاب کنید. اگر اینستاگرام برای اتصال به مخاطبین از شما اجازه خواست، روی ضربه بزنید اجازه دسترسی لمس كردن. سپس صفحه برای بازخوانی و مشاهده کاربران پیشنهادی از لیست مخاطبین خود، افراد را از بالا به پایین بکشید.

    مخاطبین خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید

  • آخرین راه برای اتصال و همگام سازی مخاطبین، وارد کردن یک تنظیمات است نمره از بخش تنظیمات با فعال کردن گزینه در این صفحه قرار گرفته است مخاطب را وصل کنید مخاطبان شما همیشه با سرورهای اینستاگرام همگام هستند، بنابراین می توانید هر کسی را دنبال کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید لیست مخاطبین را با حساب اینستاگرام خود غیرفعال کنید، می‌توانید گزینه «اتصال مخاطب» را غیرفعال کنید.

مخاطبین خود را با حساب اینستاگرام خود همگام سازی کنید

با اتصال فیس بوک به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

با اتصال فیس بوک به اینستاگرام می توانید مخاطبان فیسبوک خود را در اینستاگرام نیز دنبال کنید. برای این کار روی منوی برگر در پروفایل خود کلیک کنید و مردم را کشف کنید انتخاب کنید. روی دکمه در این صفحه کلیک کنید اتصال که گزینه مخالف است به فیس بوک متصل شوید وجود دارد، کلیک کنید. اگر هنوز حساب فیسبوک خود را به اینستاگرام خود متصل نکرده اید، برای فرآیند اتصال دو اکانت به فیس بوک منتقل خواهید شد. پس از اتصال فیس بوک به اینستاگرام و رفرش صفحه، به مخاطبان فیس بوک خود در اینستاگرام دعوت خواهید شد.

    مخاطبین فیسبوک خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید

افراد را با جستجوی مستقیم نام پیدا کنید

راه دیگر برای یافتن یک شخص، جستجوی مستقیم با نام او در اینستاگرام است. در صفحه جستجو و کاوش کنید به نماد ذره بین رفته و روی نوار جستجوی بالا کلیک کنید و نام کامل شخص را وارد کنید. برای مشاهده حساب‌هایی که با نام شما مطابقت دارند، به برگه بروید حساب ها برو اینستاگرام لیستی از حساب های کاربری با این نام را به شما نشان می دهد. با مشاهده تمام پروفایل های نمایش داده شده می توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. این روش چندان موثر نیست، زیرا همه افراد با نام خود در اینستاگرام حضور ندارند. برای افزایش شانس خود برای یافتن فرد مورد نظر، نام او را به زبان فارسی و انگلیسی (با املای متفاوت) ارائه دهید.

توجه داشته باشید که در صورت داشتن شناسه شخصی می توانید با یافتن شناسه در این قسمت به راحتی اکانت خود را پیدا کنید.

افراد را با جستجوی مستقیم نام پیدا کنید

چگونه محتوای مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت روزافزون اینستاگرام وجود محتوای متنوع و عالی برای اقشار مختلف است. یافتن محتوا و تم های مناسب برای همه، کیفیت اینستاگرام را بهبود می بخشد و در وقت و انرژی کاربران صرفه جویی می کند. در مرحله بعد، به نحوه شخصی سازی پیشنهادات اینستاگرام و یافتن تم های مورد علاقه اینستاگرام خود برای به دست آوردن بیشتر خواسته های خود خواهیم پرداخت.

برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود از هشتگ استفاده کنید

یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین راه‌ها برای یافتن محتوا در اینستاگرام، فالو کردن هشتگ‌ها است نه افراد. هشتگ ها به کاربران کمک می کنند فقط موضوعات مورد نیاز خود را پیدا کنند

مقالات مرتبط:

دسترسی داشته باشید. برای عضویت در هشتگ اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه جستجو و کاوش کنید (نماد ذره بین) برو روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید. فرض کنید محتوای مرتبط با “ونسان ون گوگ » مواظب باش. در هشتگ ها باید کلمات را از هم جدا کنید_“بیایید استفاده کنیم. بنابراین ما “Vincent_Wongog” را در نوار جستجو و سپس در تب تایپ می کنیم برچسب ها ما خواهیم کرد. در این بخش می توانیم تمام هشتگ های مربوط به ونسان ون گوگ را مشاهده کنیم. مرتبط ترین نتیجه جستجو را انتخاب می کنیم و پس از بررسی نتایج نمایش داده شده، تصمیم می گیریم که آیا هشتگ را دنبال کنیم یا نه. اگر می خواهید هشتگ را دنبال کنید، باید روی دکمه کلیک کنید مواظب باش لمس كردن.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

اگر در بین محتوای نمایش داده شده، پستی را مشاهده کردید که به هشتگ انتخاب شده مرتبط نیست، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و انتخاب کنید. برای این کار هشتگ نشان ندهید انتخاب کنید. همچنین زمانی که احساس می کنید محتوای نمایش داده شده در فید اینستاگرام با هشتگ شما مطابقت ندارد، می توانید همین گزینه را انتخاب کنید.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین می‌توانید روی هشتگ‌ها در زیر پست‌ها کلیک کنید تا به صفحه اختصاص داده شده به آن هشتگ بروید و آن را دنبال کنید.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

پیشنهادات اینستاگرام را شخصی کنید

اگر پستی را در صفحه جستجو و تحقیق مشاهده کردید، به این معنی نیست که دیگران آن را خواهند دید. اینستاگرام همیشه سعی می کند پست هایی را که در صفحه جستجو می بینید مطابق علایق شما به روز کند. برای مثال، عکس‌ها و ویدیوهایی که در این صفحه می‌بینید ممکن است مربوط به لایک‌های افرادی باشد که در آنها مشترک شده‌اید یا تعداد زیاد کاربران. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید پست پیشنهادی را در صفحه اکسپلورر ببینید، فقط روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و انتخاب کنید. علاقه مند نیست انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با پیمایش در فید اینستاگرام، پست‌هایی را پیدا کنید که در آنها مشترک نشده‌اید. اینستاگرام پست های پیشنهادی را بر اساس موارد زیر نمایش می دهد:

  • فعالیت شما: مشترک چه کسانی هستید و چه پست هایی را دوست دارید، ذخیره کنید یا نظر دهید.
  • ارتباطات شماسابقه تماس شما با حسابی که در آن پست می کنید یا حساب های مشابه اینستاگرام.
  • ارسال اطلاعاتاین پست چقدر می تواند محبوب باشد، دیگران چگونه با آن در اینستاگرام ارتباط برقرار می کنند و چه زمانی و کجا منتشر شده است.
  • اطلاعات حساب: افراد در چند هفته گذشته چندین بار با این حساب تعامل داشته اند.

در بالای نشریه پیشنهادی دلیل نمایش آن است. اگر پست های پیشنهادی در فید مورد علاقه شما نیستند، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و انتخاب کنید. علاقه مند نیست نماد x را در بالای پست انتخاب کنید یا فقط روی آن ضربه بزنید. همچنین، برای اطلاع از جزئیات اینکه چرا این پست به شما نشان داده شده است چرا این پست را می بینید انتخاب کنید.

پیشنهادات اینستاگرام را شخصی کنید

در عکس بالا مشاهده می کنید که اینستاگرام در بالای پست دلیل پیشنهاد او را لایک کردن پست از این صفحه عنوان کرده است. با انتخاب Subscribe، بدون رفتن به صفحه ای که پیام در آن منتشر شده است، می توانیم او را از همان صفحه کانال دنبال کنیم. اگر دکمه x را فشار دهیم، پست از صفحه کانال حذف می شود. اما اگر اصلا علاقه ای به دیدن این پست نداریم، باید آیکون نقطه را لمس کرده و انتخاب کنیم علاقه مند نیست انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر بخواهیم دلایل این انتشار پیشنهادی را بدانیم، باید نماد سه نقطه روی گزینه را لمس کنیم. چرا این پست را می بینید لمس كردن. اینستاگرام در این عکس دلایل پیشنهاد این پست را برای لایک و ذخیره پست از این صفحه اعلام کرد.

همانطور که می بینید، اینستاگرام پست های پیشنهادی را بر اساس اقدامات ما و رفتار سایر کاربران به ما نشان می دهد. با این حال، اینستاگرام با این فرض که به طور خودکار آنها را برای ما شخصی سازی کرده است، پیشنهادهایی را نمایش می دهد. اما نمایش این پست ها با استفاده از پارامترهایی که در بالا ذکر کردیم تا حدودی سفارشی، تغییر و تنظیم می شود.

***

امیدواریم با کمک موارد ذکر شده در این آموزش بتوانید افراد و مطالب مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. اگر روش ها و تکنیک های دیگری در این زمینه دارید با ما و کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.