دانلود بهترین بازی های آشپزی و رستوران (کامپیوتر، اندروید و آیفون)

دانلود بازی برای pc شما میتوانید در لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید و شهردار بودن را تجربه کنید. اگر شما هم علاقهمند هستید تا فضای جنگ آسمانی را تجربه کنید میتوانید از لینک زیر برای نصب بازی استراتژیک آفلاین کامپیوتر Sins of a Solar Empire اقدام کنید. بازی Cities: Skylines شما را از ابتدا در معرض چالشهای گوناگون قرار میدهد، چالشهایی که بر اساس انتخاب استراتژی شما تعیین کنندهی مراحل بعد بازی هستند. شهر در دستان شما قرار دارد و تصمیمات شما تعیینکنندهی مراحل بعد بازی است. داستان گیرا و خط سریالی مراحل شما را تا حدی درگیر خواهد کرد که گذر زمان را متوجه نخواهید شد. تصمیمات سیاسی، پیشرفت تکنولوژی، ماشین های بخار و تحولات اجتماعی همه در کنترل شما هستند و بر اساس استراتژی تعیینشده توسط شما ادامه پیدا دانلود بازی assassins creed 3 میکنند. قسمت GTA Online نیز این بازی را علاوه بر افزایش محبوبیت، به یکی از بهترین بازی های PC تبدیل کرده است. همچنین در بازی گزینهای تحت عنوان Auto وجود دارد که با انتخاب آن بازی بهطور خودکار از کارتها استفاده میکند و شما فقط باید به تماشای بازی بنشینید.گرافیک TMNT: Mutant Madness یکی از ویژگیهای بسیار خوب بازی است و این موضوع از طراحی محیط و از همه مهمتر طراحی کاراکترهای بازی کاملا مشهود است.

در واقع شما در طی بازی با سایر کاربران صحبت میکنید و باید بتوانید باسیاستی که اتخاذ میکنید آنها را وادار کنید تا با شما کنار بیایند در غیر این صورت جنگ شروع میشود. بازی Warcraft 3 علاوه بر سبک استراتژیک از نظر جلوههای بصری جزو بازیهای فانتزی طبقه بندی میشود و محیط آن با سایر بازی های استراتژیک متفاوت است. داستان های لگو مارول سوپر قهرمانان 2 در اطراف ابرقهرمانان از دوره ها و واقعیت های مختلف جهان مارول در حالی که با یک شرور مسافر زمان ، کانگ فاتح در نبرد در فضا و زمان می جنگند ، تمرکز می کند.

بازی های جدید

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم بازی های چینی به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا میکنند و Battle of Balls هم یکی از محبوبترین بازی های سبک رقابتی جهان محسوب میشود که توسط Giant Network ساخته شده و بیش از 600 میلیون بازیکن دارد! از نظر سبک بازی استراتژیک، بازی Neptune’s Pride در دستهی بازیهای استراتژیک آفلاین نوبتی طبقهبندی میشود که برای پیروزی در بازی Neptune’s Pride نیاز به استراتژی دقیقی دارید. بازی Sins of a Solar Empire از نظر سبک بازی استراتژی در دو سبک مختلف نوبتی و استراتژی همزمان قرار میگیرد. شخصیت شما به نظر میرسد که میتواند از طیف گستردهای از سلاحها نظیر شمشیر، تیرکمان، نیزه و سپر برای مبارزه در نبردها استفاده کند. اگر شما هم دوست دارید ذهن خودتان را به چالش بکشید پیشنهاد میکنیم حتماً بازی را از طریق لینک زیر نصب کنید. بازی Neptune’s Pride قوانینی سادهای دارد و اگر اولین بار است که بازی های استراتژی را انتخاب میکنید پیشنهاد مناسبی است. اگر تجربه بازی سری وال این مجموعه را داشتهاید پیشنهاد میکنیم حتماً از لینک زیر برای نصب سری دوم بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II اقدام کنید. شما می وتانید از لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید.

 

گیم های جدید

 

بازی کامپیوتر شما با ساخت سفینه فضایی اولیه میتوانید ستارههای بیشتری را از طریق جنگ با رقبایتان به دست آورید. با گذراندن هر مرحله و پشت سر گذاشتن هر چالش، قفل شخصیتهای جدید بازی را باز کرده و آنها را نیز وارد بازی کنید. Shadowgun War Games برای نسل جدید گوشی های مخصوص بازی (گیمینگ)، تولید شده است و تجربه یک بازی رقابتی پرسرعت را عرضه می کند. تنها هدف در بازی استراتژی حکمفرمایی نیست شما باید در خلال بازی به ساخت ساختمانهای جدید، ایجاد شهر های جدید و ساخت تکنولوژی های جدید بپردازید. PlayerUnknown’s Battlegrounds بدون شک موفقترین بازی امسال است، بازی PUBG که تاکنون موفق شده بر روی Steam به فروش 22 میلیون نسخهای دست پیدا کند، این فروش در حالی به دست آمد که بازی در حالت دسترسی پیش از عرضه قرار داشت و نسخهی نهایی این بازی مدتزمان کوتاهی است که در دسترس قرارگرفته، گیم پلی PlayerUnknown’s Battlegrounds بهصورت شوتر سوم شخص است و شما باید در بازی با دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان به مبارزه بپردازید. شما این کار را با تکه تکه کردن دشمنان و استفاده از تعدادی توانایی منحصر به فرد برای ادامه مسیر خود به سمت بالا انجام می دهید.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

هر یک از این شخصیتها توانایی و ابزار مخصوص به خود را دارند و باتوجهبه شرایط پیش آمده در بازی میتوانید از ویژگی شخصیتهای بازی استفاده کنید. داستان بازی Company of Heroes 2 در زمان جنگ جهانی دوم میگذرد و شما در قالب یک فرمانده باید با تجهیز نیرو و ابزارهایی که در اختیاردارید خود را برای نبرد با دشمنان آماده کنید. درست که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت بازی های استراتژیک محیط بازی به نظر قدیمی میآید اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و در سال های اولیه عرضه همیشه در صدر بازیهای پرفروش قرار داشته است. اگر از گیمرهای قدیمی باشید حتماً بازی تتریس را به یاد دارید و اگر هم سنتان به این بازی قد نمیدهد حتماً یکی از صدها کلون آن را دیده یا تجربه کردهاید. کالاف دیوتی موبایل یک بازی بتل رویال اکشن است و به مخاطبانش اجازه میدهد انتخاب های متنوعی داشته باشند و بتوانند از قهرمانان مختلف سری کالاف دیوتی استفاده کنند، علاوه بر قهرمانان، نقشه های مشهور بازی هم در کالاف دیوتی موبایل در دسترس هستند که باعث میشوند گیمپلی بازی برای طرفداران قدیمی این سری بسیار لذت بخش شود. سال 2014 استودیو استرالیایی مستقل Hipster Whale بر اساس جوک معروف «چرا مرغها از خیابان رد میشوند؟

در واقع از ابتدای بازی Cities: Skylines این شما هستید که باید شهر را بسازید و حتی تمام زیرساخت های مورد نیاز مثل آب، برق و گاز خطوط مخابرات بر اساس استراتژی شما تعیین میشوند. محیط بازی Cities: Skylines بسیار مشابه دنیای واقعی است و سیستم مالی بر اساس سیستم های اقتصادی واقعی تبیین شده است. علاوه بر این شما می وتانید Rebellion بازی را نیز خریداری کنید که به شما این امکان را میدهد تا از ابزار و تجهیزات مختلف در حین جنگ استفاده کنید. شما میتوانید از لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید. میتوانید از لینک زیر برای نصب و دانلود بازی اقدام کنید. اگر شما هم از علاقهمندان به بازی های استراتژیک جنگی هستید میتوانید استراتژیک آفلاین کامپیوتر Company of Heroes را از لینک زیر نصب کنید. بازی های معرفیشده از سبک های مختلفی هستند و شما به راحتی میتوانید به هر سبکی که علاقهمند هستید بازی استراتژیک در همان سبک، در لیست بالا مشاهده کنید.

بهترین بازی های Pc

بازی کامپیوتری کم حجم بازی Anno 1800 یکی از بازی های پر چالش سبک استراتژیک به حساب میآید و شما باید قادر باشید در طول بازی استراتژی خود را تغییر دهید. در بازی Civilization VI شما باید با تقویت نیروهای رزمی خدو و حمله به دشمنان قلمرو خود را گسترش دهید. با معرفی بازی Hades در جشنواره TGA 2018، نسخه دسترسی زودتر-از-هنگام (Early-Access) در اختیار گیمرها قرار گرفت. تعداد بازیهای استراتژیک آفلاین محبوب بسیار بیشتر از لیست ما است و امکان معرفی همهی آنها در یک مقاله میسر نیست. در این مطلب سعی کردیم تا بهترین بازی های استراتژیک آفلاین کامپیوتر را معرفی کنیم. مسیر دارای رنگها و موانع متفاوتی می باشد به همین دلیل باید سعی کنید توپ را درست حرکت کنید تا بتوانید توپ های همرنگ بیشتری را جمع کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما