خرید و فروش بهترین و جدیدترین دستگاه هایفو اولترا ۲۰۲۱ پنج کارتریج جوانسازی و لاغری

انواع هایفو

شما می‌توانید از مرکز ارائه دهنده خدمات نوع دستگاه هایفو کره‌ای یا چینی را جویا شوید. هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد درمان باعث سفت شدن و کشیدن پوست می شود. این فناوری همچنین می تواند سلول های چربی موجدد در صورت را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز تغییر دهد.

هر کارتریج ۱۰۰۰۰ شات میزند، که به عبارتی با احتساب ۴۰۰شات برای هر بیمار، می توان ۶۰ بیمار را درمان کرد. دارای ۵ کارتریج به تخفیفان هایفو عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ است. در همه جای دنیا تقاضای زیادی برای روش های کاهش وزن سریع وجود دارد.

این نوع از هایفوتراپی پوست می تواند مزایای بسیاری برای فرد داشته باشد اما با توجه به حساس بودن محل درمان، حتما باید به پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کرد تا از به وجود آمدن خطا تا حد ممکن جلوگیری شود. البته، اینطور هم نیست که هایفوتراپی (HIFU) یک درمان معجزه آسا برای پیری باشد. این روش درمانی برای بیمارانی که شل شدگی خفیف تا متوسط پوست را دارند مناسب‌تر است و ممکن است لازم باشد این روش درمانی به مدت یک تا دو سال تکرار شود زیرا با افزایش سن روند طبیعی پیری اتفاق می‌افتد.

حتما اطلاع دارید که دستگاه هایفو 4 بعدی با پارامتر‌های مختلفی که برای تنظیم دارد به آموزش کاملا حرفه ای نیاز دارد . مضاف بر اینکه در حال حاضر قیمت دستگاه هایفو آمریکایی نیز بسیار بالا است . همینطور بعنوان مثال دستگاه هایفو 4 بعدی تمام المان‌ها را می توان تنظیم کرد .

بهترین دستگاه هایفوتراپی چیست؟

که این تفاوت بخاطر نوع برد فرکانسی استفاده شده در دستگاه وکیفیت کریستال پیزو در کارتریج میباشد. با توجه به تجهیزات مختلف می توانید برای جوانسازی یک پکیج کامل داشته باشید و هر نوع مشکل و نیازی که مراجعه کنندگانتان دارند را برطرف کنید . اما خدمات مختلفی را می توان در این مراکز ارائه داد که هر کدام نیاز به دستگاه جداگانه دارد تا بتوانید در این لاین بهترین و با کیفیت‌ترین باشید . البته قبل از اینکه آموزش حضوری شروع شود نیاز دارید تا اصول اولیه‌ی کار با دستگاه هایفو را بدانید پس مارا در مقاله‌ای دیگر دنبال کنید .

در حالت کلی، این روش در افراد بالای 30 سال با شل شدگی خفیف تا متوسط پوست، بهترین کارایی را دارد. این دستگاه توانایی استفاده برای مشتری‌های بیشتر را نسبت به دستگاه سه بعدی دارد و همچنین از دستگاه سه بعدی کم هزینه‌تر است. البته نمیتوان گفت که تاثیر این روش روی پوست شما دائمی است، زیرا پس از انجام هایفوتراپی لازم است هر یکسال یکبار مجدد برای انجام آن اقدام نمایید و به بیان دیگر تاثیرات را تمدید کنید.

راه‌هایی مانند جراحی‌های زیبایی و کشیدن پوست با دستگاه‌های تهاجمی . جالب است بدانید که هایفوتراپی قبل از انجام  لیفت صورت با نخ و یا انجام فیلر موجب افزایش اثر این خدمات زیبائی می‌گردد. افرادی که دارای پوست آسیب دیده ناشی از نور خورشید هستند یا درجه بالایی از شلی پوست را دارند ممکن است پیش از رسیدن به نتایج مطلوب، ابتدا به چندین درمان مقدماتی نیاز داشته باشند. هنگامی که سلول‌های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می‌رسند، نوعی از آسیب سلولی را تجربه می‌کنند. در حالیکه ممکن است این امر غیرمنطقی و دور از عقل به نظر برسد، اما در حقیقت این آسیب در واقع سلول‌ها را تحریک می‌کند که کلاژن بیشتری تولید کنند – یعنی پروتئینی که ساختار پوست را تأمین می‌کند.

دستگاه هایفو دابلو چیست؟

البته در کنار افزایش سن نمی‌توان تاثیر عدم رسیدگی به پوست، سبک غلط زندگی و … را نیز در بروز نشانه‌های پیری نادیده گرفت. متوقف کردن روند پیری کاری ممکن نیست، اما با کمک برخی روش‌ها امکان کاهش سرعت بروز نشانه‌های آن وجود دارند. یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها در این خصوص هایفو تراپی پوست است. به طوری که امروزه دستگاه‌های هایفو متعددی برای همین منظور وارد بازار شده‌اند. اما جدیدترین دستگاه هایفو و بهترین مارک دستگاه هایفو کدام می‌باشد؟ این سوالی است که در این مقاله قصد پاسخ به آن را داریم. پس برای رسیدن به پاسخ این سوال ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

انواع هایفو

بدین ترتیب امواج به سمت عمق مورد نظر برای درمان گسیل می شوند تا با ایجاد فایبروز یا سوختگی زیر پوست باعث کلاژن سازی بشوند . در کل این روش تاثیر گذاری سریع و بالایی دارد و توانسته رضایت 90 درصد بیماران را جلب کند. شما می توانید در این مقاله با نظر افرادی که تجربه ی هایفو را دارند آشنا شوید. کلینیک بهارین متشکل از کادری مجرب به مدد پزشکانی متبحر و متعهد و با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و ملزومات پزشکی روز دنیا به رسالت خود که ارائه بالاترین سطح خدمات پوست و مو به مراجعه کنندگان می باشد، همواره پایبند است. رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است.

در رامیلا کلینیک همواره تلاش کردیم که علاوه بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع، راهنما و حامی خوبی برای شما باشیم. به همین جهت پزشکان ما تلاش می‌کنند که بدون توجه به صرفه‌ی اقتصادی، بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست را به شما پیشنهاد کنند. دستگاه‌های اولترا و دلتا خود دارای دو مدل ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی است، اما در هر دو دستگاه، هندپیس و کارتریج مشابه وجود دارند.

پس در انتخاب بهترین مارک دستگاه هایفو باید به کاربردی که از دستگاه انتظار دارید توجه کنید. اگر پتانسیل پایین را بسته به حوزه کاری انتخاب کنید امکان بهره‌برداری که از دستگاه انتظار دارید را نخواهید داشت. همچنین اگر پتانسیل بیشتر از حوزه کاری خود را انتخاب کنید، سرمایه گذاری بالا و بیهوده‌ای خواهید کرد.

انواع هایفو

در حالی که دستگاه هایفو واژینال به صورت کاملا غیر تهاجمی سبب درمان همه این مشکلات می‌‌گردد. کارتریج دستگاه HIFU واژن در ابعاد ۱.۵× ۳ × ۴.۵ میلی‌متر طراحی شده است. همچنین این دستگاه توانایی اعمال انرژی ۰.۲ الی ۳ ژول بر سانتی‌متر مربع را دارا است.

بنابراین بهترین دستگاه هایفو در تهران یا هر شهر دیگری به دستگاهی اطلاق می‌ شود که بتواند این کار را به‌ نحو احسن و با کمترین عوارض یا ضایعه‌ ای انجام دهد. از این دستگاه برای رفع چین‌ و چروک، درمان افتادگی و شلی پوست، جوان‌ سازی پوست، لیفت شکم و پهلو و لیفت رفع غبغب استفاده می‌ کنند. بدیهی است که بهترین دستگاه هایفو صورت برای یک سالن زیبایی با بهترین دستگاه هایفو صورت برای مصرف شخصی مشابه نیست. پس در نتیجه اگر قصد دارید، ابتدا باید هدف خود و شرایط خود را مشخص نمایید.

  • هایفو واژینال می‌تواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد.
  • هایفوتراپی روشی نوین برای جوانسازی پوست و لیفتینگ صورت است که عوارض بسیار کمتری را با خود به همراه دارد و چین و چروک صورت را به خوبی برطرف می‌کند.
  • کل درمان معمولاً حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد، بسته به ناحیه تحت درمان.
  • جوانسازی و لیفتینگ ,  لاغری و فشیال پوست در خدمت شما عزیران می باشد.

هایفو خانگی یا همان دستگاه مینی هایفو برای استفاده خانگی و یا سالن های آرایشی کوچک مناسب بوده و افراد می توانند بوسیله آن برخی مشکلات پوستی نه چندان حاد خود را درمان کنند. با این وجود الولیزر به هیچ عنوان استفاده از این نوع هایفو را مناسب ندانسته و از بیماران می خواهد که به پزشک مراجعه کنند و از هر گونه خود درمانی بپرهیزند. یکی هایفو خانگی و یا همان مینی هایفو و دیگری هایفو کلینیکی و یا هایفو سالنی.

در این روش غیر تهاجمی نیازی به هیچ گونه عمل و جراحت وجود ندارد، در نتیجه دوره نقاهت و عوارض بیهوشی را ندارد و درمان آن سریع است. و شما می توانید با خیال راحت لیفت صورت با دستگاه هایفو را انحام دهید. دستگاه‌های هایفو کلینیکال مقابل دستگاه هایفو خانگی قرار دارند این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌های پزشکی و کلینیکی طراحی شده‌اند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.