رونمایی از طراحی اولین گوشی تاشو ویوو

[ad_1]

فرارو- Vivo قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را عرضه کند. طرح Vivo X Fold که طراحی اولین گوشی تاشو Vivo را نشان می دهد، به تازگی منتشر شده است.

به گزارش فرارو، Vivo X Fold احتمالا در ماه مارس در چین رونمایی خواهد شد. این گوشی اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo خواهد بود که وارد بازار می شود. یکی از خوشگذران های فنی پیشرو در جهان، با نام مستعار Digital Chat Station، اخیراً از طرحی رونمایی کرده است که نشان می دهد طراحی X Fold چگونه خواهد بود.

نمودار Vivo X Fold نشان می دهد که صفحه بیرونی آن دارای یک لبه منحنی و یک سوراخ مرکزی است. پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول گرد است که در داخل مستطیل قرار گرفته است. این گوشی به چهار دوربین اصلی و همچنین فلاش LED مجهز خواهد شد. در طرفین X Fold یک کلید ناشناخته، کنترل صدا و دکمه روشن / خاموش وجود دارد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Vivo X Fold می‌تواند به عنوان یک کتاب برای دسترسی به صفحه نمایش داخلی باز شود. صفحه نمایش داخلی طراحی سوراخ سوراخ را نشان می دهد. طبق شایعات، هر دو صفحه نمایش مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک داخلی خواهند بود. لازم به ذکر است که گوشی های تاشو در دو مدل موجود می باشند. برخی از گوشی‌ها، مانند تاشو ویوو، طراحی کتاب مانندی دارند که همانطور که از نامش پیداست، حلقه‌های دستگاه در نزدیکی آن قرار دارد و مانند یک کتاب باز می‌شود. در مقابل، لولاهای تاشو مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. نام تاشو به دلیل شباهت سوراخ این نوع دستگاه با پوسته های دوکفه ای به این نوع ساخت داده شده است.

رونمایی از طراحی اولین گوشی تاشو ویوو
علاوه بر طراحی، برخی از ویژگی های کلیدی این دستگاه منتشر شده است. انتظار می‌رود که Vivo X Fold یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در پنل جلویی دریافت کند. این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچی با وضوح +QHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی تاشو از پردازنده پرچمدار نسل اول اسنپدراگون 8 استفاده می کند.

ماژول دوربین پشتی Vivo X Fold دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز زوم تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر به این دوربین اصلی کمک خواهند کرد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این گوشی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر خبری از سایر دوربین ها، رم و قابلیت ذخیره سازی X Fold نیست.

منبع: gizmochina

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما