شروع فروش طرح ایران خودرو; 6 مارس 2014

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و چهارمین طرح فروش خود سه محصول فوق‌العاده خود را از امروز (سه‌شنبه) برای اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت هفتگی و مرحله دوم حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان از توزیع خودرو اجرا می‌کند. برای مادران دارای دو یا چند فرزند نیز سه روز طول می کشد.

به گزارش ایسنا، سی و چهارمین مرحله از طرح فروش فوق العاده سه محصول راناپلاس، پژو 207 با کنترل دستی پانوراما و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس سه شنبه هفته جاری برای اجرای طرح فروش ایران خودرو اجرا می شود. با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه.

بر اساس روال روز سه شنبه فروش خودروهای ایران خودرو، مهلت ثبت نام از امروز آغاز و تا پایان روز پنجشنبه (۲۰ اسفند) سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان این طرح می توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir درخواست خود را به موقع ثبت کنند.

قرعه کشی این طرح روز شنبه هفته آینده (21 اسفند) با حضور مراجع نظارتی برای تعیین مشتریان نهایی انجام می شود.

پس از قرعه کشی، اسامی منتخب از طریق سایت رسمی محصولات شرکت و از طریق ارسال پیامک اعلام خواهد شد. افرادی که برای این طرح انتخاب می شوند، سه روز فرصت دارند تا هزینه خودرو را به طور کامل پرداخت کنند.

در این مرحله از فروش، همچنان امکان ثبت نام مجدد از افرادی که از طرح های قبلی ایران خودرو که کمک مالی نکرده اند، وجود دارد.

در این راستا همچنان محدودیت های شدیدی برای فروش وجود دارد و بر این اساس شرایطی مانند واگذاری خودرو به هر کشوری حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در ایران خودرو و سایپا وجود دارد. پلیس فعال نیست از پلاک شرکت کننده، ارائه گواهی معتبر، تعیین تکلیف شماره حساب متقاضی و شماره تماس اعلام شده و … استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، ایران خودرو در نظر دارد دومین برنامه خود را برای حمایت از اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر، برای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان در تاریخ 11 آبان ماه اعلام کند. به سازمان مشورتی اسلامی سپس آنها را که بعد از تاریخ فوق متولد شده اند اجرا کنید.

مادران واجد شرایط می توانند خودروی ساخته شده از محصولات ایران خودرو را ثبت نام کنند. در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، پذیرفته شدگان نهایی به قید قرعه مشخص خواهند شد. در غیر این صورت کلیه مادران واجد شرایط که شرایط آن به تایید سازمان های مربوطه می رسد می توانند خودروی انتخابی را واریز کنند.

خودروهای ارائه شده، مدت ثبت نام و شرایط ثبت نام برای هر دو طرح یکسان است و فقط کدهای فروش متفاوت است.

راه اندازی ایران خودرو برای حمایت از خانواده و هفتگی برنامه ریزی شده است;  6 مارس 2014

شروع فروش ایران خودرو طرح حمایت از خانواده و هفته نامه;  6 مارس 2014

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما