(فیلم) نتیجه بازی پرسپولیس 3-1 رفسنج; نمای دوتایی

[ad_1]

تیم فوتبال «پرسپولیس» امروز (دوشنبه) از ساعت 19:05 در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی میزبان کپر رفسنجان بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. مهدی عبدی (19 و 74) و کمال کامیابی نیا (34) برای پرسپولیس و مجید علیاری (23) برای مسا گلزنی کردند.

پرسپولیس که هفته گذشته مقابل سیجان گل گهر برتری خود را با سه امتیاز از استقلال صدرنشین افزایش داد، این هفته از توقف شاگردان فرهاد مجیدی مقابل نساجی استفاده کرد و باز هم با پیروزی برابر مس فاصله خود را از رقیب دیرینه خود به سه امتیاز کاهش داد. در شرایطی که هر دو تیم یکی از بهترین خطوط حمله لیگ هستند. پیش از این دیدار پرسپولیس با 28 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت و مس به همراه استقلال با 26 گل (بدون در نظر گرفتن پیروزی انضباطی مقابل پدیده و گلگوتا با نتیجه 3 بر صفر) این تیم را تعقیب کردند. و به نوعی دوئل بهترین بود پرسپولیس خطوط حمله را در اختیار گرفت.

نیمه اول
11 دقیقه:
گادوین مانچا فرصت گلزنی داشت اما ضربه او به دروازه پرسپولیس نرسید.

18 دقیقه: احسان پهلوان از پشت پنالتی مس گلزنی کرد که توپش از بالای دروازه عبور کرد.

19 دقیقه: با اشتباه مدافعان مس، مهدی ترابی توپ را به ثمر رساند و مهدی عبدی را صاحب توپ کرد که توانست از کرنر بسته دروازه صوفیانی را باز کند.

23 دقیقه: محسن آذرباد با پاسی وسیع در محوطه جریمه پرسپولیس از مجید علیاری عبور کرد و این بازیکن توانست گل مسی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 32: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر علی شجاعی همراه شد که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

34 دقیقه: خروج احسان پهلوان از سمت راست به محوطه جریمه با سر کمال کامیابینی گل دوم پرسپولیس بود.

دقیقه 36: داور سعید آقایی را با کارت زرد جریمه کرد.

40 دقیقه: مجید علیاری باز هم در موقعیت گل قرار گرفت اما این بار مدافعان “پرسپولیس” اجازه این کار را به او ندادند.

نیمه دیگر
دقیقه 47: ارسال علی شجاعی روی دروازه با ضربه سر هنانف همراه شد که نوشی صوفیانی موفق شد توپ را مهار کند.

59 دقیقه: گادوین مانچا پس از یک حرکت انفرادی به سمت دروازه پرسپولیس توپ را روی محسن آذرباد دریافت کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 62: ارسال رامین رضاییان از سمت راست با سیدجلال حسینی رئیس هیئت همراه بود اما توپ با تفاضل گل به اوت رسید.

65 دقیقه: کار تیمی بازیکنان مس و در ادامه پاس مهدی ترکمان به آذرباد، فرصت گلزنی برای این تیم شد اما ضربه نهایی هافبک مس را احمد گوهری مهار کرد.

دقیقه 67: حمله سریع پرسپولیسی ها در سمت چپ باعث شد سعید آقایی به سمت دروازه پاس بدهد اما آکیل کعبی با دفع توپ به مهاجمان اجازه سکون نداد.

دقیقه 74: پاس عمقی مهدی ترابی به علی شجاعی در دفاع با ضربه کعبی همراه شد اما در نهایت شجاعی با کنترل توپ و پاس برگشتی کار مهدی عبدی را تسهیل کرد تا دروازه مس را باز کند.

دقیقه 77: شاهین توکلی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 84: ارسال به دروازه پرسپولیس در شرایطی که ضربه ای به دروازه زد، توسط سیدجلال حسینی از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 90: آکیل کعبی به دلیل اشتباه عمدی هند از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی (81 – محمد شریفی)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک (32 – علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (90 – علی نعمتی) 90 – مهدی مهدیانی) .

ترکیب مس: داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر (71 – حسن جعفری)، آکیل کعبی، سید مهدی حسینی (79 – حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکسن (83 – مری محمد) فراز) امام علی، مجید علیاری، گادوین منشا (79 – زهیر سلیمان).

داور: اشکان هورشیدی

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما