شروع پیش فروش محصول سا سایپا

[ad_1]

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) پیش فروش یک ساله شش محصول از ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه 13 اسفند) به مدت دو روز آغاز شد. در اجرای این طرح در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان مصوب مجلس، این گروه خودروسازی اولین پیش فروش سالانه کالاهای مادران دارای دو فرزند و بیشتر را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق فروش هفتگی، این هفته شش محصول خود را به صورت پیش فروش یک ساله عرضه کرد. زمان تحویل این خودروها از مرداد تا اسفند سال آینده خواهد بود.

سایپا در این مرحله شش محصول شاهین، کوییک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و وانت سایپا با موتور M 13 را عرضه کرده است و متقاضیان از ساعت 14 امروز به مدت دو روز در دسترس خواهند بود. (پنجشنبه) به صورت 24 ساعته (تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه / 15 اسفند) برای ثبت درخواست خود با مراجعه به سایت فروش شرکت به نشانی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنید.

طبق روال، پس از پایان مهلت ثبت نام (9 صبح روز یکشنبه 15 اسفندماه) قرعه کشی انجام می شود و در نهایت اسامی برگزیدگان در یک روز مشخص می شود.

با توجه به اینکه در طرح های پیش فروش سالانه قیمت خودروها قطعی نیست و مبلغی به عنوان چک اولیه دریافت نمی شود (تا زمان اعلام اسامی منتخب، لیست مشتریان نهایی از طریق فروش اینترنتی سایپا اعلام می شود. سایت ظرف 24 ساعت) و برگزیدگان این فرصت را دارند تا در مدت سه روز طبق برنامه فروش به حساب قیمت خودرو واریز کنند.

لازم به ذکر است این طرح با اولین پیش فروش یک ساله محصولات گروه سایپا به منظور حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان برای پنج محصول (شاهین، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی همراه خواهد بود. ) و ساینا اس) اجرا شد.

این طرح حمایتی (مصوب 5 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) که توسط خودروسازان راه اندازی شد، می تواند از مادران دارای فرزند دوم متولد 19 آبان ماه سال جاری ثبت نام کند. در صورتی که تعداد متقاضیان واجد شرایط که شرایط آنها توسط سازمان های ذیربط تایید شده باشد بیش از حجم فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد.

شروع پیش فروش محصول سا سایپا

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما