“ارواح اوزارکا”؛ آسمان در محاصره است

[ad_1]

فرارو- پس از یک جنگ داخلی وحشیانه، عمویش از یک دکتر سیاهپوست جوان به نام جیمز مک کاون (با بازی توماس هابسون) دعوت می کند تا با آنها در دهکده ای آرام و دور از هیاهوی کوه های اوزارک در آرکانزاس زندگی کند.

برای فرارو؛ اما وقتی جیمز به آنجا می‌رسد، به تدریج متوجه می‌شود که دهقانانی که شبیه بهشت ​​رویایی هستند، در واقع رازهای زیادی را پنهان کرده‌اند که نفوذ به آنها می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

جیمز قبل از رسیدن به دهکده با اتفاقی عجیب روبرو می شود. دزد سفید پوست به جیمز حمله می کند، اما قبل از اینکه به او صدمه بزند، فضا با نوعی مه قرمز پر می شود. موجودی عجیب از دل مه بیرون می آید و دزد را با خود می برد.

جیمز که از این بابت نگران و نگران است، وقتی به دهکده می رسد همه چیز را شاد و آرام می یابد. هیچ اثری از نژادپرستی در روستا نیست. هیچ نابرابری و تبعیض وجود ندارد. همه کار و خانه دارند و هیچکس به این دکتر سیاه پوست بد نگاه نمی کند.

اما دهقانان ایمان عجیبی دارند. آنها معتقدند که در جنگل های اطراف ارواح زندگی می کنند که شب ها افراد خارج از روستا را شکار می کنند. به گفته روستاییان، این ارواح همچنین از روستاییان در برابر غریبه ها و مهاجمان محافظت می کنند.

مت گلس و جردن وین (کارگردانان سینما) در ایجاد فضایی خاص و ایجاد فضایی شبح آور بسیار موفق بوده اند. نمایی بسیار زیبا از روستا که شب ها با لامپ های گازی روشن می شود. این فیلم حتی تعدادی نکته علمی تخیلی دارد که آن را جذاب تر می کند.

شخصیت های فیلم، از دیوید آرکت به عنوان طراح لباس گرفته تا تیم بلیک نلسون به عنوان صاحب یک کافی شاپ، همگی زیبا و جذاب هستند. روند رشد شخصیت در فیلم بالغ و قابل باور است و بازی ها درخشان و قوی هستند. طرح و تولید فیلم کاملا خلاقانه و بدیع است و هر آنچه که برای خلق یک فیلم فراموش نشدنی و دیدنی نیاز دارید را می توانید در اینجا ببینید.

ریتم فیلم بسیار تند است و این باعث می شود گاهی متوجه نشویم دقیقا چطور اتفاقی افتاده است و راه حل داستان خیلی ساده و سریع است. در واقع می شد از فضای فیلم بهتر استفاده کرد. با این حال، این کمبودها نیست که باعث درخشش این فیلم شده است. Ghosts of Ozark فیلمی تاثیرگذار است که دنیای خودش را می سازد و داستانی جذاب را روایت می کند.

  • کارگردانان: مت گلس، جردن وین
  • فیلمنامه نویس: شان آنتونی دیویس
  • بازیگران: توماس هابسون، فیل موریس، تارا پری و دیگران

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما