(فیلم) نتیجه بازی پرسپولیس 2-0 آلومینیوم; گل هایی که در تعویض به ثمر رسید

[ad_1]

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

حامد پاکل در دقیقه 75 و رضا اسدی در دقیقه 90 + 4 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

قرمزها با این برد 41 امتیازی شدند و با فاصله 3 امتیازی از استقلال در رده دوم قرار گرفتند.

نیمه اول

12 دقیقه: بازیکنان آلومینیوم پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت گرفتند که پاس شریفات در فضای خالی بین مدافعان روی علیرضا نقی زاده او را با حامد لک روبرو کرد اما ضربه این بازیکن در اوت از بالای دروازه به بیرون رفت.

16 دقیقه: ارسال از سمت چپ به سمت دروازه آلومینیوم اراک انجام شد که وحید امیری توانست با سر دروازه را باز کند اما کمک داور با بالا بردن پرچم آفساید مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

17 دقیقه: مهدی عبدی در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و توانست دروازه آلومینیوم را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 43: مهدی ترابی یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ارسال کرد که توپ پس از برخورد به زمین به طرز خطرناکی از روی دروازه به بیرون رفت.

45 دقیقه: داور مسابقه میلاد فهردینی را با کارت زرد جریمه کرد.

1 + 45 دقیقه: توپ ارسالی به دروازه آلومینیوم با واکنش پورحمیدی همراه شد که بازیکنان «پرسپولیس» در شلوغی محوطه جریمه به موقعیت خوبی رسیدند اما این موقعیت به کرنر تبدیل شد.

نیمه دیگر

دقیقه 51: علی القطر سعی کرد دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه این بازیکن به زمین نخورد.

دقیقه 58: حمله تند پرسپولیس با سه بازیکن به سمت دروازه آلومینیوم روی نقطه پنالتی به رامین رضایان رسید که مرداد ماه از بالای دروازه به این بازیکن برخورد کرد.

دقیقه 63: رامین رضایان بار دیگر با ضربه ایستگاهی آلومینیومی که محسن پورحمیدی مهار کرد صاحب توپ شد.

دقیقه 68: با اشتباه وحدت هنانوف در دفاع از توپ، اسماعیل شریفات در موقعیتی قرار گرفت که حامد لک آن را مهار کرد.

دقیقه 69: مهدی ترابی با تاب خوردن از سمت چپ روی دروازه آلومینیومی خطر ایجاد کرد اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ در اوت به طرز خطرناکی از دروازه عبور کرد.

دقیقه 73: رامین رضایان یک پاس به سمت راست روی تیرک دروازه داشت که مدافعان آلومینیومی آن را به کرنر رساندند.

دقیقه 75: حامد پاکدل در یک حمله سریع با پاس مهدی عبدی توپ را دریافت کرد که پس از ورود به محوطه جریمه دروازه تیم سابق را باز کرد.

دقیقه 87: قاضی وحید امیری را با کارت زرد جریمه کرد.

90 + 4 دقیقه: علی شجاعی سعی کرد دروازه آلومینیوم را باز کند اما پورحمیدی توپ را برگشت داد تا رضا اسدی توپ دوم را به گل دوم پرسپولیس برگرداند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی (69 – حامد پاکدل)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (84 – علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی جاهی (80 – علی شجاعی) .

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری (46 – محمد علینژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (71 – محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فهرالدینی (الماتی فهردینی) مکیم مجیدی).

داور: پیام حیدری

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما