(فیلم) نتیجه بازی استقلال 1-0 فجرسپاسی; گل های آرایشگر گرانبها

[ad_1]

از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزاد به مصاف «فایر پاس شیراز» رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل استقلال را جعفر سلمانی در دقیقه 54 به ثمر رساند.

استقلال در شرایطی برنده بازی شد که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتری است که می تواند بازیکن جذب کند که وضعیت این بازیکنان از بازی مشخص شد و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

نیمه اول

2 دقیقه: انتقال امیرحسین حسین زاده به کوین یمگا این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ایمان صادقی این بازیکن را نجات داد.

7 دقیقه: امیرحسین حسین زاده با شوت فجرا به سمت دروازه سعی کرد دروازه این تیم را باز کند که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

21 دقیقه: امانوف از بیرون محوطه جریمه ضربه ای را روانه دروازه کرد که ایمان صادقی توپ را مهار کرد.

23 دقیقه: ضربه ایستگاهی فجر سپاسی با ارسال بلندی به سمت دروازه استقلال همراه شد و در شرایطی که به نظر می رسید چشمان روزبیچ روی توپ تاثیر می گذاشت و توپ در اوت به طرز خطرناکی از دروازه عبور کرد، داور کرنر را تشخیص نداد.

29 دقیقه: بار دیگر امانوف با ضربه فنی ناگهانی و فنی سعی کرد دروازه فجر سپاسی را باز کند اما این بار ایمان صادقی تسلیم نشد و کرنر را زد.

30 دقیقه: امانوف که چندین بار تلاش کرد دروازه فجر سپاسی را باز کند، این بار با حرکات تکنیکی خود دستور مدافعان این تیم را زیر پا گذاشت که در نهایت باز هم مغلوب ایمان صادقی شد تا یک کرنر دیگر به استقلال برسد.

دقیقه 31: کرنر ارسالی روی دروازه فجره سپاسی با سردرگمی بازیکنان کاملا مهار نشد که گل سوم جعفر سلمانی به اوت رفت، اما ضربه اوت از بالای دروازه.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال با شوت های راه دور سعی کردند دروازه فجره سپاسی را باز کنند، این بار نوبت صالح به حردانی حردانی رسید اما صادقی هم ضربه این بازیکن را از زمین مهار کرد.

35 دقیقه: روزبه از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 36: ارسال احمد زنده روی دروازه استقلال می تواند موقعیت خطرناکی را رقم بزند که مدافعان استقلال به کرنر رفتند.

دقیقه 37: داور مسابقه دانیال کردستانی را با کارت زرد جریمه کرد.

42 دقیقه: با همکاری خوب جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده توپ در مقابل دروازه به امانف رسید اما ضربه او با ضربه به موقع مدافع فجر سپاسی راهی اوت شد.

دقیقه 43: رودی گستد به دلیل اشتباه در میانه میدان کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دیگر

50 دقیقه: زبیر نیکونفس قصد داشت با یک شوت راه دور دروازه فایرسپاس را باز کند که ایمان صادقی واکنش نشان داد و به کرنر رفت.

دقیقه 54: کرنر ارسالی روی دروازه فجسپاسی با تعویق خط دفاعی این تیم همراه شد و در ادامه احمد زنده روح صاحب توپ شد که جعفر سلمانی با اشتباه و فرصت طلبی خود به استقلالی ها گل زد.

دقیقه 67: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 72: احمد زنده رخ از راه دور شوت زد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: فرزان دانا در محوطه جریمه استقلال تعادل خود را از دست داد که در ادامه با اعتقاد به خطای پنالتی به داور برای دریافت کارت زرد اعتراض کرد.

دقیقه 83: زبیر نیکونفس بار دیگر شوت زد اما ضربه راه دور او ایمان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه 89: کوین یمگا وارد محوطه جریمه فجرا سپاسی شد و سپس با پاس بیرونی که ایمان صادقی به کرنر فرستاد سعید مهری را در موقعیت قرار داد.

90 + 5 دقیقه: حرکت تکنیکی امیرعلی صادقی در محوطه جریمه فجره سپاسی ناموفق بود اما اشتباه مدافعان در دفع توپ دوباره به استقلالی ها فرصت داد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رزبه چشمی، زبیر نیکونفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2+90 – عارف گلمی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 – سعید مهری)، ساوی اعظم (8) و رودی ارعسلان (8) مطهری).

آهنگ فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (80 – شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (59 – محمد عرفان معصومی)، احمدرضا زنده‌روح (80 -)، اتابک زارعی، یاساو تازاکی 59 – حسین مهربان).

داور: رضا عادل

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما