فروش فوق العاده ایران خودروی فوق العاده با شرایط جدید

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و سومین طرح فوق العاده برای فروش چهار محصول خود از امروز (سه شنبه) به منظور حمایت از قانون حمایت از خانواده ها و جوانان، مرحله اول اختصاص خودرو به مادران دو فرزند و بیشتر را اجرا می کند. .

به گزارش ایسنا، ایران خودرو اعلام کرد که سی و سومین مرحله از طرح فروش فوق العاده چهار دستگاه پژو پارس tu5، پژو پارس، پژو 207 دستی پانوراما و توربوشارژر دناپلاس سه شنبه هفته جاری برای اجرای طرح فروش هفتگی خود برگزار می شود. به طور خودکار با قیمت ثابت و تاریخ تحویل سه ماهه کار می کند.

بر اساس روال فروش روز سه شنبه ایران خودرو، مهلت ثبت نام خودروهای ایران خودرو از امروز آغاز و تا پایان روز پنجشنبه (۵ اسفند) به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان این طرح می توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

قرعه کشی این طرح روز شنبه هفته آینده (14 اسفند) با حضور مراجع نظارتی برای تعیین مشتریان نهایی انجام می شود. پس از قرعه کشی، اسامی منتخب از طریق سایت رسمی محصولات شرکت و از طریق ارسال پیامک اعلام می شود. افرادی که برای این طرح انتخاب می شوند، سه روز فرصت دارند تا هزینه خودرو را به طور کامل پرداخت کنند.

در این مرحله از فروش، همچنان امکان ثبت نام مجدد از افرادی که از طرح های قبلی ایران خودرو که کمک مالی نکرده اند، وجود دارد.

در این راستا همچنان محدودیت های شدیدی برای فروش وجود دارد و بر این اساس شرایطی مانند واگذاری خودرو به هر کشوری حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در ایران خودرو و سایپا وجود دارد. پلیس فعال نیست از پلاک شرکت کننده، ارائه گواهی معتبر، تعیین تکلیف شماره حساب متقاضی و شماره تماس اعلام شده و … استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، ایران خودرو در نظر دارد اولین طرح خود را برای حمایت از اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند یا چند فرزند مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانان از تاریخ 1. 4/440 مجلس شورای اسلامی. دوم یا بعد از آنها متولد شده بعد از تاریخ فوق. مادران واجد شرایط می توانند خودروی ساخته شده از محصولات ایران خودرو را ثبت نام کنند. در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، پذیرفته شدگان نهایی به قید قرعه مشخص خواهند شد. در غیر این صورت کلیه مادران واجد شرایط که شرایط آن به تایید سازمان های مربوطه می رسد می توانند خودروی انتخابی را واریز کنند.

خودروهای ارائه شده، مدت ثبت نام و شرایط ثبت نام برای هر دو طرح یکسان است و فقط کدهای فروش متفاوت است:

فروش فوق العاده ایران خودروی فوق العاده با شرایط جدید

فروش فوق العاده ایران خودروی فوق العاده با شرایط جدید

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما