تصادفات ساده چه ضرری دارد؟

[ad_1]

فرارو– فرض کنید به طور تصادفی و بی احتیاطی حواس خود را از چرخ ماشین پرت کردید و از پشت به جلو ضربه زدید. بعد از پیاده شدن متوجه می شوید که مقصر اوست اما خوشبختانه فقط سپر عقب خودروی جلو یا یکی از چراغ های عقب یا حتی آینه بغل را خراب کرده است. در این شرایط و از نظر اقتصادی شما سه حالت خواهید داشت. اگر با خودروهای ایرانی تصادف کنید، خسارتی که باید بپردازید در نهایت دو یا دو میلیون تومان می شود. در حال حاضر یکی از گران ترین مدل های آینه بغل برقی پژو 207 حدود دو میلیون و 700 هزار تن در بازار به فروش می رسد. مورد دوم تصادف با خودروهای میلیاردی در بازار است که ضرر و زیان ناشی از این تصادفات می تواند معادل حقوق چند ماهه یک کارمند باشد. خود تیوولی آرمور یک میلیارد تن ارزش گذاری شده است و سپر عقب این شرکت 10 میلیون تن به فروش می رسد. مورد سوم و آخر تصادف با مدل های لوکس در خیابان است. پس از خواندن این گزارش، احتمالاً بیش از هر زمان دیگری فاصله قانونی بین بنز، بیامو و پورشه را دنبال می کنید.

قیمت سپر و چراغ جلو و آینه بغل خودروهای ایرانی

یک تصادف معمولی با گران ترین خودروهای داخلی می تواند تا دو میلیون هزینه برای شما داشته باشد. در حال حاضر آینه بغل پژو 207 دو میلیون و 700 هزار تن، سپر دنا و تارا حدود یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 400 هزار تن و چراغ عقب 207 دقیقا یک میلیون به فروش می رسد. میلیون تومان. از طرفی در صورت تصادف پراید معمولی می توانید 300 هزار تومان بابت سپر عقب و 200 هزار تومان برای چراغ عقب و آینه بغل تعویض کنید.

تصادف معمولی با سایر خودروهای داخلی چقدر ضرر دارد؟ اگر به عقب پژو پارس و پژو 405 ضربه بزنید احتمالا خسارت سپر باید حدود 700 تا 900 هزار تومان صرفه جویی کند و برای پژو 206 ساینا و تیبا این هزینه به نیم میلیون تومان می رسد. اگر در چنین تصادفاتی به چراغ های عقب خودرو آسیب وارد کنید، برای چراغ های عقب پژو 206 حدود 500 هزار تومان، پژو پارس 350 هزار تومان و تیبا، کوئیک و ساینا از 150 تا 300 هزار تومان ضرر می کنید. گاهی تصادف به گونه ای است که فقط باید هزینه آینه بغل را پرداخت کنید. آینه بغل تیبا حدود 150 هزار تومان است و آینه بغل پژو 206 و ساینا را 450 تا 500 هزار تومان می توان خرید. همچنین می توانید برای آینه بغل خودروهایی مانند سمند و ساینا 500000 تومان بپردازید.

آسیب به سپر و چراغ جلو و آینه بغل خودروهای ایرانی

ماشین

قطعه

قیمت

پژو 207

آینه بغل (برقی)

دو میلیون 700 هزار تومان

روز

سپر شرکت

حدود یک میلیون و 400 هزار تومان

غرور

سپرعقب

300 هزار تومان

پارس پژو

سپرعقب

از 700 تا 900 هزار تومان

پژو 206

سپرعقب

500 هزار تومان

تیبا

نور پس زمینه

از 150 تا 300 هزار تومان

ساینا

آینه بغل

500 هزار تومان

خسارت ناشی از تصادف معمولی با میلیاردها خودرو

ماشین های میلیاردی لقب هایی هستند که دیگر به بنز و بیمو محدود نمی شوند. اکنون قیمت بسیاری از مدل ها از جمله چندین محصول چینی از مرز یک میلیارد عبور کرده و قطعات آنها گران شده است. بنابراین خسارت تصادف عادی با آنها می تواند به اندازه حقوق چند ماهه یک کارگر باشد. تیوولی آرمور 2018 در بازار آزاد تقریبا یک میلیارد تن قیمت دارد و اگر به سپر عقب ضربه بزنید و مقصر باشید می توانید حدود 10 میلیون تن برای مدل های مارک دار جبران کنید. البته ارزان ترین سپر عقب تیوولی آرمور موجود در بازار می تواند سه میلیون تن قیمت داشته باشد.

آزرا گرانجور 2019 حدود سه میلیارد تن به فروش می رسد. در وب سایت های فروشگاه های آنلاین سپر عقب به تنهایی هفت میلیون تن به فروش می رسد. در بین سایر خودروهای یک میلیارد دلاری، قیمت مدل های ارزان سپر عقب اسپورتیج در بازار حدود سه میلیون و 500 هزار تن است و با همین قیمت می توانید سپر عقب سانتافه را پیدا کنید. این حداقل قیمتی است که باید بپردازید و اگر بخواهید سپر شرکت را جبران کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت. آینه بغل سانتافه حدود شش میلیون تومان، آینه چپ آزرا گرنجور 10 میلیون و 500 هزار تومان و چراغ عقب سانگ یانگ تیوولی آرمور حدود چهار میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت سپر و چراغ عقب و آینه بغل خودروهای میلیاردی

ماشین

قطعه

قیمت

زره تیوولی

سپرعقب

10 میلیون تومان (شرکتی)

آزرا گرنجر 2019

محفظه سپر عقب

هفت میلیون تومان

اسپورتیج

محفظه سپر عقب

سه میلیون 500 هزار تومان

سانتافه

محفظه سپر عقب

سه میلیون 500 هزار تومان

سانتافه

آینه بغل

شش میلیون تومان

آزرا گرنگور

آینه سمت چپ

10 میلیون و 500 هزار تومان

زره تیوولی

چراغ های اضطراری عقب

چهار میلیون تومان

تصادفات معمولی با خودروهای لوکس

در حال حاضر خودروهای لوکس گرانتر از مدل های یک میلیاردی نامیده می شوند، اما در این مقاله به طور جداگانه بنز، بیمو و این قبیل خودروها را بررسی خواهیم کرد. به عنوان مثال آینه سمت راست مرسدس بنز 38 میلیون و 500 هزار تن به فروش می رسد و یا برای سپر عقب پورشه پانامرا 2010-2014 رقمی معادل 34 میلیون تن در نظر گرفته شده است. این رقم برای سپر عقب ولوو XC90 به 30 میلیون تن و برای مرسدس بنز کلاس E از سال 2014 تا 2016 به حدود 26 میلیون تن می رسد. همچنین شیشه آینه سمت چپ ولوو XC90 – مراقب باشید فقط شیشه آینه – حدود هشت میلیون تن به فروش می رسد.

قیمت سپر، چراغ عقب و آینه بغل خودروهای لوکس

ماشین

قطعه

قیمت

مرسدس بنز E200

آینه سمت راست

38 میلیون و 500 هزار تومان

پورشه پانامرا

سپرعقب

34 میلیون تومان

ولوو XC90

سپرعقب

30 میلیون تومان

مرسدس بنز کلاس E200

سپرعقب

26 میلیون تومان

ولوو

آینه سمت چپ شیشه ای

هشت میلیون تومان

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما