تصاویر رندر جدید جزئیات طراحی Pixel 7 Pro – Zomit را نشان می دهد

[ad_1]

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط OnLeaks، هفته گذشته چندین تصویر از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در فضای مجازی منتشر شد. پرویز خانطراح گرافیک در دنیای فناوری با نام مستعار Technizo Concept مشخص است که او همچنین مجموعه ای از تصاویر تلفن های آینده گوگل را توسعه داده است.

طبق گفته LetsGoDigital، Pixel 7 Pro از نظر طراحی بسیار شبیه به نسخه قبلی خود خواهد بود. این دستگاه دارای یک بدنه دو رنگ است که بین آنها یک دوربین سه گانه افقی قرار دارد. انتظار می رود مدل جدید پریمیوم دارای صفحه نمایش اولد خمیده 6.7 یا 6.8 اینچی باشد. پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی است.

پنل پشتی و نمایشگر رندر 7 Pro Pixel

وضوح صفحه نمایش +QHD و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز احتمالاً در 7 Pro Pixel حفظ خواهد شد. این باعث می شود انیمیشن بسیار زیباتر به نظر برسد. نرخ رفرش نیز هنگام پیمایش صفحات وب طولانی مفید است. مانند سایر گوشی‌های پرچمدار دنیای فناوری، تماشای صفحه نمایش قطعاً سرگرم کننده است.

به لطف طراحی صفحه نمایش و سوراخ های مرکزی که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است، نسل جدید پیکسل ها زیبا به نظر می رسند. حسگر اثر انگشت نیز می تواند زیر صفحه نمایش قرار گیرد. هنگامی که سری پیکسل 6 عرضه شد، برخی از کاربران گزارش دادند که سنسور امنیتی دستگاه خیلی کند کار می کند یا اصلاً کار نمی کند. بنابراین منطقی به نظر می رسد که گوگل در نسل آینده برای بهبود این بخش تلاش کند. احتمالاً به جای حسگر اولتراسونیک فوق‌العاده ایمن و دقیق استفاده شده در گلکسی S22سنسور نور جدید را دوباره تعویض کنید.

پنل پشتی مشکی Pixel 7 Pro

مقاله مرتبط:

دوربین جلو احتمالاً بدون تغییر باقی می ماند. دوربین UV به روز شده 11.1 مگاپیکسلی مورد استفاده در پیکسل 6 پرو مورد تحسین بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است. تست مستقل DxOMark نیز از عملکرد این دوربین سلفی بسیار راضی است. پیکسل 6 پرو در رتبه بندی آنها در رتبه چهارم قرار دارد.

از آنجایی که دوربین سلفی خانواده پیکسل به تازگی به روز شده است، به نظر نمی رسد که شاهد تغییرات زیادی در نسل جدید باشیم. پنل قدیمی Pixel 7 Pro توسط Gorilla Glass Victos Plus محافظت می شود. این موضوع در مورد پنل پشت شیشه نیز صدق می کند. همچنین به احتمال زیاد این دستگاه دارای گواهی IP68 می باشد مادر؛ یعنی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

پشت و صفحه نمایش 7 Pro Pixel مشکی هستند

طبق تصاویر منتشر شده، پیکسل 7 پرو دکمه ای در سمت چپ ندارد. اما در این قسمت می توانید درگاه سیم کارت را مشاهده کنید. دکمه پاور در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا درست زیر آن قرار دارند. نیازی به گفتن نیست که در قسمت پایین فضایی برای پورت USB Type-C، بلندگوها و میکروفون وجود دارد.

نظر شما در مورد ظهور احتمالی Pixel 7 Pro چیست؟

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما